Ach jo....,.

20 2 0
                                    

"Co jsi to řekla?!!" řekl
"Slyšel jsi ne?!!" zakřičel jsem mu. On v tu chvíli zvedl ruku a chtěl mi vrazit facku. Obrátila jsem od něho hlavu a čekala na ránu která me čekala. Nepřicházela tak jsem se otočila.
"Co?!! Půst mě" řekl William
"Ani náhodou." řekl Josh,který ho držel za ruku,která mi mela dat facku. William se me ale pořád držel za paži.
"Hele kamo dej si pohov jo? Je moje. Nic nevíš. Tohle je jen mezi námi. Takze se seber a odejdi."
"Sice nevím co mezi vámi je ale vim,ze se to Caře očividně nelíbí. Vypadá to jakoby jsi ji týral. A to já zde nestrpím. Jo a říkáš,že je tvoje?? O nenenene smůla kámo. Už je zabrána lepším, hezčím,chytřejším,vtipnějším a silnějším klukem jak ty. Ty jsi proti němu nula. Víš ze mi připomínáš Malfoye? Jsi stejně slizký a odporný jako on." řekl Josh a já na něho udivene dívala. Lepší,hezčí,chytřejší,vtipnejsi,silnější kluk? Koho tím myslel?
Jakmile to Josh do řekl tak se na něj William vrhnul.
"Ne!!! Nech ho Williame!!! Není to jenom mezi námi?? Williame!! Hey!!" křičela jsem na něho. No oni me neposlouchali. Z
Snažila jsem se je od sebe dostat ale neslo mi to. Běžela jsem pro Jacoba. Otevřela jsem dveře. Jacob si brnkal na kytaru.
"Jacobe pomoc!! Prosím!!" šla jsem k němu rychlosti blesku. Nechapave se na me podíval.
"Co? Co je?" zeptal se no já jeho otázku ignorovala. Vzala jsem ho za ruku a táhla ho k Williamovi a Joshovi.
Když jsme tam přišli tak Josh ležel pod Williamem,který mu dával facky a pěstí do tváře. On se bránil ale neslo mu to.
"Do prdele" zaseptal Jacob a hned začal jednat.  Běžel za téma blaznama a Willimu dal pěstí do obličeje tak velkou,ze spadl z Joshe,který se hned postavil na nohy a koukal se vražedně na Williama. Ten se valel po zemi a držel se na místě kde ho trefil Jacob.
"Co tu kur*a děláš?!" zeptal se Jacob Williama.
"Jdu si pro svoji hračku." odpověděl. Mně se sevrelo srdce.
"Cože?!! Neser me Williama!! Jdi s tím už do p*či!! Jsi už fakt trapnej!!! To si prostě nemůžeš najít jinou? A navíc!! Nechtěla jsem nikdy byt tvoje hračka a ani chtít nebudu. Jen jednou se to stalo a už nikdy víc!! To ti garantuju!! Naser si Williama!! Fakt se už přestaň chovat jak osina v zadku!!" křičela jsem na něj. Oboum klukům jsem zaseptala do ucha at ho hlídají ze se hned vrátím.
Bylo mi úplně jedno ze jsem jenom v pyžamu a šla jsem pro  ředitele. Ten jak se to dozvěděl,tak zavolal policii. Když policie přijela tak jsem je zavedla za Williamam. Když uviděl William policii,tak okamžitě otevřel dveře od balkónu a svezl se po nějaké kovové tyči,která tam byla ani nevím proč. Jakmile dopadl na zem tak okamžitě vzal roha a běžel pryč. Policie ho rychlosti blesku následovala a honila. Ale to už jsem nevěděla. Zkráceně William utekl pryc a policie za ním. Ale pokud ho nechyti tak chcipnu strachy. Co když me zabije jednou v noci? Co když me unese do své skrýše a tam mi bude dělat bůh ví co? Pane bože pomoz mi prosiiim!!

Po odchodu Williama a policie tak jsem se otočila na Joshe.
"Diky ale proč jsi to udělal? Mohl te zranit natolik,ze by jsi mohl ukončit v nemocnici." řekla jsem mu.
••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••••
•stepiiik•

Totální smůlaKde žijí příběhy. Začni objevovat