9.kapitola

874 59 1
                                    

Zayn si vždy myslel, že ak bude mať svoju Alfu a veľký dom, kde bude hlukNo tu bolo vždy hrobové ticho. Myslel si že začne jačať len preto, aby ho prehlušil. Po tej noci, čo sa to stalo ubeholi už dve mesiace a on nevedel, čo od nudy robiť.

Prvé dni Zayn stále na Harryho kričal a ten to prechádzal s pretočením očí. Hovoril, že takého stavy u omieg sú bežné takže sa ani nebránil. Nenechal ho k sebe ani priblížiť a počúval ho iba vtedy, keď sa mu vyhrážal, že použije alfa hlas. tieto stavy však po dvoch týždňoch prestali. Vystriedal ho heat.

Zayn zdvihol hnedé očí zo stola a zadíval sa z okna. Spomínal na jeho prvý heat v tomto dome. S Harrym..

Vytiahol čerstvo upečené sušienky z trúby a začal ich dávať do misky. Mal na nich strašnú chuť a tak aj keď s nechuťou otvoril kuchársku knižku, ktorú mu kúpil Harold. Bol rád, že všetko našiel doma a nemusel volať Harrymu, aby niečo kúpil. Nechcel na neho čakať a k tomu od rána sa cítil zvlášne.  

"Hm.. čo tu tak vonia?" počul hrubý hlas z chodby. Zayn pretočil očami a zahryzol sa do jednej sušienky.

"Ty si piekol? A nezhorel dom?" zasmial sa kučeravec a sám si jednu vzal, aby ju ochutnal. Zay si zobral misku a prešiel s ňou do obývačky, kde sa posadil na gauč a začal sledovať jeho obľúbený seriál. Stal sa jeho obľúbený odkedy bol zavretý v tomto dome. Nič iné ako upratovať, variť a oddychovať mu nezostávalo.

Cítil ako si vedľa neho sadol Harry a položil mu dlaň na koleno. Sám sa zapozeral na dianie v televízií. Zayn sa nepríjemne ošil. Sledoval jeho ruku a nahlas prehltol, cítil ako tá ruka mu do kože pálila jej otisky a nikdy nemienila zmiznúť. Zhlboka sa nadýchol a snažil sa upokojiť. Do jeho nosa sa však nedostal len kyslík ale aj Harryho vôňa. Krásna alfia vôňa.

Znova sa zadíval na ruku, už mu nepripadala ako niečo nepríjemné. Skôr videl niečo, čo patrí osobe, ktorá mu môže dopriať slasť o ktorej ani nesníval. A on by sa jej poddal, pretože chcel aby naňho bola jeho alfa pyšná. Nevedel prečo, ale bol by na neho pyšný, bol by jeho omega a tak by nemusel už v živote ísť za tým protivným Louisom. 

Jeho nohavice bol napnuté na prasknutie, preto s malým zaskňučaním sa postavil a bez jedného slova prešiel do kuchyne, kde si nabral pohár vody. Nevedel, čo sa s ním deje. Heaty mal už niekoľko krát ale nikdy neboli také silné ako teraz. Nikdy po Jackovi netúžil ako teraz po Harrym. Ten si zatiaľ nič nevšimol a ďalej jedol sušienky, ktoré Zayn upiekol pre seba.

S malým vzdychom si prešiel po nohaviciach a jeho kolená sa podlomili. Rýchlo dopil pohár vody a vrátil sa do obývačky. Ale nesadol si späť na gauč, postavil vedľa neho a začal si prezerať Harryho. Zamračená tvár sa dívala na televíziu, vlasy mal znova zaviazané v drdole. Prešiel pohľadom k perám a potom k jeho pleciam. Zdvíhali sa a klesali podľa jeho kľudného dychu. Zayn si predstavoval ako by sa rýchlo zdvíhali ak by na ňom jazdil. Určite by bolo ťažké sa o nich opierať.

Vzal svoju spodnú peru medzi zuby a prešiel pohľadom na jeho hruď zakrytú bielou košeľou.  Tá by bola úplne spotená a jeho svaly by sa napínali od toho ako by do neho rýchlo prirážal. Jeho chrbát by bol celý od jeho škrabancov a on by mal na svojom krku určite niekoľko znamienok.

Pohľadom prešiel medzi jeho nohy. Bolo tam to čo potreboval. To, čo mu mohlo splniť všetky jeho túžby. Zayn si sám pre seba vzdychol a nenápadne si prešiel po rozkroku. S ťažkosťami si sadol vedľa Harryho na gauč a zhlboka sa nadýchol, aby bol dostatočne nadopovaný Harryho vôňou.

"A- aký si mal deň v práci?" zamrmlal nesústredene Zayn a nespokojne sa zamrvil. Upriamil sa na na neho Harryho prekvapený pohľad a pousmial sa.

"Bolo tam dobré, len som musel znova behať za niekoľkými pracovníkmi, pretože mi neodovzdali články a fotky. Vyčerpajúce mať takých idiotov vo firme," keby Zayn nebol nadržaný ako ratlík, určite by sa zamestnancov zastal, ale tentoraz bol ticho a ďalej počúval Harryho, "Niekedy ich mám chuť vyraziť, ale tým sa ty nemusíš trápiť zlato," usmial sa a znova upriamil svoju pozornosť na obrazovku.

Zayn zaskňučal. Potreboval, aby sa s ním Harry rozprával, aby nemyslel na to ako veľmi chce aby ho Harry pretiahol. Pozrel tiež na obrazovku a frustrovane zavrčal, keď tam videl o seba sa obtiarujúce dve telá.

"Zayn si v po-" zastavil sa Harry v polovici vety, keď si jeho omega naňho obkročmo sadla a začala mu rýchlo rozopínať košeľu. Zayn zakňučal keď cítil, že košeľa sa ani nehne z miesta tak trocha silnejšie potiahol a miestnosťou sa ozvalo trhanie látky, ktoré prebudilo Harryho z tranzu. Nahnevane sa pozeral na omegu a tá sa začervenala no hneď na to pobozkala prekvapenú alfu. S jej pomocou mu vyzliekol kušeľu a sám sa pustil na nohavice. Zayn odmietal prerušiť bozk.

Vlastne odmietal prerušovať ich bozky počas jeho celého heatu.

Zayn si už v tomto dome prežil dva heaty a Harryho tri Ruthy. Bolo to najkrajšie obdobie tu. Keď mal Jack ruth väčšinov odišiel do hotela, kde šukal nejakú štetku, aby omylom neurobili so Zaynom nejakú hlúposť. A tak isto to bolo aj cez Zaynove heaty. Bol sám a nikdy pri sebe nemal Alfu.

Harry mal pravdu, bol pri ňom ako v bavlnke. Ale tento život nebol pre neho, nudil sa. Chcel nejaké vzrušenie, starosti možno aj plač, chcel žiť. Chcel sa vrátiť do školy k jeho priateľom, ísť k rodine, doniesť pár kvetov na Jackov hrob. Chcel byť s Harrym normálny pár.

Necítil k Harrymu to ako niekedy cítil k Jackovi, ale vedel, že to ide týmto smerom. Niekedy si myslel, že keby ho Harry neuniesol a tak skoro neurobil svojím.. odišiel by od Jacka a vybral by si kučeravca. S povzdychom si prehrabol vlasy a skontroloval čas. O dve minúty príde Harry. Nikdy nemešká ani nechadí skôr. Je úplný opak Zayna, ten mešká všade. Každý sa smial, že on je schopný zmeškať aj vlastný pohreb.

"Zlato som doma!" počul z chodby a tak sa s povzdychom vydal do chodby, kde ho čakalo prekvapenie v podobe Liama, Nialla a Louisa. Liam držal vajíčko (to v čom sa nosia deti :D), ktoré bolo zakryté dekou.

"Ahoj," šepol nechápavo, ale nechal sa pritiahnuť Harrym k nemu. Ten mu venoval zopár bozkov a jemne stlačenie zadku, načo Zayn potichu vypískol. Harry bol na jeho zadku závislý, nikdy si nenachal ujsť príležitosť ho stlačiť, udrieť po ňom alebo sa len naň dívať.

"Pozval som ich na večeru a Niall sa ochotne ponúkol, že ti pomôže s varením," pousmial sa a postrčil omegy do kuchyne, kde Liam preniesol aj sedačku.

Hneď ako sa dvere zatvorili Niall Zayna objal.

"Je mi ľúto, čo sa stalo. Liam mi všetko povedal," zamrmlal nechápavému Zaynovi do ucha.

Ahoooj!

Dúfam, že ste sa tešili na ďalšiu časť! Ako ste si užili prázdniny? Ja som si stihla rozbiť koleno a mám niečo s kotníkom takže u mňa to ide skvelo :)).

Q: Ako myslíte, že zereaguje Zayn?

Budem rada za každý vote alebo koment :3
-Ria

Obliged //Zarry; A/B/O//Where stories live. Discover now