"Tak to musíme napraviť, zlatko," usmial sa naňho a zaviedol ho do obývačky. Bola v nej tma, ale to ani jednému nevadilo. Harry po slepiačky rozprestrel deku na zem a hodil tam zopár vankúšov a ďalšie tenšie deky. Zayn po slepu našiel sviečku a skočil do kuchyne po zápalky, aby nebloli úplne po tme. Keď bolo všetko tak ako uznali za najlepšie- Zayn bol zablený v dvoch dekách zatiaľ čo Harry iba v jednej najtenšej, a sviečka svietila na ich tváre rovnako dobre,- si pozreli do očí.
"Poznáš hru na otázky?" spýtal sa s úsmevom Harry a sledoval Zayna ako prikývol. Hrával to so svojimi sestrami, keď chcel zistiť, kde boli po večierke alebo s kým boli. Dievčatá milovali hry a milujú ich dodnes. Len ich rodičia im to vytýkajú, preto lebo im tiahne na vek, kedy nebudú už malé dievčatká ale ženy. Zayn nad tou spomienkou prekrútil očami.
"Tak začni, budeme sa striedať," vysvetlil s úsmevom kučeravec a trocha viac si k nemu prisadol.
"Hm.. obľúbená farba?" šepol po chvíli premýšľania. Vedľa neho sa ozval smiech. No nebol tak krutý ako si ho Zayn vždy predstavoval. Naopak bol docala príjemný, chrapľavý a uvoľnený.
"To je vážne to, na čo sa chceš spýtať, Zayn?" usmial sa naňho a trocha mu zaiskrilo v očiach, "milujem hnedú. Má toľko rôznych odtieňov a je len na tebe, ktorú si priradíš k akému pocitu, nálade. Veľa ľudí si myslí, že sú len dve odtiene. No hnedá ma viac odtieňov ako zelená alebo modrá. Je krásna," šepkal a popritom sa mu díval do očí. Po chvíli sa odvrátil a usmial sa naňho.
"Prečo si s ním bol?" šepol a nakrčil nos. Zayn naprv nechápal na koho náraža, no potom pochopil. Najprv si pomyslel, že nič nepovie a bude ticho až kým jeden z nich nezaspí. No nakoniec sa premohol a pozrel do ľadovo zelených očí, tých čo stretával každý deň, odkedy je tu. No nebál sa ich, vedel, že tá chladnosť nie je mierená k nemu, ale k človeku o ktorom hovoria.
"Jack Peterson," šepol Zayn na začiatok, aby sám seba uistil, že niekto taký niekedy existoval a miloval ho, "stretli sme sa po tom ako som zmaturoval. Bola to moja vysnená Alfa a ani povesť, ktorá sa o ňom šírila ma neodradila a ja som ho dostal. Najprv to bolo o láske, no potom som sa dopočul, že má niekoho iného. Pohádali sme sa, potom sa udobrili a stále dookola, no nikdy som ho nedokázal nenávidieť. To, že ma podvádzal bolelo, ale naučil som sa viac dávať ako brať. Nikdy som od neho nečakal žiadosť o ruku a ani rodinu, on to vedel a nechal si ma iba ako svoju poistku. Bol som záložný plán, ktorý ho miloval," zašepkal a sklonil pohľad k zemi, aby zahnal slzy. Niekoľko minút bolo ticho kým si neuvedomil, že je na rade on.
"Povedz mi, pán neznámi, kto si?" ozvala sa otázka do ticha a Zayn sledoval plameň, ktorý sa zatriasol od toho ako sa jeho dych dostal až k nemu.
"Moje meno je Harry Styles a som riaditeľ časopisu INA. Dosť ma prekvapilo, že si to nezistil skôr. Stále mi chodila pošta a bol si aj v mojej pracovni," uškrnul sa naňho, keď videl jeho nechápavý výraz.
"Síce mi bolo divné, že tam máš fotky polonahých modelov a modeliek, ale myslel som si, že je to ďalšia tvoja úchylka," pokrčil ramenami černovlások a a prekvapene zažmurkal. Stal sa omegou riaditeľa, tretieho najlepšieho časopisu vo Veľkej Británii a a piateho v Spojených šťátoch.
"Raz by som chcel nafotiť teba," priznal sa kučeravec a pozrel naňho s úsmevom, "vlastne to som chcel od chvíle, čo som ťa uvidel," pobavene povedal, keď si všimol, že sa červená.
"Čo znamená značka INA," šepol zvedavo Zayn a pozrel naňho. Unavene si oprel hlavu o jeho plece a počúval.
"Hej! Teraz mám otázku ja!" zasmial sa a jemne do neho štuchol, "znamená to Inteligetný Naturálny Úchvatný (Inteligent Natural Awesome),"usmial sa naňho a po chvíli šepol rovnakým tónom.
"Čo si zač ty, Zayn Malik?" usmial sa.
"Všetko a v neposlednom rade a najnovšie, omega, ktorá má svoju alfu." šepol predtým než upadol do spánku plného bolestných spomienok.
Hola!
Nová časť je tu a s ňou možno trocha poslušného Zayna ;)
Q: Ak by ste boli na Zaynovom mieste načo by ste sa Harryho spýtali?
Harry vám možno odpovie v komentároch ;) .
-Ria
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...