Novy spolubydlici...zase

15 2 0
                                    

Nasedli jsme do auta a rozjeli se.
Cesta nám trvala asi tak....no....20 minut? Nějak tak. Když jsme přišli,tak jsem se prevlekla do něčeho vice pohodlného. Bylo úterý a to znamená,ze mám zítra školu. Já omdlim. Zase uvidim Bennyho. Pf. Nejraději bych zůstala na pokoji. Ale ted je 18:00 hodin a já spát ještě rozhodne nechci.
"Mas hlad?" zeptala jsem se Eli.
"Jo...trochu jo." odpověděla.
No já jsem šla do kuchyně a připravila míchaná vajíčka.
"Tak si pojď sednout." zavolala jsem na Eli.
Eli po chvilce přiběhla a sedla si za stůl. Ano,kazdej pokoj ma svoji vlastni koupelnu,kuchyň a obývák. Je to 2. nejbohatší vysoká škola ve Francii. Ops já jsem vám neřekla ze jsem francouzka? Pardon. Ano....jsem francouzka. Tadaaaa

Sedlo jsme si za stůl a začali jsme jist. Bylo to dobre. Musím uznat ze mi to povedlo.
"Chutná ti?" zeptala jsem se Eli.
"Ohromně!!! Kde jsi se naučila vařit?"
"Někdy jsem vařila s mamkou. Je výborná kuchařka. Par jídel mě naučila a pořád učí." odpověděla jsem na otázku a usmala se na ni.
Potom jsem si jen vychutnavala jidlo.

Když jsme dojedli,tak jsem šla umýt nádobí. Najednou někdo zaklepal na dveře.
"Dale!" zakricela jsem. Eli si četla nejakej časopis a asi si nevsimala návštěvy.
Dovnitř vešli 2 kluci. V našem věku. Ano ted k nám přicházelo vice žáků. Eli odlepila svoje oči od časopisu a koukla se na dva kluky stojící u dveří. Mám pocit ze se zacervenala.
"Jak tak koukam tak to bude hodně zajímavé. My máme byt vaši nový spolubydlící." řekl jeden z tech kluků. Očividně se znali. Jeden mel cokoladove hnědé vlasy a zelené oči. Ten druhej mel blonďatohnědé vlasy a světle modré oči.
Eli vykulila oči.
"To jako s námi?" zeptala se překvapené.
"No....jo." odpověděl ji hnedovlasej kluk a ona se ještě vice zacervenala.
"No...tak pojďte dal. Dáte si čaj nebo kávu?" zeptala jsem se.
"Kávu." odpověděli současně spolu.
"Eli....úkaz jim pokoje prosím." poprosila jsem Eli,protože jsem se musela věnovat konvici a kávě.
Eli je zatím odvedla do pokoje.

Byly zde dvě pokojové místnosti. V jedné byly 2 postele,velka skrin a 2 nocni stolecky s lampickama,to same bylo i v te druhé. Koupelnu jsme měli jednu a kuchyň s obývaném jsme měli propojenou v jeden. Byl tam jeden velký jídelní stůl.
Měli jsme tam taky gauč a naproti němu jsme meli velkou TV.

Potom se Eli vrátila.
"To jakoze budeme bydlet s nima?" zeptala se a palcem ukázala na dveře,ze kterých vyšla.
"No...budem muset. Ale....musím přiznat ze ten blondak je dost sexy." řekla jsem a usklibla se na Eli.
"No....me přijde spis ten druhej." řekla a zase se zacervenala.
"Nechces mi něco říct ty Julie? Mám pocit ze je ten hnědák pro tebe ten tvůj Romeo. HM??" neodpustila jsem si a usklibla jsem se.
"Co? Ne to...ne" no moc přesvědčivě to neznelo.
••••••••••••••••••••••••∆••••••••••••••••••••
•stepiiik•

Totální smůlaKde žijí příběhy. Začni objevovat