Probudila jsem se az druhy den kolem 4 hodiny ráno. Willi ještě spal. Potichu jsem šla do koupelny a osprchovala jsem se.
"Ooooo,mas sexy tělo. Chtěl bych ho vidět každý den. A ne jen ve sprše." slyšela jsem od dveří.
"Willi!!! Vypadni od tud!!"
"Ani me nehne."a zazubil se.
Došel ke me a začal me osahavat. Jedna ruka na mém prsu a druha dole u MOJÍ kamarádky. Kemosce se to nelíbilo.
"Včera ti to nestačilo?!!!" zajecela jsem a odstrcila jsem se.
"Jen počkej,vsak mi se tam ještě uvidíme." nic jiného neudělal a šel pryč. Já jsem po jeho odchodu na něj vyplazla jazyk jak male dítě.
Po sprše jsem se omotala ručníkem a udělala jsem si test.
"Neeeeeeeeeeeeeeeee!!!!" zajecela jsem ze me slysely snad i ve vesmíru!!
JSEM TĚHOTNÁ.S WILLIM!!!!
NEJHORSI NOCNI MURA SE STALA SKUTECNOSTI. NEEE!!!!!!!!!
Přišel ke me klidným krokem Willi a zeptal se na test.
"Ty hajzle!!! Já jsem nechtěla!!! Dam ho potratit!!!"
"No to si zkus!! Něco jsi řekla...potratis ho a já zabiju Bennyho a myslím to smrtelně vážně!!! Život za život.!!" řekl a odešel. Začala jsem brecet. Pak jsem se oblékla. Do tohoto jsem mela včera. Nic jiného jsem tu neměla ale chtěla jsem to sundat a dat si jiné. Vzala jsem si svoje věci a šla jsem ven. Teda chtěla.
"Willi!!! Odemkni mi prosím!!" zajecela jsem na Williho.
"Chtěl jsem jít do sprchy,už jsem nahý!!" zakřičel na me.
"Willi!!! Řekla jsem odemknout!!"
"Fajn!!" řekl a hned na to přišel. Opravdu byl nahý a jeho penis byl vztyčený. Podal mi klíč.
"Proč jsi vzrusenej????" zeptala jsem se ho rozzlobene.
"Protože te chci do postele."
Vzala jsem klic a odemklajsem dveře a hned je otevřela.
"Zapomen!!" řekla jsem a odešla. Nechala jsem naschvál otevřené dveře dokořán aby všichni vydeli to jeho vypracované tělo. Myslím ze by se spise koukali na jeho obrovského kamaráda. Na chodbě bylo hodně lidi a tak se na něj jen znechuceně koukali a někteří si ho i vyfotili a poslali na fb. Bylo to ode me celkem hnusny ale to co mi udělal včera večer bylo neodpustitelne.Byl patek,je na čase si vybrat brigádu. Našla jsem ze potřebují cisnici v te nejlepší restauraci ve městě. Hned jsem to vzala. Dnes jsem jít prý ještě nemusela. Chodit tam o volně dny. Neměla jsem co dělat tak jsem se oblékla a šla za Bennym.
Kdyz jsem tam došla a zaklepala na dveře tak se ozval hlas Bennyho ze mužů jít dal. Vesla jsem dovnitř.
"Ahoj můj kocourku."
"Cau zlaticko."
"Jak ti je?"
"V poho.....em....co Willi?" bala jsem se ze se na to zeptá.
"Ehm..." nevěděla jsem co říct ale lhát jsem mu nedokázala "nooo....v pohodě" špitla jsem ale vypadala jsem dost smutně. Nedokázala jsem to zamaskovat.
"Caro...co se stalo??"
Povzdychla jsem si..
"Jsem v tom"
"Co-co-coze??"
"Včera on...on...me znásilnil.... Promin neslo to se od něho dostat. Nechtěl pustit i když jsem se mu vzpirala. Promin mi to prosím."
"Já toho hajzla zabiju!!!!!"
ČTEŠ
Totální smůla
RandomCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.