Bol to jeden z tých nudných večerov, ktoré presedel v bare a ľutoval sa, že sa nechal zbaliť tak hlúpou Alfou.
Boli už spolu niekoľko rokov a bol len rád, že mu ešte nedovolil ho pokúsať. Nechápte to zle on ho miluje, ale to ako balí každú slobodnú omegu ho dosť ničí. Zvnútra a hlavne zvonka. Chcel ho znova zaujať! Nechal si prefarbiť vlasy, zmenil štýl obliekania no s Jackom to ani nepohlo. Miesto toho, aby sa venoval jemu, chodil stále na služobné cesty, ako tomu hovoril.
Pritom tam šukal iba nejaké podradné omegy, ktoré by mu dali. A potom prišiel domov, spolu s niekoľkými darčekmi a to isté čakal aj od Zayna. Pozrel na barmana a kývol na prázdny pohár. Cítil na sebe pohľady álf, a len čakal kedy sa jedna nemu priblíži a on by sa začal baviť na ich sebaistom balení.
„Prečo taká krásna omega ako ty sa tu utápa v lacnej sračke?" ozval sa mu pri uchu chrapľavý hlas. Ani sa neotočil a kopol do seba ďalšieho panáka.
„Popravde? Čakám na nejakého idiotského chlapa, ktorý ma ošuká," pretočil očami Zayn a a hral sa nervózne s pohárom.
„Bude mi potešeným zlatko," cítil jeho ruku na svojom páse a jeho pery na svojom krku.
„To by malo, pretože tá idiotská alfa teraz pravdepodobne jebe nejakú inú mrchu," odstrčil jeho ruky a pevne zatvoril oči, aby odohnal bolesť hlavy.
„Hm," ruky sa znova objavili no tento raz v silnejšom stisku, „ak by si bol môj, tak ja by som bol iba tvoj. Tak ako to má byť," zobral mu z ruky pohár a odložil ho vedľa.
„Ale ja nemôžem byť tvoj pretože ho milujem," ako náhle šepol posledné slovo bol prudko otočený tvárou k neodbytnej alfe. Aj keď sedel na vysokej barovej stoličke bol od neho vyšší. Bol bledý s vážne málo nedokonalosťami na tvári. Jeho pohľad bol tvrdý, rovnako ako jeho oči. Vlasy mal stiahnuté do malého drdolu na hlave, čo pridávalo na jeho výške. Zayn si hneď pomyslel, že toto je jeho vysnená alfa. No hneď si spomenul na Jacka a tak ho od seba odstrčil.
„Nechaj ma. Som zadaný," zavrčal naňho a znova sa chcel otočiť k baru. No zadržali ho silné ruky a mierne priateľský úsmev.
„Čo tak si pripiť? Na teba a na toho šťastného idiota? Platím," mávol na barmana a nadiktoval mu objednávku. Zayn prikývol a sledoval ľudí na parkete, kým mu do ruky nebol strčený drink. Pozrel na modrú tekutinu a potom na toho chlapa, ktorý ho pozval. Mal v ruke to isté, ale zdalo sa mu, že to má svetlejšie. Pripisoval to len zlému svetlu.
„Nemyslel som, že to tak rýchlo vzdáš," kopol do seba rýchlo tekutinu. Zelenooký bol ticho a podal mu ďalší pohár.
„Zapamätaj si, že ja sa nevzdávam. A hlavne nie vecí, ktoré chcem," zacíti jeho dych na svojom krku a jemné bozky, ktoré mu boli venované. Chcel ho zastaviť, no jeho ruka akoby mala niekoľko desiatok kíl a on s ňou nemohol ani pohnúť.
Jeho viečka na tom boli podobne. Hudba akoby bola naraz tisíc kilometrov ďaleko a on len vnímal pád do mäkkej a teplej náruče.
Ako som sľúbila zverejnila som A/B/O.
Dúfam, že bude taký obľúbený ako shipper! :))
Budem rada ak zanecháte komentár, i sa vám to páčilo alebo nie. Či má cenu zverejňovať naráz dve príbehy :)
Vopred ďakujem za komentáre a votes.
- Ria
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...