O měsíc později
Vše bylo v normálu,Benny už chodil do školy, byl už vyléčený,ale choval se stále nějak divně. Tento den se odehrává v sobotu.
Rano jsem se vzbudila kolem 9:00 hodin ráno. Dali mi dnes volno a tak jsem zůstala v pokoji. Strašně jsem se nudila ale i pres to jsem byla rada ze jsem na pokoji. Neměla jsem co dělat tak jsem si začala kreslit. Kreslila jsem asi 2 hodiny a asi 17 minut. Můj výtvor vypadal asi nějak takle.Ja vim.....není to nic moc ale...aspoň to zabere nějaký ten čas. Už byl čas oběda a o víkendu byla jídelna zavřena a tak jsem se rozhodla ze půjdu do nějaké restaurace. Napadlo me ze bych se zeptala i Bennyho. Vzala jsem do ruky mobil a vytocila jeho číslo.
Pip...pip...pip...pip....
"Ano lásko?" ozval se Benny.
"Hele...napadlo me jestli si nezajdeme do nějaké restaurace,nešel by jsi?" zeptala jsem se ho.
"No,víš, promin ale já už mám svoje plány s klukama. Hrozně se ti omlouvam. Ale,příště půjdu." odpověděl a na to zavěsil.
"Ugh...." povzdychla jsem si.
'''''Takže půjdu sama''''' řekla jsem si v duchu a šla se obleknout. Vzala jsem si na sebe asi tak tohle.Vzala jsem si k tomu ještě malou černou kabelku do které jsem si dala peníze,klice,mobil a prostě ty důležité věci. Ještě jsem se šla namalovat.
Tohle byla moje konečná a já vyšla ven. Šla jsem do auta a mířila si to rovnou do centra. Když jsem dojela tak jsem hned věděla kam půjdu. Mela jsem namířeno do kavárny s obrovským výhledem na centrum města. Mela jsem to tam hodně rada. Chodila jsem tam už jako mala s mamkou. Vždycky když jsme sem šli jsem si dala jahodový dorticek. Když jsem ale procházela okolo jiné kavárny,viděla jsem v ni tvar známého kluka. Primhourila jsem oči a tak jsem dokázala rozpoznat vlastníka te známé tváře. Benny. Nevadil mi ze tam je.....vadilo mi spise to ze tam byl s nějakou blondynkou s velkýma micema na hrudi. Seděla vedle něj a poslouchala co ji říká. Pak se ale k němu nějak moc rychle přiblížila a dala mu pusu. Benny se chtěl odtáhnout ale pak ho začala ta blondýna líbat a Benny s ni spolupracoval. Chytil ji jednou rukou za stehno a druhou držel ruku te blondyny. Mela jsem zlost. Takovou strasni ze jsem to nevydržela. Okamžitě jsem vyletěla do kavarni a mířila si to k Bennymu. Postavila jsem se nad ne a skrizila ruce na hrudi. Benny se na me Koukl ale pak se vrátil k činnosti,kterou dělal. Pak jakoby zjistil kdo tu vlastně stoji se od blondyny odtrhnul a začal na me zirat.
"Takže mas s kamaradama jiné plány jo??!!!!!" křičela jsem na něj.
"Počkej Caro já ti to vysvětlím." řekl a začal blednout.
"Nic mi vysvětlovat nebudeš ty hajzle.! My jsme spolu zkoncili jasný?!!!"
"To ne to nesmí......" chtěl to doříct ale jsem už neměla trpělivost a vrazila mu jednu.
"Mel by jsi se stydět!!" krikla jsem na Bennyho,který si držel rukou červenou tvar. S těmi slovy jsem odešla. Už jsem neměla na nic chuť a tak jsem se vrátila.••••••••••••••••••••∆•••••••••••••••••
Ahoj!!!
Tak je tu nova kapitola. Snad se líbí.
Co myslíte....mela by si Cara najít jiného kluka? Jestli jo tak jak by mel vypadat?
•stepiiik•
ČTEŠ
Totální smůla
De TodoCaře (20) už zkončily prázdniny a začíná chodit na vysokou. Ma tam ale smůlu. Její smůla se časem ale začíná vytrácet. Jednou přijde ale den,který je pro ní ten nejlepší.