Aké by ste mali pocity, ak by ste niekomu povedala, čo k nemu cítite a on vám na to odpovedal tichom? Pretože Zayn Malik, to ťaživé ticho už nezvládal a položil hovor. Práve priznal svojmu únoscovi, že ho miluje a on mu odpovedal- teda vlastne, mlčanie sa ani nedalo brať za odpoveď!
"Idiot, najprv si ma unesie! Potom do mňa hustí, že som iba jeho! A teraz ma nechá v mojich citoch úplne na dne!" zavrčal zatiaľ, čo zašiel do Liamových kontaktov, aby našiel meno hnedovlasej Bety. Potreboval nech po neho príde, lebo jeho bolestivé erekcia ho nepríjemne tlačila na drsný materiál nohavíc.
"Zayn notak! Prisahám, že si to užijeme obaja! Zayn ja kurva potrebujem tvoje telo!" kričal naňho brunet z hora.
"Miláčik, na to si mal myslieť skôr, ako si Niallovi dal košom," zašomral si pre seba a nadšene poskočil keď konečne zahliadol meno, človeka ktorého potreboval teraz najviac. Bez čakania stlačil kolonku volať, zatiaľ čo sa netrpezlivo prechádzal po kuchyni.
"Časopis INA, pri telefóne Louis Tomlinson, asistent pána Harryho Stylesa. Prepáčte, ale pán Styles nie momentálne vo firme a taktiež o pár minút končíme," ozval sa tenký hlások. Zayn nechápal, prečo je ten chudák ešte o ôsmej večer v práci.
"Louis to som ja! Musíš po mňa prísť!" zamrmlal do mikrofónu a oprel sa o chladnú stenu kuchyne. Bol unavený a už sa pomaly nevládal udržiať na nohách.
"Och, okay, ale prečo?" šepol nechápavo Louis na druhej strane linky. Zayn počul v pozadí šuštenie a náhlive kroky, "urobil ti niečo Harry?"
"Samozrejme, kedy mi on niečo neurobil? Najnovšie ma nechal napospas Liamovi Paynovi v Ruthe," odfrnkol si a zadíval sa z presklenej steny na tmavú oblohu.
"Si u neho doma?" spýtal sa.
"Hej, je zamknutý v spálni. Prosím, len ma odtiaľto zober," šepol zúfalo a nechal prvé slzy nech sa objavia v jeho očiach.
"Hneď som tam. A Zee?"černovlasý nechápal, prečo je tak veľmi zadýchaný.
"Áno, Loui?" a taktiež nechápal prečo sa mu tak rýchlo rozbúchalo srdce, keď mu tak povedal.
"Je mi to ľúto," šepol úprimne do telefónu, predtým než sa ozvala hluchá linka.
"Čo ti, ale je ľúto?" zamrmlal otázku zasa na oplátku on a netrpezlivo sledoval autá, ktorá jazdili po hlavnej ceste, "veď ty predsa za nič nemôžeš," s povzdychom si oprel svoje čelo na chladné sklo. Trocha sa preľakol, keď cítil ako veľmi je studené, ale aj napriek tomu si dovolil zatvoriť oči a ignorovať zúfalé volanie Liama, ktoré sa ozývalo domom.
***
S úľavou si nastúpil do zohriateho auta, na nič nečakal a hodil sa ustarostenej Bete okolo krku mrmlajúc ďakovné slová.
"Notak, teraz pôjdeme ku mne a urobíme sa chalanský večer, hm?" šepol mu jemne do ucha. Jemne mu prechádzal dlaňou po jeho chrbte a niekedy zašiel aj nižšie.
"To znie dobre," potiahol nosom a odtiahol sa od neho. Po snedej pokožke mu padali slzy, ktorá sa ani nesnažil skrývať. Vedel, že ak by to robil aj naďalej tak by sa nakoniec zhrútil a to on nechcel.
"Tak si zatiaľ oddýchni. Bývam, trocha pomimo mesta, tak sa trocha nacestujeme," pohladil ho jemne po tvári a bez jediného mrknutia naštartoval a vyrazil. A naozaj, Zayn sa pohodlne usalašil na malom sedadle spolujazdca a ignoroval svet okolo.
Ignoroval dokonca aj ľútostivý pohľad, ktorý mu vodič venoval.
***
HARRY POV'S
"Môžeš mi povedať, prečo si mi nepovedal, že máš dostať Heath?!" zakričal som už po tretie na blondiaka. Ten v náruči schovával vystršeného Simona a malú.
"Vieš, čo by sa stalo, ak by si neviem akým zázrakom dostal Heath? A k tomu prvý po pôrode! Vieš aký je silný a aj tak si mi nič nepovedal," šepol som rozmrzene a prehrabol si svoje vlasy.
"A presne preto, že nemám Heath si našiel Zayna, Harry. Cítim sa hrozne, keď musím priznať, že nemám ako stimulovať svoju Alfu! A k tomu to povedať inej Alfe. Nevieš aké to pre mňa je," šepol pokojným hlasom a viac si k sebe pritiahol deti.
"Obleč ich," pretočil očami.
"Kam ideme?"
"Ja si idem po svoju Omegu," šepol a pousmial som sa nad predstavou Zayna, ktorý mi určite od radosti skočí do náruče.
"Fajn, ale môžem tu s malou pár dní zostať? Nechcem s ním byť," šepol blondiak a natiahol sa za vecmi malej, ktoré mal na gauči.
"Jasné, že hej. Dokým sa Liam neuvedomí, máš tu dvere otvorené," pousmial som sa.
"Zayn má šťastie, že ťa má," pousmial sa naspäť, keď si všimol ako opatrne beriem malého Simona k sebe a obliekám ho s nežnými slovami, že bude o chvíľu pri mamine.
"Myslím, že si to konečne uvedomil aj on," pousmial som sa a sám sebe navliekol kabát a obul malému jeho teplé čižmy.
***
Zastavil som pred Niallovým domom. Všade bolo pozhasínané až na spálňu.
"Idem tam, zostaňte tu fajn?" pousmial som sa zadné sedadlá. Nemohol som sa dočkať, kedy budem mať svoje babe znova v náruči. Avšak obavy v mojom vnútri boli stále. Ak je všade v dome tma, tak to znamená, že Zayn je buď niekde po tme alebo horšie robí spoločnosť Liamovi pri jeho dňoch.
Moja kroky boli rýchle a rázne. Blondiakovými kľúčmi som odomkol dvere a vošiel do priestrannej chodby. Všade bolo hrobový ticho, takže som usúdil, že aj keď niečo medzi mojim kamarátom a Omegou bolo, tak už je po tom.
Prešiel som pred dvere spálne a všimol si trblietajúci sa kľúč na zemi. Zobral som ho a čo najopatrnejšie ho vložil do zámku. Po chvíľi váhania som zatočil kľúčom a tak dal prechod, zlým myšlienkam.
Prehľadom som celý dom. Spálňa bola posledná možnosť a on tu nie je!
Vtedy som sa začínal naozaj báť. Potom, čo mi povedal, že ma miluje tak ukončil hovor. Bez ďalšieho slova to típol. Možno preto lebo sám som nemal slov na to, čo som počul. Môj sen sa stával realitou a ja som nevedel ako reagovať.
"Zayn?" ozvalo sa natešene miestnosťou.
"Tesne," šepol som posmešne a pozrel sa na Liama rozvaleného na veľkej posteli, "kde je?"
"Neviem, tá malá kurva ma tu zamkla a niekam zdrhla. Bolo tu pre neho nejaké auto," pokrčil ramenami a oprel sa o čelo postele. Bolo vidno, že je otupený- najskôr zo spánku, pretože som tu nič iné nenašiel.
"Kde je moja Omega?" zamračil som sa.
"Harry, hoc som hocjaká sviňa a podvádzal som svoju Omegu. Viem, že to čo si urobil si prepískol riadne," zaboril tvár do vankúša a ignoroval môj pohľad.
Vedel som, že má pravdu.
Nedeľa a s ňou aj posledná časť príbehov na tento týždeň!
Čo je Louisovi ľúto? Ma niekto nejaký tip?Budem rada za každý komentár s názorom 💬, vote⭐, či už len prečítanie 📖.
Vaša,
Ria
ČTEŠ
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfikce„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...