"Včera som kúpal malého a opýtal sa ho, či chce ísť so mnou alebo ostať s Harrym," potichu priznal a nechal sa objať jeho kamarátom. Počul Louisove nesúhlasné zamrnčanie.
"Zayn, hovoril som ti, že najprv sa musí zariadiť rozdelenie a potom až útek. K tomu nemôžeš mu zobrať Simona, on je jeho pokrvný príbuzný," šepol a prehrabol mu čierne vlasy.
"Nemohol by som ho nechať s ním," šepol sklesnuto a vedel, že veľa času mu s Louisom nezostáva.
"Snáď sa uvedomíš a necháš ho tam," povzdychol si a upravil si telíčko na svojej hrudi.
"Nemôžem odísť," pokrútil hlavou.
"Ale notak, zabudneš naňho budeš mať ešte veľa detí," šepol mu do ucha a upokojujúco ho objal.
"Nie Louis, j-ja nemôžem odísť," silnejšie zovrel jeho košeľu.
"Prečo?" cítil ako sa Beta napína, čo značilo, že začínal byť nervózny.
"Lebo zomrieš," pípol Zayn a pritiskol sa naňho ešte viac.
***
Celý splakaný sa vrátil do kancelárie svojho budúceho muža a porazene spolu s kávou si sadol za stôl.
"Dobre, že ste prišli! Dohadujeme posledné termíny na skúšku šiat, ochutnávok tort a obzeranie katedrál!" usmiala sa nadšene blondína a Zayn bol šťastný, že si túto svadbu užíva aspoň ona.
Cítil, že Harry sa napol, keď sa k nemu naklonil, aby o mohol zabaliť vo svojom náruči. Zayn bol nervózny. Samozrejme, potom čo Louis prekonal svoj šok z toho, že ho jeho šéf chce zabiť, tak sa dohodli a tom ako vysvetlia jeho pach, ktorý ide zo Zayna.
"Myslím, paní Martinová, že sa tie prvé termíny, čo ste mi povedali sú dokonalé! Teraz ma ospravedlníte, ale priateľova matka je v nemocnici a my máme prísť na návštevu!" silene sa usmiala Alfa. Zayn spolu s Harrym vstal a potriasli si s ňou rukou. Po jej trocha ostýchavom odchode, ostal Zayn spolu s Harrym pár minút stáť. Avšak, keď Alfa zaregistrovala cinknutie výťahu na chodbe, tak sa Zayn ocitol pritlačený na stene jeho kancelárie.
"Čo nechápeš na slovách, nepribližuj sa k nemu, zlato?!" vedel, že do neho vchádza jedna dávka hnevu za druhým.
"Nemôžem za to," vzlykla Omega, "niesol som s kávu a narazili sme do seba," fňukol a pozrel na spodok svojej košele poliatu kávou. Zelený pohľad tam smeroval tiež, "len sa chcel uistiť, že to nie je vážna popálenina."
Dúfal, že tá lož zafunguje inak s Louisom skončia niekde v zákope. Harry povolil svoj stisk, ale iba minimálne. Zayn zdvihol svoj pohľad do jeho očí.
"Neriskoval by som tvoju novú dôveru."
Neriskoval, by som jeho život.
Kučeravcove pery sa ocitli na tých jeho a jemu nezostalo nič iné ako spolupracovať s rovnakou dávkou vášne. Bez najmenších problémoch ho vysadil na svoj pracovný stôl a zašiel mu rukami pod jeho poliatu košeľu. Nechal si ju vyzliesť a taktiež, nech sa mu Harry prisaje na krk ako to rád robil. Bol to pre neho divný pocit, kedže ich už dlho necítil, ale nechal ho.
"Prepáč Harry, ale neboli ste doma a mali sme ísť na dvojité-," prerušil ich hlas muža, ktorého sa snažil pred niekoľkými dňami zbaliť, "- rande."
"Och, jasné.. len dám Zaynovi inú košeľu. Skočím po niečo do šatne," usmial sa Harry a vtisol Zaynovi niekoľko bozkov.
"Pohni si Niall je dole v aute," zamrmlal Liam a stočil svoj pohľad na zem.
"Choď nech dlho nečaká," popohna ho Zayn a sám mu venoval jeden bozk. Bol to síce podľa Zayna Idiot, ale bozkávať sa vedel, a v posteli tiež bol dobrý. Ale hlavne, musel si u neho znova vybudovať tú dôveru.
"Hneď sa vrátim," sľúbil a prešiel popri Liamovi von z kancelárie.
"Minule si sa tak nehanbil," poznamenal Zayn pobavene, čím zapríčinil, prudké zatvorenie dverí a to, že sa k nemu Liam pomaly približoval.
"Vie niečo Harry?" šepol rýchlo, Zayn mu na odpoveď pokrútil hlavou a upravil si vlasy, ktoré mu padali do očí.
"Keby, že vie tak neideme na dvojité rande, ale na tvoj a môj pohreb. Ale čo, žeby si sa Niallovi priznal, že si si odo mňa nechal vyfajčiť?" zdvihol provokatívne obočie a oprel sa dlaňami o desku stola.
"Samozrejme, že nie. Bola by to samovražda, Harold mal vždy na Niall slabosť," zamrmlal a nervózne si pretrel oči, "k tomu má ťa označeného. Ako som to mohol urobiť? Nialla milujem!"
"Asi ti nedáva to čo chceš. Síce je dokonalá Omega, ale príliš submisívna nie? Časom sa z toho stane stereotyp," uškrnul sa a sledoval Liamove mračenie. Zayn poznal tento typ Álf, bol nimi obklopený celý život.
"Nevieš o našom vzťahu nič," zavrčala nebezpečne Alfa.
"Viem len to, čo som spozoroval Liam. Myslel si si, že som nevidel, keď ste boli na večery tie prekrúcanie očami zakaždým keď ti pritakal? Aj keď si chcel, aby povedal svoj názor?" zdvihol obočie a zoskočil zo stolu, "Chceš niekoho ako ja, s vlastným rozumom, kto čaká od mates nielen lásku a oddanosť. Nemám pravdu?" priblížil sa tesne k nemu a zadíval sa mu do očí. Nevedel prečo to robí, keď sa akcia Podviesť Harryho skončila. Možno si len chcel dodať sebavedomie, a možno mu chcel iba otvoriť oči.
"Porozmýšľaj nad tým Liam," šepol predtým než sa od neho odtiahol a prešiel k dverám, kde nečakal ani pár sekúnd a objavil sa tam Harry s čistou košeľou.
***
"Veľmi ma to mrzí Zayn, že ti minule musel Liam poslať, Louisa! Viem ako sa nemusíte, ale malá mala horúčku a tá sa jej zdvihla!" ospravedlňoval sa blondiak. Zayn ignoroval, Harryho uchechnutie nad poznámkou, že sa s Louisom nemajú radi.
"To je v poriadku," chápavo sa usmial, "tiež by som chcel doma svoju Alfu, keby bol Simon chorý. Naviac sme si aj ten krátky čas s Liamom užili," pozrel na Liama, ktorý sa o niečom horlivo rozprával s Harrym. Aby to pre Nialla vyzeralo dôveryhodnejšie, tak si zobral Harryho ruku a preplietol si s ním prsty.
"Och vážne? Tak to som rád, že si rozumiete!" sladko sa usmial a odpil si trocha z vína. Zayn prikývol a vydýchol si keď pri nich zastavil čašník s tým, čo si dajú.
"Ja si dám cestoviny so syrovou omáčkou. A tuto pre Nialla.." Liam sa otočil na Nialla, čakajúc jeho objednávku so zdvihnutým obočím.
"J- ja ehm.. niečo mi vyber, prosím," pousmial sa a ďalej sa venoval nejakej historke, ktorú rozprával Zaynovi, ktorý absolútne nepočúval. Sledoval, ako Liam pretočil očami a niečo čašníkovi nadiktoval. Potom obrátil svoj pohľad na Harryho, ktorý ešte preletel očami jedálny lístok, aby si bol istý, že tam nič lepšie nie je. Naklonil sa nemu a šepol mu do ucha:
"Dám si to, čo ty," s úsmevom sa odtiahol a pohodlnejšie si sadol a ďalej počúval reči svojho blondiaveho kamaráta. Vlastne bol to ešte jeho kamarát? Pre posilnenie sa natiahol po sklenku vína a napil sa z nej. Po chvíli sa nechal stiahnuť Harrym do jeho teplej náruče, takže sa o neho opieral viac ako by sa mu páčilo.
Harry mal pokojné dýchanie, takže bol asi s Zaynovým chovaním spokojný. A černovlasý si oddýchol, pretože to znamenalo, že Louis dnes nezomrie.
Posledný prázdninový deň a ja dúfam, že ste si ho užili! :))
Prajem vám, aby vám to v škole išlo ako po másle a tí, čo sú teraz v deviatke, aby im vyšlo polročné vysvedčenie. Čiže vám v podstate radím, aby ste si išli opravovať tie zlé známky, čo tam máte 3:).
Budem rada za každý komentár s názorom 💬, vote ⭐ alebo len prečítanie 📖.
Vaša,
Ria
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...