12. kapitola

765 64 3
                                    

Zayn nervózne stískal deku zatiaľ, čo ho Harryho osobný lekár prezeral. Harryho už prestalo baviť, čakať, preto sem zavolal doktora Mendesa, aby im povedal ako na tom je. Na prvej návšteve mu zobral krv a poslal na analýzu. Od toho ubehlo päť dní, čakali už iba na výsledný telefonát a doktor Mendes (niekoľko krát mu už navrhol, aby mu hovoril Shawn, ale Harry to razante zamietol)skrátil čas tým, že mu urobil ultrazvuk a momentálne, do neho strká prsty. Harry vedľa neho napäto čakal a zlostne tlačil rám postele.

"Na ultrazvuku, nie je dosť dobre vidieť, keďže som sem nemohol dostač novší model. Môžeš mi Harry povedať, prečo si nemohol tuto Zayna odviesť do mojej ambulancie?" zdvihol obočie Shawn a konečne dal ruky preč od Zayna. Ten si vydýchol a viac sa uvoľnil.

"Myslím, že to nie je tvoj problém. Platím ti dosť tak drž hubu a makaj," zavrčal nepríjemne Harry a vytiahol mobil, aby napísal správu do firmy, že bude meškať.

"Harry nemusíš tu byť, budem v poriadku. Choď čakajú na teba," ozval sa Zayn, keď si všimol aký je Harry nervózny. V poslednej dobe nevedel vystáť jeho prítomnosť. Odrazu mu začal strašne smrdieť, hlavne keď dorazil z práce domov. Cítil sa nepríjemne aj keď bol preč. Strašný pocit ho ťažil na hrudi. Shawn zapisoval niečo do papierov a nevšímal si ich.

"Si si istý?" sklonil sa k nemu a jemne ho chytil za ruku, "zostanem tu ak chceš," Zayn len nesúhlasne zakrútil hlavou. 

"Keď budem vedieť výsledky, zavolám ti z tvojej kancelárie," sľúbil mu a sledoval ako neochotne prikývol na jeho návrh a s posledným bozkom odišiel k Mendesovi a niečo mu zúrivo šepkal. Potom sa ešte usmaial na Zayna, štýlom 'všetko dopadne dobre. A ak nie zariadím, aby to tak dopadlo'. 

Hneď ako započul buchod dverí na prízemí sa ozval Shawnov telefón. Ten sa potešene usmial a zamrmlal niečo smerom k Louisovi a odišiel na chodbu. Nervózne stláčal deku a sledoval strop akoby to bola ta najzaujímavejšia vec na svete. Myslel si, že čaká celé hodiny, no keď Shawn vošiel dovnútra a posadil sa na kraj postele, prišlo mu, že to zbehlo príliš rýchlo.

"Zayn hlavne ťa poprosím, aby si nevyvádzal dobre?" pohladil ho po ruke. To sa mu nepáčilo, vlastne sa mu nepačila celá táto situácia.

"Potrebujem vedieť aké drogy si bral predtým než si spoznal Harryho. Teda ak si nejaké bral. Prisahám, že sa o tom nedozvie," šepol rýchlo a nechal Zaynovi pár minút, aby si spomenul.

"Občas.. Občas mi dal bývalý priateľ dal extázu.. aby som nebol tak upjatý," šepol a vystrašene mu pozrel do očí, "ale mal som ju iba dva krát v živote."

"Dobre, ako ti po nich bolo? Rozpomenieš si na niečo, čo sa stalo medzitým, čo si ju v sebe mal?" spýtal a silnejšie mu stisol ruku na znak toho, že to vážne potrebuje vedieť.

"Sex, vždy sex," pamätal si na to až priveľmi dobre. Bolo vidno, že si Shawn oddýchol a jemne sa usmial.

"Zdá sa, že sa tvoje telo nejak obrnilo voči látkam, ktoré v tej droge sú. Podobné zloženie, má aj tá látka, ktorú si pícháš. Neúčinkuje na teba. Necítil si sa v poslednej dobe nejak náladovo? Nezdvíhal sa ti z niečoho žalúdok, alebo niekedy si to mohol zbožnovať a teraz sa k tomu nechceš ani priblížiť?"

"Harry," zamrmlal bez dychu a Shawn sa potichu zasmial na jeho odpovedi.

"Tak to ho asi nepoteší, ale garantujem ti, že po tom, čo ti toto pichnem ho budeš zbožnovať rovnako ako predtým," prichystal si všetko. Priblížil sa s hrotom ihli k jeho koži. Zayn zasyčal, keď zacítil ako sa látka pomaly dostáva do obehu jeho krvy.

"A čo bábo?" spýtal sa zatiaľ čo si pridržiaval vatu s dezinfekciou na ranke.

"Uvidíme o pár týždňov," chcel si ísť zabaliť veci, keď ho zastavila Zaynova ruka na tej jeho.

"Prosím, pravdu," šepol a zapozeral sa mu zúfalími očami do tých jeho. Doktor si povzdychol a uhol pohľadom.

"Zayn verím, že by si bol užastný otec," šepol a zadíval sa mu s ľútosťou do očí, "je malá priam až mizivá šanca, že otehotnieš. Je mi to ľúto,"pritiahol si vzlykajúce telíčko do objatia a utešujúco ho pohladil po chrbte, "existuje veľa iných možností. Môžete si malé adoptovať, pohľadať si náhradnú matku. Nie je to koniec Zay," odtiahol sa od neho a pozrel sa do červených očí jeho pacienta.

"Odíď prosím," Shawn s pochopením prikývol a zobral si všetky svoje vecí a s tichým 'drž sa', odišiel. Až keď počul naštartovanie auta si uvedomil, čo mu povedal. Nebude mať malé. Je hrozná omega. Nechopná, kto by ho chcel? Až to Harry zistí bude ľutovať to, že ho označil. Nájde si niekoho iného.

Položil svoje bosé chodidlá na studenú podlaju a s podlamujúcima sa nohami sa mu podarilo dôjsť do kancelárie jeho alfy. Sadol si za jeho stôl a zhlboka sa nadýchol vône Harryho. Možno je to jedna z posledných priležitostí. Natiahol sa za slúchadloma opatrne vyťuhal číslo do kancelárie jeho asistentky. Nevedel si spomenúť na Harryho číslo a tak dúfal, že ho Natalie prepojí do zasadačky alebo jeho kancelárie.

"Dobrý deň, tu je Natalie, asistentka Harryho Stylesa, riaditeľa časopisu INA. Ako vám môžem pomôcť?" ozval sa príjemný hlas z druhej straný linky. Zayn sa zhlboka nadýchol a trocha sa upokojil.

"Uhm, potrebujem, aby ste ma prepojila k pánovi Stylesovi," šepol Zayn až sa bál, či ho vôbec mladučké dievča počulo.

"Prepáčte, ale to nebude možné. Pán Styles má práve poradu. Nemôžete zavolať o pár minút neskôr?"Zayn sa trhane nadýchol a začal krútiť hlavou. V hrdle mu vznikol knedlík, ktorý nevedel ako polknúť.

"Je to súrne. Tu je Zayn Malik, jeho omega," šepol roztrasene a snažil sa nerozplakať.

"Och prepáčte pán Malik, vôbec som nespoznala váš hlas. Uvidím, čo sa dá robiť," počul ako sa usmieva a potom hluchý telefón. Dýchal zhlboka, aby sa nezložil hneď ako započuje jeho hlas.

"Je mi to ľúto, ale pán Styles teraz nepríjma nejaké hovory. Kvôli tej tragédii dokanca zrušil poradu," smutne mu oznamovala Natalie. Zayn nechápal, žeby mu Shawn už volal? A žeby o tom povedal celej firme? 

"Tregédii?" spýtal sa nechápavo.

"Áno. Pán Styles vám to ešte nepovedal? Dnes ráno mu volali. Jeho sestra mala vážnu autonehodu aj s jej manželom. Ani jeden neprežil. Chvála bohu ich syn zostal nažive, lebo bol práve u opatrovateľky," hovorila rýchlo Natalie.

Dnes ráno? 

Ahooj :))

Dúfam, že ste prežili pekný víkend :)) . Nebudem vás zbytočne zdržovať, preto vám len poprajem pekný zvyšok víkendu. Ďakujem za prečítanie a za každý vote, alebo komentár, ktorý tu zanecháte.

Q: Prečo myslíte, že Harry nepovedal o tom čo sa stalo Zaynovi?

-Ria

Obliged //Zarry; A/B/O//Where stories live. Discover now