16.kapitola

691 60 3
                                    

Simon sa spokojne hral s nejakou Harryho ozdobou zatiaľ, čo alfa nervózne niečo hovorila do telefónu. Keď si Zayna konečne Harry všimol tak mu naznačil nech dá pozor na malého. Černovlások si k nemu sadol a vzal si malého do lona a pobozkal ho do vlasov.

Harry niečo naliehavo šepkal do telefónu a nakoniec nahnevane zložil. Smutne sa pozrel na dve páry oči na, ktoré sa naňho upierali. Harry pozrel zúfalo na Zayna.

"Miláčik pôjdeme sa prebliesť a budeme sa hrať v izbe," šepol trocha sklapane Zayn a vzal si malého na ruky, "zase," škaredo pozrel na Harryho  a zobral ho vedľa. Položil malého na zem a zatiaľ, čo mu vyberal oblečenie tak si Simon vyberal hračky z krabice. 

Zayn sa tak tešil... Tešil sa, že konečne bude po dlhej dobe vonku. Možno niekoho stretne alebo proste iba strávi čas s dvomi osobami na ktorých mu teraz veľmi záleží. Harry bol hrozný ohľadom jeho časopisu. Vždy ho uprednostnil pred Simonom. Pred jeho mates. Bol rád, že Harryho vôbec napadlo kúpiť malému nejaké veci. Jeho sestra bývala ďaleko takže sa viac oplatilo kupovať nové veci ako ich prevážať.

A k tomu ešte stále ich zamykal! Zayn bol sklamaný z toho, že mu stále neverí. Aj keď s ním spí! Aj keď je jeho podpora! Aj keď má spolu s ním rodinu!

Zayn potlačil slzy a zobral si máleho k sebe, aby ho obliekol. Simon neprotestoval, len stále mrmlal niečo v jeho reči.

"Moje zlatíčko," zamrmlal mu do ucha a jemne mu dal dlhšie vlásky za ucho.

***

Celý deň nevyšli z deckej izby. Dokonca im tam Zayn doniesol aj večeru, aby nemuseli ísť dole k Harrymu. Bol tam celý deň, pretože mal v kancelárii  málo miesta na papiere. Ak tam dole aj Zayn prišiel ignoroval ho, tak ako ho bude ignorovať vždy.

"Ide lietadielko," nabral Zayn kašičku a so smiechom to dal k ústam malého. Ten spokojne otvoril ústa a zjedol to, čo mal na lyžičke. Šťastne sa usmial a vletel do náruče Zayna.

"Och," zasmial sa Zayna a pevne ho chytil, "ty lietadlo!" pobozkal ho do vlasov a opatrne položil misku na zem.

"Teraz sa pôjdeme okúpať a spinkať, hm?" 

"Nie!" fňukol a odtiahol sa.

"Och, ale ocino ti kúpil to pyžamo, čo sa ti páčilo! Potom si ho oblečieš, hm?" Simon nadšene zatlieskal a sám sa začal ťahať do kúpeľne.

Zayn sa iba zasmial a dal napúšťať vodu, zatiaľ ho začal vyzliekať a roznežnene sa usmial keď si malý sadol do vane a začal sa zabávať tým, že si lial vodu na hlavu.  Zayn spokojne pripravoval uterák spolu s pyžamom. Trhol sebou keď naňho Simon vylial vodu.

"Simon!" zasmial sa a tiež naňho vyšplechol vodu. S úsmevom sledoval ako sa malý rehotal.

"Voda už je zimná, poď umyjem ťa," pousmial sa a jemne mu začal mydliť vlasy. 

Už oblečený v pyžame sa so smiechom rozbehol na schodisko. S povzdychom sa za ním rozbehol a zobral si ho do náruče. Zniesol ho dole a položil. Simon sa so smiechom rozbehol do kuchyne. Išiel za ním no zarazil sa v pohybe. Harry sedel za stolom v jedálny a vedľa neho sedel Louis. Bol na neho dosť nalepený.

S odfrnknutým sa okolo nich prešiel a rýchlo zahrial mlieko pre malého. Snažil sa zadržiavať slzy. Takže ich nevymenil kvôli práci ale kvôli Louisovi! Nemali okolo seba nejaké papiere! Proste sa rozprávali, nie rozprávali teraz počuje ako spolu flirtujú!

S povzdychom pozrel na malého, ktorý k nemu naťahoval ruky. Zohol sa po neho a podal mu fľašu. Znova okolo nich prešiel a Zayn sa čudoval, že Louis mu ešte nesedí v lone. 

Ľahol si spolu s malým do postele a snažil sa ho uspať. Pobozkal ho do vlasov a prikryl ho perinou. Jemne mu prechádzal rukou po chrbátiku a potichu spieval uspávanku.

Do spálne sa vrátil prvý. Odľahlo mu keď počul z kancelárie ťukanie do klávesnice. Prezliekol sa do jedného staršieho svetru a boxeriek. Spolu so zívnutým si kľakol k košíku s bielizňou a začal ju skladať. Bol zo všetkého unavený a Louis, stále doliezal za Harrym, tomu nepomáhal. Keď sa ho minule sppýtal, čo robí v ich dome odvôvodnil to tým, že Harry musí nájsť potešenie niekde inde.

Ak by Louis v noci stával k svojmu dieťaťu, ak by na ňom bola celá domácnosť vedel by prečo Harry nedostáva to čo má. Keď všetko doskladal uložil to do košíka, aby to ráno odložil. Pretrel si unavene oči a ľahol si do postele. Avšak aj keď bol unavený tak nemohol zaspať. Harry prišiel do spálne pár minút po tom, čo konečne zatvoril oči a rozhodol sa spať.

Cítil ako si k nemu Harry ľahol a objal ho okolo pása. Zayn sa zhlboka nadýchol a nakrčil nos, cítil z neho Louisa aj keď len troška. Nechcel ho mať v posteli.

"Láska?" zamrmlal mu Harry do ucha a vošiel mu rukou pod sveter. Zayn však nereagoval, mlčal.

"Baby no tak, konečme sme sami," šepol nadržane a otočil si ho tvárou k sebe. Zayn mu pozrel do zelených očí.

Louis má pravdu, ak nedostane to čo chce, najde si niekoho iného.

Pohladil ho po tváry a natiahol sa za jeho perami. Kučeravec sa usmial a bozk prehĺbil. Zayn to robil len zo strachu, že si Harry nájde niekoho iného- prinajhoršom Louisa.

"Čo je to s tebou?" zadýchane sa od neho odtiahol.

"Nič, len... čo tu znova robil Louis? Vieš, že ma to znervózňuje," zamrmlal a nechal sa vysadiť na Harryho kolená.

"Je to môj asistent baby," zasmial sa Harry a rukami precházal po krivkách svojej omegy, "prečo ti tak vadí?"

"Berie mi ťa!" šepol Zayn a snažil sa zahnať slzy, "Preberie mi ťa!"

To tvrdenie Harryho rozosmialo. No keď si všimol, že jeho omega nemá ďaleko k plaču tak ho uložil vedľa seba a sám si na neho naľahol.

"Louis je síce sexy," šepol uznanlivo, Zayn naštvane nafúkol tváre, "ale ty si stonasobne viac. Och myslíš, že ho chcem pretiahnut pokaždé keď sa pozriem na jeho zadok? Som chlap, niekedy sa pozriem. Ale ty neberieš v úvahu, že pokaždé keď sa na mňa pozrieš, usmeješ alebo len si blízko mňa," nahol sa k nemu a venoval mu bozk, "mám ťa chuť oprieť o najbližšiu stenu a vyšukať z teba dušu. To so mnou nerobil ešte nikto, iba ty," zamrmlal a znova sa vrhol na jeho pery.

Harry celú noc dokazoval, ako veľmi túži po jeho omege.

Sobota a polovica víkendu za nami!

Dúfam, že sti si tú prvú polovicu užili najviac ako sa dalo a nie ako ja, že som stresovala, že nemám darčeky.

Q: Čo hovoríte na vzťah Harry/Louis?

Na mojom prifile nájdete aj nové časti k Just for fun a Surprise!

Budem rada za každý koment, vote alebo či už len prečítanie :))
-Ria

Obliged //Zarry; A/B/O//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora