6.kapitola

912 63 4
                                    

Harry POV 

"Babe, som tak rád, že si hore," zamrmal smerom k vystrašenej omege a spolu so vzdychol si ho pritiahol k sebe. Hneď sa mu prisal na krk a spolu s jemných uhryznutím do jeho krku vydal ďalší ston. 

"Budeš moja sladká omega a postaráš sa o svoju alfu, však?"  pozrel mu do očí znova a sledoval, ako jeho sladký Zayn zbledol a začal sa triasť.

Určite od nedočkavosti. Prebehlo mu hlavou, preto sa zbavil aj svojej košele a sklonil sa k jeho omege a pritiahol si ho k sebe bližšie.

"Harry.. nevieš čo robíš.." mrmlal mu Zayn do krku popritom, čo sa snažil od neho dostať- Harry vypustil ďalší ston, keď sa o neho Zayn obtrel.

"Viem presne čo robím!" zavrčal a bez ďalšieho čakania povalil vystrašenú omegu pod seba a strahol z neho nohavice. Nevšímal si to ako telíčko pod ním plače. Ani to ako sa snaží brániť. Bral si iba to, čo je jeho. Tvrdými a ráznymi prírazmi. Sklonil sa k nemu pre bozk, ktorý mu nebol dopriaty, lebo Zayn so sebou stále hádzal zo strany na stranu. 

"Kurva, babe si tak užasný," šepkal, keď bol už naozaj blízko svojho vrcholu. Pridal a vypúšťal zo seba nesúvislé vety. Popritom Zaynovu hlavu naklonil nabok, aby sa mohol skloniť k jeho krku. Venoval mu naň malé bozky. Prekvapene vydýchol, keď Zayn chytil jeho tvár do dlaní a donútil ho, aby mu pozrel do očí, plných bolesti a sĺz.

"Prosím, nerob to," vzlykol a sledoval ako Harry na chvíľu prestáva prirážať. Po chvíli hľadenia si do očí pokračoval a daroval Zaynovi ešte naliehavejšie bozky.

"Raz mi poďakuješ," zavrčal s posledným prírazom. Spálňou sa ozval tichý vzlyk a zúfalý výkrik Zayna Malika.

***

Zayn POV

Ležal na ňom ešte aspoň rok. Aspoň  tak mu to pripadalo. Trvalo večnosť než sa z neho odvalil. Stále cítil ako ho má v sebe a zuby v jeho krku. Zavzlykal a a pozrel a spokojne sa tváriaceho Harryho.

"Nenávidím ťa," šepol zlomene a padol k nemu do perím. Nemal silu odísť preč. Nemal silu žiť.

"Miluješ ma a keď nie to aspoň ku mne niečo cítiš. Keby nie už ležíš vedľa mňa mŕtvy," pokrčila ramenami Alfa vedľa neho. Zayn sa zatriasol. Nebolo to rozhodne od zimy, ale od toho, že mal pravdu. Ak omega pri knote, necíti ani malé sympatie k Alfe s ktorou spí tak dostane po uhryznutí kŕče a neskôr ho čaká smrť.

Zayn by radšej bol mŕtvy. 

"Prečo ja?" pozrel mu do očí, "zaslúžim si vedieť aspoň to. Prečo si ma uniesol, prečo si ma urobil svojím?!"

Nová časť budem rada za každý komentár a vote!
Ria

Obliged //Zarry; A/B/O//Where stories live. Discover now