Prekulil sa na druhú stranu postele a nespokojne zamrčal. Ostré svetlo mu svietilo priamo do očí. Niekedy by mu to nevadilo no v posledné dni je podráždený kvôli injekciám, ktoré mu pichal Harry. S nespokojným zamľaskaním si sadol a pozrel na pokojne oddychujúcu alfu. Potichu prešiel k oknu a zatiahol závesy, aby to inezobudilo aj jeho.
Opatrne so zívnutiami našľapoval do kuchyne a dal si zohriať vodu na čaj. Unavene sledoval zamračenú oblohu a všímal si kvapky, ktoré začali padať na studenú zem. Tipoval, že je asi polovica novembra. Harryho spoznal v auguste, teda bol ním unesený v auguste.
Bez toho, aby venoval jeden pohľad na ulicu pred domom sa vrátil k stolu, kde sa posadil a zabral do ruky ceruzku. Harry mu každý večer chystal čistí výkres a kresliace potreby na stôl, aby nemusel chodiť do jeho kancelárie.
Chystal sa nakresliť si pomocné čiary, ktorými sa bude môcť riadiť, keď započul klopanie. S povzdychom sa dostal k dverám, ktoré otvoril. Čakal poštára, susedku kohokoľvek len jeho nie. Prekvapene zamrkal, keď sa jeho oči stretli s modrými.
"Ahoj Zack," uškrnul sa Louis a pretlačil sa dnu. Zayn pretočil očami a potichu si zamrmlal svoje meno správne. Zatvoril dvere a pozrel na hodinky. Harry nebude nadšený, keď ho zobudí o pól ôsmej.
"Harry ešte spí, ale ak počkaš tu dole pôjdem ho zobudiť," milo sa naňho usmial. Nechcel si kaziť náladu hneď od rána. Ale asi niekto tam hore ho nemal rád.
"Myslíš, že Harry by ešte spal ak by som sa mal stretnúť s ním?" posmešne povedal a priblížil sa k černovláskovi.
"Tak potom si si asi pomýlil dom," odfrnkol si Zayn a jeho milá nálada bola fuč. Louis prižmúril oči a škaredo sa naňho pozrel.
"Dávaj si pozor na pusu Zack, nemusí sa ti to vyplatiť," zevrčal a prešiel do kuchyne, kde si hneď zobral Zaynov urobený čaj.
"Som ZAYN," zavrčal naňho a oprel sa o rám dverí, "a čo chceš? Nemienim si kaziť náladu, niekým takým ako si ty," pretočil očami a zapozeral sa znova z okna.
"Koľko chceš?" spýtal sa hneď Louis. Nemienil chodiť okolo horúcej kaše, a nechcel ani riskovať, že ho tu načape jeho šéf.
"Prosím?" ozval sa prekvapený hlas.
"Vážne si myslíš, že som uveril tomu, že ťa Harry uniesol? Povedz mi koľko si s ním musel šukať, aby na také niečo pristúpil a povedal to mne aj Liamovi? On je možno taký naivný ale ja nie. Už na prvý pohľad je jasné, že ideš iba po peniazoch," pretočil znova očami a ostro sa na neho zadíval, "tak koľko?"
"Louis mal by si odísť," šepol a odstúpil z dverí.
"10 tisíc, 50?" spýtal sa a nepohol sa ani o centimeter.
"Vypadni!" zakričal naňho podráždene.
"Čo sa to tu deje?" ozval sa za nimi zachrípnutý hlas.
"Nič, len som ti priniesol tie papiere a tuto Zayn, ma vyhadzuje," povedal Louis a smutne pozrel na Harryho.
"Zayn to nie je od teba veľmi slušné," šepol unavene kučeravec, "Louis zostaneš aj na raňajky?"
Brunet iba prikývol a povýšene sa pozrel na Zayna. Ten sa celý triasol a nechýbalo veľa, aby sa rozplakal.
"Výborne! Zayn mám dnes chuť na miešané vajíčka!"
"Tak si ich urob," zavrčal Zayn, "alebo nech ti ich urobí Louis!" zakričal naštvane a odišiel rýchlim krokom z kuchyne. Keď bol už na druhom schode schodska niekto ho schmatol za ruku a otočil si ho čelom k sebe.
"Čo to má znamenať?!" zavrčal nepríjemne Harry.
"Nebudem variť pre niekoho, kto ma nazýva štekou!" odstrčil od seba alfu a zhlboka sa nadýchol. Snažil sa zahnať slzy a nedovoliť im sa ukázať.
"Nikdy som ťa tak nenazval tak sa kurva upokoj!" zakričal hlasnejšie a upevnil stisk na jeho ruke. Chvíľu si navzájom hľadeli do očí, kým si Zayn nepovzdychol.
"Ty nie, ale on áno.. myslím, že mi je zle, asi strávim deň v posteli," šepol mrzuto a položil dlaň na Harryho ruku, aby mu pustil ruku.
"Fajn," povzdychol si kučeravec a vystúpil o schod vyššie k nemu. Pritiahol si ho k sebe a spojil ich pery v jemnom bozku, "ako sa vlastne cítiš?" šepol a prešiel dlaňou po jeho plochom brušku.
"Neschopne? Ostatné omegy by už otehotneli! Vybral som dve balenia injekcií!" šepol sklamene a odstrčil jeho ruku.
"Neboj sa. Treba iba trpezlivosť miláčik. Na dokonalé dieťa sa čaká dlho," pohladil ho po tvári a dovolil mu, aby sa odtiahol a vystúpil o pár schodov hore.
"Nechcem, aby tu chodil Louis," šepol predtým než zaliezol do spálne a zatvoril dvere za nechápajúcim Harrym.
Sadol si na posteľ a pozeral na nový načatú krabičku injekcií. Zahryzol si do pery a povzdychol si. Možno to nie je také jednoduché ako si myslel. A možno mu nie je súdené mať drobčeka. Harry sa k nemu správal ako keby bol tehotný a jeho to štve o to viac.
Povzdychol si a ľahol si. Chcel dospať noc, ktorú zameškal...
Sobota a s ňou spojená aj ďalšia časť :)).
O mesiac a 12 dní sú Vianove! Yaaay! Tešíte sa tak ako ja? :D (Viem, že som decko)
Plánujem pre vás prekvapenie tak sa môžete tešiť aspoň na to ;)
Q: Aký máte názor na Louisa? Myslíte si, že Zayn otehotnie?
-Ria
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...