👇DOLÚ PROSIM PREČÍTAŤ 👇 👇POZNAMKU AUTORA!!👇
Ako by sa mal cítiť, keď mu šanca na útek prekĺzla medzi prstami?
Mal by cítiť vinu? Alebo by sa sa mal tešiť, že neopustím svoju rodinu? Nevedel ako si ma to odpovedať, lebo nádeje na útek neboli v dohľade a on sa musel správať ako poslušná žienka, aby jeho kamarát neprišiel o život. Cítil sa hlúpo, keď na druhý deň ráno vysvetľoval malému dieťaťu, prečo počulo z ich izby plač.
Pravda bola taká, že mu to ani nevysvetlil. Nechcel, aby považoval také chovanie Omég za normálne, preto sa iba stiahol a nechal vysvetľovanie na Harrym.
"Vieš, ocko bol veľmi šťastný, kvôli tomu, že zostáva s nami," povedal vtedy a Zayna pichlo pri srdci. Pravdou však bolo, že v ten večer sa mu vzoprel a odmietol s ním spať, tak dostal facku. Zayn bol pred tím bitý, ale tá facka bola najsilnejšia, čo v živote dostal, preto mu Harry s nazáujmom venoval make-up s ktorým si mal modrinu na jeho líci zakryť. Nikdy sa necítil viac ženskejšie ako s tou gebuzinou na ksichte.
Preplakal kvôli tej facke celú noc a prekvapilo ho, keď zišiel ráno dolú do kuchyne a na neho čakali hladný Harry a Simon. A potom po raňajkách pre Zayna prišiel najväčší šok. Mal ísť spolu s Harrym do firmy, aby vyzdvihli nejaké papiere a so Zaynom sa tam malo stretnúť pár plánovačov svadieb. Cítil sa zle len keď o tej svadbe počul.
Keď bol malá Omega samozrejme po tom, čo to zistili, (či je Omega alebo Alfa sa určuje pri prvom Rute/ Heate) kde patrí. O svojej vysnívanej Alfe sníval od svojich 14 rokov, a svoju svadbu mal naplánovanú do puntíka. No potom sa zoznámil s Jackom a jeho sny išli niekam. Jack neuznával manželstvá a označenia mates a Zayn si potupne na tomto štýle života tiež našiel výhody. Takže nebolo preňho prekvapeným, že sa mu z predstavy svadby zdvíhal žalúdok.
A teraz sedel v kancelárii jeho Alfy a čakal kým dopodpisuje posledné papiere a vybaví e- maily. Naposledy v tejto kancelárii bol s Louisom a on sa dozvedel o Samuelovi. Uzatvoril tu s Betou priateľstvo a dokonca aj nejakú náklonosť, ktorá ho nútila teraz Betu chrániť. Ako sa dozvedel, Louis tu ešte pracoval a prekvapivo na svojom starom mieste, čiže mal vo firme postavenie, za čo bol Zayn rád.
Jeho srdce však vynechalo úder, keď vošiel dovnútra kancelárie. Na jeho perách hral úsmev a keď Zayna zbadal o trocha sa zväčšil. Samozrejme, že to Harry zaregistroval, preto poslal slušne jeho Omegu von z kancelárie.
"Harry, prosím, chcem byť tu. O chvíľu tu aj tak majú byť tie ženské," šepla potichu Omega a prosiacim pohľadom hľadela do jeho zelených očí. Nemohol dovoliť, že jeho asistentovi niečo urobí zatiaľ, čo bude stáť niekde vonku.
"Čo chcete, Tomlinson," povzdychol si kučeravec a viac sa oprel o operadlo svojho koženého kresla. Druhou rukou sa natiahol za Zaynom, ktorý so sklonenou hlavou, aby bolo, čo najmenej vidieť modrinu, prešiel k nemu. S menším výkrikom si ho Harry stiahol na svoje kolená a tak dal na Louisovi obdiv, tmavé miesto pod Zaynovým okom.
"J- ja donies- sol som tie papiere, pa- pane," šepol koktavo a nechápavo sa pozeral Zaynovi do očí plných sĺz. Ten však len pokrútil hlavou a svoju tvár nútene otočil k tváry Harryho.
"Položte ich na stôl a vypadnite," zavrčal a venoval mu vraždiaci pohľad. Potom ho stočil na chlapca vo svojom náručí a venoval mu niekoľko bozkov na pery. Najprv to boli jemné bozky, ktoré ešte Zayn dokázal opätovať, no postupne sa menili na žiadúce, ktorými teraz doslova pohŕdal. Podľa jeho názoru chcel iba ukázal Zaynovi, že je jeho a môže s ním mávať ako chcel. Aj keď sa mu tým Zayn viac a viac vzďaľoval.
***
"Ten altánok je pekný," šepol Zayn počas toho ako sledovali návrhy jednej z tých ježibáb.
"Skôr som si myslela, že pán Styles bude chcieť niečo honosnejšie, ako napríklad katedrálu. Bude tam viac súkromia a omnoho luxusnejšie," usmiala sa blondína po štyridsiatke a ukázala tak Alfe vedľa Zayna svoj vybielený chrup.
"Tá katedrála znie fajn," zamrmlal s nezáujmom a ďalej sa venoval sledovaniu Zayna.
"Výborne, tak rozpošlem kedy by mali mať voľné termíny!" potešila sa a černovlások iba natočil tvár na stranu a prial si byť doma s jeho Simonom. Fakt netúžil po všetkom, čo ich čaká po výbere miesta.
"Ďalej je na rade oblečenie, budete mať nejaké družičky alebo družbov?" spýtala sa a vytiahla ďalší tlustý blok.
"Nášho syna, Simona, chcem aby niesol prstene," šepol kučeravec a zameral svoju pozornosť na blondínu. Zaynovi zovrelo hrdlo a potlačil slzy, ktoré sa mu drali na líca. Nemohol si dovoliť plakať, pred tou babou predsa mal vyzerať ako ten priateľ úžasného Harryho Stylesa, ktorý sa nevie dočkať momentu, kedy mu povie svoje áno!
Alebo lepšie povedané nesmie plakať lebo by sa ukázala modrina.
"Rozmýšľala som nad lososovými oblekmi," ukázala svoj prst s určite drahou manikúrou na obrázok ružového obleku a vedľa neho boli šatôčky v tej istej farbe.
"Nie! Ani náhodou, môj syn si neoblečie niečo také strašné!" zavrčal smerom k Harrymu, keď si všimol, že kučeravec nad tým začína uvažovať, "som za klasiku, tá vyzerá omnoho luxusnejšie ako nejaká cukrová vata."
"Ehm, môj priateľ tým myslel, že nad tým pouvažujeme," usmial sa okuzľujúco Harry, a jemne sa naklonil k Zaynovi, "choď si urobiť kávu, potrebuješ ju. Kuchyňa je na konci chodby," šepol mu do ucha a následne ho pobozkal na líce.
***
Netrpezlivo čakal, kým mu ten zaostalý kávovar, urobí malú kávu.
"Čo to máš na tváry?" šepol mu do ucha známy hlas. Nechal sa otočiť tvárou k nemu a zadíval sa do modrých očí, ktoré boli plné obáv.
"Udrel ma," vydýchol a poobzeral sa okolo, aby sa uistil, že ich spolu nikto nevidí.
Kedy tak hlboko klesol, že sa nechá biť niekým do koho je zamilovaný?
"Každý ma meeting alebo iné povinnosti, v podstate sem môžu chodiť až cez prestávky, podobne ako v škole," pokrčil ramenami a jemne ho objal, keď si všimol, že sa na jeho lícach začínajú objavovať slzy, "Zee, notak všetko bude v poriadku."
"Kazím ti život," vzlykla Omega a nechala sa stiahnúť do rohu, aby ich nikto cez okná nemohol vidieť.
"Čo to hovoríš ty badboy, si skvelý, rozhodne mi nekazíš život," upokojil ho odtiahol o trocha od seba, "kvôli tomu ťa zbil, preto že mu kazíš život?" šepol prekvapene. Oddýchol si keď si všimol, že Omega pokrútila hlavou.
"Myslí si, že s tebou spím," zamrmlal, "k tomu ma počul ako spomínam útek," smrkol a stiahol seba spolu s Louisom na zem do rohu a vtesnal sa do jeho náruče, "a- a odmietal som sa s ním vyspať," šepol a hlasno zavzlykal.
"Nejak som sa stratil," šepla Beta.
1.1.2017- prvá časť z príbehov, ktorú vydávam v novom roku! Dúfam, že ste si ju užili rovnako ako ja, keď som ju písala :))
Q: Ako by ste sa cítili na Zaynovi mieste?
👉CHCETE CHARAKTER ASK?👈
Budem rada za vaše komentáre s názorom (a odpovedou na otázku) 💬, za vote ⭐, či už len prečítanie 📖.
Vaša,
Ria
KAMU SEDANG MEMBACA
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fiksi Penggemar„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...