"Simon, nechaj mamu chvíľu vydýchnuť," zasmial sa kučeravec a stiahol si blondiaka na svoju stranu postele. Zayn si ospalo pretrel oči a nespokojne zamrnčal, keď prešiel po materiálu obväzu. Potom sa posadil a znova pretrel svoje hnedé oči. Bol strašne unavený.
"Bude na raňajky zmrzlina?" zažmurkal naňho veľkými očami chlapec.
"Miláčik odkedy sa raňajkuje zmrzlina?" zamračil sa a prehrabol mu blonďavé vlasy. Potom sa naklonil k Harrymu a venoval mu niekoľko bozkov.
"Ocko mi ju dával!" ozval sa počas ich bozkávania Simon. Zayn sa zamračil a odtiahol sa od pier jeho priateľa.
"Harold to nemyslíš vážne?! Vieš aké je to nezdravé? Taký štart do dňa je vážne výživný," povzdychol si a oprel sa o čelo postele.
"Zayn, mám dobrú správu!" ozval sa počas toho ako sa posadil a poslal Simona do izby sa obliecť.
"Ešte mi povedz, že na raňajky jedol čipsy," pretočil očami a sledoval ako sa k nemu Harry nakláňa. Jeho jemný prsty zatiahli sa koniec obväzu a so sústredeným výrazom ho dával dolú.
"Už sú to tri týždne?" zamrmlal prekvapene a a prešiel si po pokožke hlavy. Slabé vlásky, ktoré mu tam rástli museli byť určite tmavé, a slabučké.
"Áno, potom som ešte hovoril so Shawnom. Chcú testovať nový hormón, ktorý by mohol zaručiť, že budeš znova plodný, len si to predstav mohli by sme mať vlastné bábo," pobozkal ho jemne na pery. Černovlások sa smutne usmial a prešiel mu cez krátke kučery.
"Nie som pripravený Harry. Konečne sme si k sebe so Simonom našli ako takú cestu. Ak by som otehotnel, tak by som nášmu dieťaťu dával viac lásky ako jemu. Je mi to ľúto," jemne ho pobozkal a jemne od seba odstrčil. Harry spadol do postele so sklamaným výrazom na tvári. Zayn sa postavil a prešiel k skrini, kde sa nachádzali všetky jeho veci. Zobral si modrý sveter, ktorý si pretiahol cez hlavu a hneď sa natiahol aj za tmavými džínsami.
"Niekde sa chystáš?" zamračila sa Alfa a hneď ho objal okolo pása. Oblečený sa zasmial a otočil sa na päte, aby ho pobozkal.
"Zabudol si? Sľúbil si mi, že môžem ísť pozrieť Liama," pohladil ho tvári pričom si neodpustil jemne bodnutie do líca, kde sa niekedy nachádzali jamky.
"Vieš, že nie som rád, keď si s ním sám," pozrel mu do očí jemne ho pobozkal.
"Ty si moja Alfa, nie on.. už si to uvedom," šepol mu do ucha a vypískol, keď bol pritlačený na studenú stenu. Pery kučeravca boli pritlačené na jeho perách. Bozky boli vášnivé, neporiadne ale bola z nich cítiť láska a jemnosť. Harry aj napriek tvrdšiemu správaniu dával na svoju omegu pozor. Síce sa na prvý pohľad mohlo zdať, že ho drží za boky priam až bolestivo. Omega ale len slastne zatvárala oči, cítil sa tak dobre, kučeravcove dotyky boli jemné ako pohladenia.
"Nie som a to ma štve," odtiahol sa od neho a nechal svoje čelo opreté o jeho. Oči mal zatvorené a hladil prstami jeho boky, "pre spoločnosť si stále slobodný. A to ma dovádza k šialenstvu."
Počas rozprávania sa kučeravcove pery objavili na jeho krku. Jemne kúsal, bozkával a robil cucfleky.
"Harry," vzdychol a prehol sa v chrbte, "už som ti to hovoril. Nie som pripravený nechať sa znova označiť. Na to prvé označenie nemám najlepšie spomienky."
Kučeravec však nepočúval, ďalej obdarúval jeho krk spoločnosťou jeho pier. Bozky ale boli čoraz vášnivejšie a tvrdšie. Kúsance sa ale stále sústredili, iba na miesto, kde bol niekedy označený.
"Zlato notak," snažil sa ho od seba odstrčiť, "Harry!"
Fňukol, keď ostré zuby, poškrabali jeho pokožku na krku. Alfa sa odtiahla a nechápavo naňho pozrel. Omege sa tisli slzy do očí.
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...