Harry POV'S
Prvé dni bez Zayna bolo peklo. Všetko v dome mi ho pripomínalo, od našej postele, kde som teraz spal s blondiakom až po sprostú lyžicu, ktorá sa váľala v dreze neumytá. Zayn nikdy neumýval príbor, lebo naňho jednoducho zabudol.
Preto sa Niall rozhodol pre radikálne riešenie. Sťahovanie.
Bolo tak ťažké opustiť dom, kde som tak veľa prežil. Ale bezpečie Zayna mi bolo prednejšie. Nevedel som, kde sa práve nachádzal a ani ako sa mu darilo. Jedené čo mi ale predhadzované pred oči bolo to, že stačí jedna malá vzbura a rodičia nemajú problém si ich nájsť a zabiť na mieste.
Simon bol pri rodičoch a vídal som ho iba na rodinných akciách. Vtedy bol na mne nalapený celý čas, a ja ignorujúc naštvaného blondiaka som ho objímal a odmietal pustiť. Neviem, už koľkokrát sa ma pýtal, kedy si ho konečne odvediem. Naozaj som ho k sebe chcel dostať, ale Niall to odmietal so slovami, že nechce o minulosti ani počuť.
Ale ja som videl ako mu občas chýba malá Kate. Niekedy mi ho prišlo až ľúto, ale potom som si spomenul, že odo mňa odohnal moju jedinú lásku. V ten moment moje srdce skamenelo a len som sa díval ako sa zlomene zatváral v spálni.
Ach, môj Zayn. Tak veľmi ho milujem až som sa musel spojiť s Niallom. Ešte v ten večer, keď ho Liam odviedol preč, sme sa stali mates. Je to ten najhorší moment v mojom živote. Toto som mal prežívať s niekým iným!
Jediné plus v tomto období bolo, že sa mi narodili deti. Miloval som ich, boli jediné ktoré mi do života znova vniesli radosť a žil som doslova iba pre nich. Nialla som toleroval, keďže ich vynosil a porodil, ale nič viac. Bol to proste otec mojich detí, nie láska môjho života.
Niekedy som rozmýšľal nad útekom. Odišiel by som a našiel ho.
No potom som sa zarazil. Mal som niekoľko dôvodov prečo to neurobiť.
Nenechal by som tu moje deti, ktoré sú na mne závislé, lebo Niall nechodí do práce len sa potuluje po vile. K tomu blondiak bol dosť labilný a nemienil som riskovať ich zdravie, kvôli môjmu šťastiu.
Zayn si už určite našiel niekoho iného. A ten niekto iný je Liam, už predtým mali k sebe blízko. Vychovávajú spolu niekde Kate, a Zayn sa usmieva na Liama tak ako sa niekedy usmieval naňho. To mu vždy prinieslo do duše smútok a do srdca bolesť.
No stačilo jedno objatie od Rebeccy, hádzanie si lopty s Nicolasom alebo hranie futbalu s Jeremym a moje myšlienky sa odobrali svetlejším smerom.
Keď som s nimi viem na všetko zabudnúť, dokonca zvládam hrať milujúceho manžela. Na titulkách novín bola stále naša fotka, pretože Niall si užíval pozornosť, zatiaľ čo ja a deti sme to pretrpeli.
"Tatí! Notak, sľúbil si mi rozprávku!" zapišťal Jeremy a šťuchol mi do nohy. Pokrútil som hlavou a s úsmevom som sa pozrel na tri postele vedľa seba. Dve boli už normálne palandy ale tá posledná bola ešte s ochrannou mriežkou.
"A o čom chcete počuť dnes?" pousmial som sa.
"Vieš aký chceme! Ten, ktorý ocko nemôže počuť," zazubil sa Nicolas a napil sa z fľašky mlieka. Becca sa iba na mňa súhlasne dívala, pričom v ústach mala ružový cumlík.
"Ale notak, naposledy keď som vám ju hovoril tak sa so mnou váš otec nerozprával týždeň," šepol som. Vlastne, bolo to pre mňa božie požehnanie, keď sa ku mne celých sedem dní neozval.
"Prosím," vygúlil na mňa Jer svoje zelené očká.
"A čo chcete počuť?" povzdychol si a prešiel k postieľke, kde si zobral Beccu do náruče. Jemne ju kolíbal zo strany na stranu snažiac sa ju uspať.
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...