Q: Chcete 'CHARAKTER ASK'?
"Fajn myšlím na niečo, čo mám v izbe!" šepol Simon a zakýval nohami vo vzduchu. Čakla kedy mu jeho mamička Zayn dá obed, aby sa mohol ísť znova hrať.
"Hm, žeby to bol ten veľký macko, čo si dostal?" usmial sa naňho černovlasý a posadil ho poriadne. Posatvil pred neho tanier so zemiakmi a mäsom. Sám sa posadil a a čakal, kedy príde dole aj Harry, aby sa najedol. Bol na záhrade a niečo tam robil, nechcel tam pustiť ani Zayna a ani Simona, ktorého si kúpil darčekmi.
Rovnako sa o to snažil aj u Zayna, ale toho štvalo, že Louis aj naďalej cez jeho nesúhlas, chodil. Raz sa neudržal a vykričal všetko Harrymu. Odvtedy sa nerozprávali, vládla u nich doslova tichá domácnosť. Ak by nemali Simona určite, by sa ani nestretávali.
"Presne!" zakričal nadšene a sledoval ako sa Zayn slabo usmial, "mami?" fňukol a natiahol za ním ruky, "mamina," fňukol znova. Zayn si ho zobral k sebe a pritiahol si ho do objatia. Zaynovi sa urobil knedlík a do očí mu vošli slzy. Tie však rýchlo zahnal, keď započul klopanie na dvere.
"Choď po ocina, aby prišiel na obed, fajn?" malinký prikývol a rýchlo utiekol k zadným dverám. Zayn si utrel oči a prešiel k predsieny, kde otvoril dvere. Na jeho prekvapenie tam stál Louis a uškrňal sa nňho.
"Čo tu robíš?! Je víkend, vypadni," zasyčal naňho a trocha sa zatackal a oprel sa o stenu. Louis sa naňho uškrnul a zatvoril dvere.
"Len som chcel, aby si odkázal Harrymu, že nabudúce mu veci domov nosiť nebudem. Ale chudáčik, bol od toho sexu tak vyčeroaný, že zabudol," hodil Zaynovi do rúk igelitku s Harryho sakom a opaskom. Zayn ich spoznával, lebo sám mu ich pred pár dňami pripravoval na deň do práce.
"O čom to hovoríš?!" zamračil sa černovlasý a prebodol ho pohľadom. Počul smiech malého Simona a taktiež aj hlas jeho Alfy, "cítil by som to," šepol a prešiel si inštiktívne prstami po krku, kde má označenie.
"Cítil, ak by som bol omega. Bohužiaľ, pre teba, som beta," uškrnul sa, "zlatíčko, je mi to ľúto, ale chlap proste má svoje potreby. A hlavne chlap ako Harry," uškrnul sa a prehrabol si svoje svetlé vlasy.
"Zayn, poď jesť- oh Louis, ahoj," usmial sa prekvapene kučeravec a pozrel na tašku v Zaynových rukách, potom pozrel na Zayna, ktorý mal v očiach slzy a jeho pery sa triasli.
"Mami," šepol zmätene Simon. Sledoval bruneta vedľa jeho maminy, ten sa uškŕňal a pozeral sa striedavo na Zayna a Harryho.
"To ti nestačím?" šepol a ublížene pozrel na Harryho, ktorý sa nechápavo pozeral.
"Čo? O čom to hovoríš, baby?" nechápavo sa pozrel do hnedých očí, do ktorých padali pramene vlasov.
"O tom, že si ma podviedol s... s ním!" skríkol naštvane a hodil do Harolda tašku s jeho oblečeným.
"Louis, mal by si ísť. Hneď!" zavrčal na bruneta a prebodol ho pohľadom. Zayn si len odfrnkol, cítil sa zlomený viac ako kedykoľvek v jeho živote.
"Nemusí, idem ja! Je mi jedno, že ma chytia, moja alfa ma v poslednej dobe odmieta a hľadá si povoľné bety!" dával si pozor na jazyk, aby nepovedal nejakú nadávku pred malým Simon.
"ZAYN DO SPÁLNE HNEĎ! LOUIS VON!" stratil Harry nervy a zakričal alfa hlasom. Zayn sa chytil za uši a klesol na kolená. Louis sa iba nepríjemne otiasol a bez rečí odišiel z domu jeho šéfa.
"Máš 10 minút Zayn, posraných 10 minút, aby si bol v spálny!" zavrčal na černovláska na zemi a zamkol dvere. Zobral malého na ruky a odniesol ho do jedálne. Kde si sadoli a jedli. Simon sa slabo triasol a Harry ho upokojoval hladením po chrbte. Na utešovanie bol lepší Zayn, ale alfa si musela poradiť.
Zayn 5 minút po tom, čo mu prestalo zvoniť v ušiach sa nejak vyštveral na poschodie do spálne.
***
Čakal už hodinu. Počul ako Harry išiel upať malého a tipoval, že nepotrevá dlho, kým vojde dnu. A nemýlil sa, Harry vošiel dovnútra a nemal práve najspokojnejší výraz.
"Môžeš mi povedať, čo ťa tam dole pochytilo?!" zavrčal naňho potichu, aby nezobudil malého, ktorý pred chvíľov zaspal.
"Spal si s ním!" vzlykol a pozrel na zem.
"To sme už prebrali, Louis ma síce priťahuje, ale nie je ty," pretočil očami Harry a zdvihol mu tvár hore, aby mu videl do očí.
"Po- povedal mi to! Mal tvo- tvoje oblečenie!" vzlykal ďalej a objal si rukami trup.
"Poslal som ho čistiarne, lebo na mňa vylial kávu," pretočil očami a pritiahol si ho k sebe.
"On mi povedal, že ste spolu spali. Že ti dal, to čo potrebuješ," vzlykal ďalej a nechal sa pritiahnuť sa na kolená.
"Jediné, čo potrebujem si ty! Od prvej chvíli, čo som ťa videl v tej zasranej kaviarni naproti tvojmu bytu. Chcel som ťa, už od tej zasranej chvíle, čo som ťa videl stúleného v tom červenom kresle. Bol si v bielom, kurva bol si taký sexy, a potom tam prišiel ten idiot. Bral si ťa! A to si mal byť iba môj, babe," pobozkal ho a pritiahol si ho bližšie. Zayn mu to dovolil, snažil sa spomenúť kedy ho Harry mohol vidieť.
"Mal si vo vlasoch tú skurvenú čelenku! A ten kokot prišiel a strhol ti ju a pritom si bol tak krásny," pohladil ho po tváry a jeho ruka klesala nižšie. Zaynovi sa rozšírivli zorničky.
"Ahoj," ozval sa za ním trocha hrubší hlas. Zayn si upravil čelenku a pozrel sa naňho. Za ním stál kučeravý chlapec, ktorý sa naňho usmieval. V rukách mal jeden hrnček a plastový pohár.
"A- ahoj," začervenal sa Zayn a narovnal sa, aby nebol skrčený v kresle, "potrebuješ niečo?" spýtal sa milo a položil knihu nabok.
"Všimol som si, že si už dopil, tak som ti doniesol toto. Je to na mňa," mrkol naňho a ukázal svoje jamky v lícach.
"Pamätám si ťa, kúpil si mi čaj. Môj obľúbený," šepol do bozku a pozrel ho zelených iskrivých očí.
"Zamiloval som sa do teba, na prvý pohľad. Vedel som, že musíš byť môj, aj za cenu toho idiota."
Bohužiaľ, raz to muselo prísť... Ja viem koniec víkendu vždy zasiahne človeka :(
Btw. konečne prestalo snežiť a som tak nadšená! :3Ale aj tak budem pri starom stále tá istá trápna autorka a položím vám otázku, na ktorú aj tak nikto neodpovie.
Q:Čo hovoríte na prvé stretnutie Zayna a Harryho?
Užívajte si posledné chvíle víkendu ;))
-Ria
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...