"Je mi ľúto, čo sa stalo. Liam mi všetko povedal," zamrmlal nechápavému Zaynovi do ucha.
"Ubližuje ti, Zay? Notak povedz mi to! Ak áno tak pôjdeš k nám.." zdvihol mu blondiak tvár a sledoval ako černovláskovi po lícach stekajú slzy. Nie preto, žeby mu kučeravec ubližoval, len potreboval zo seba všetko za tie posledné týždne dostať.
"Nie, už nie. Nikdy ma nebil, ani nič podobné. Odkedy sme mates, tak ma nemusí nutiť ani do sexu.. sám to chcem," zamrmlal a pousmial sa a jemne od seba blondiaka odstrčil, "a k tomu pochybujem, žeby ma k sebe Liam vzal. Pomáhal Harrymu sa zbaviť Jacka," šepol a prešiel k chladničke, aby mohol vybrať všetko, čo budú potrebovať.
"Presvedčil by som ho," usmial sa blondiak a pomohol mu to odniesť na malý ostrvovček.
"Môžem sa pozrieť na to malé?" pozrel s úsmevom na Nialla, ktorý stále zakukoval smerom k sedačke, ktorá bola položená na kuchynskom stole.
"Och, samozrejme!" usmial sa a dotiahol ho až k stolu a dal dolú modrú deku. Zayn vzdychol a natiahol sa k dieťaku, aby ho mohol pohladiť po líci. Malé začalo hneď sať silnejšie cumlík a o niekoľko sekúnd nespokojnosti otvorilo svoje modré oči.
"Je zváštne, že farbu očí zdedila po mne. Väčšinov ich deti dedia po Alfe," šepol pyšne blondiak, keď ju rozopínal.
"Takže slečna?" usmial sa a znova ju pohladil po bacľutom líčku. Niall s úsmevom prikývol, vybral z tašky fľašku plnú mlieka a pozrel na zaujatého Zayna.
"Chceš si to skúsiť?" usmial sa naňho, "teraz bude tak pol hodiny hore a nie je rada, keď sa jej nikto nevenuje. Ja zatiaľ navarím, chýba mi varenie," zasmial sa blondiak a poližil fľašku na stôl.
"Budeš úžasný, keď navaríš. Už mi to lezie krkom," zasmial sa černovlasý a opatrne si zobral malú naruky, "nemala by mať perinku?" šepol neisto a pevnejšie si ju chytil.
"Nechce v nej byť a doktorka nám povedala, že tam nemusí byť," podal mu mlieko a prešiel k linke, kde začal hneď variť. Zayn zobral fľašu a priložil jej ju k perám, okamžite začala sať a spokojne sledovala Zaynove hnedé oči.
"Páčiš sa jej. Mohol by si ju ísť potom prebaliť do vašej izby alebo kúpeľne? Ja zatiaľ prichystám stôl a potom vás zavolám," usmial sa naňho unavený blondiak a odniesol taniere vedľa do jedálne.
"Dúfajme, že to zvládneme zlato," zasmial sa a prehodil si tašku cez rameno zatiaľ, čo jej stále pridržoval fľašku pri ústočkách.
"Volá sa Katelin," usmial sa Niall, keď okolo neho prechádzali na poschodie do jeho a Harryho spálne. Zatiaľ čo vyšli schody malá Katelin stihla vypiť mlieko a začať si cmúľať prsty. Opatrne ju položil na posteľ.
"Dúfajme, že to zvlásnem, predsa len máš to dole celkom.. ehm iné.." uškrnul sa a začal jej dávať dolu malinčké bodíky spolu s pančuškami. Vytiahol si čistú plienku vlhké utierky a mastičku, ktorú tam našiel. Rozopol jej plienku a opatrne ju dal dole. Čakala ho tam nemalé prekvapenie.
"Preboha, veď je tam toho viac ako ty celá dokopy," zasmial sa a mala nadšene kopala nohami a kútiky sa jej zdvihli. Začal ju prebaľovať a vydýchol si, keď jej zapol posledný gombík na bielych bodoch.
"Šikovná,"usmial sa na ňu a zobral si ju na ruky. Priložil si ju na hruď a podoprel jej chrbátik a hlavičku. Sklonil sa ešte pre špinavú plienku a vyhodil ju do koša v rohu miestnosti. Veci nechal na posteli a vrátil sa dolú do jedálne, kde už všetcci sedeli. Zayn sa začervenal, keď čelil štyrom pohľadom. S povzdychom sa posadil vedľa Harryho a presunul si malú tak, aby na seba videli.
"Zayn vezmem ti ju. Je s tebou celú dobu, najedz sa," ozval sa Niall a už vstával od stola, keď naňho Zayn nechápavo pozrel.
"Čo? Nie pokojne sa nejedz, nevadí mi to," pozrel znova dolú na malú a nežne sa usmial, "je užasná," mala sa znova usmiala a nadšene zakopala nohami.
"Pristane ti. Ak si s Hazzov neurobíte vlastnbé tak vám ju tu budeme dávať na víkendy," uchechtol sa Liam a schytal od Nialla jemne štuchnutie. Zayn sa ešte viac začervenal. Cítil ak Harry vedľa neho ide niečo povedať, keď sa ozval Louis.
"Myslím, že na to majú ešte čas. Sú mates len pár týždňov poznajú sa rovnako dlho. Naviac Harry ma veľa povinností a doma má mať pokoj nie vreskot malých deciek," Zayn si povzdychol. Možno to mu tak v tomto veľkom dome tak chýbalo. Vreskot malých detí, domáceho maznáčika hocičoho. Pozrel sa na Harryho, ktorý pretočil očami a pozrel sa tiež na Zayna.
"Ak by Zayn chcel malé. Nie som proti, už mám vek na to, aby som konečne založil rodinu. No zatiaľ si budeme požičiavať tuto Kate, keď som už ten krstný rodič," objal černovláska okolo pása a pobozkal ho do vlasov.
Zayn dúfal, že to myslel vážne. A dúfal, že sa mu to podarí. Bolo mu jasné, že Harry ho tak skoro nepustí do práce a malé by bolo to niečo, čo by ich vzťah ešte spevnilo. Vedel, že mužské omegy sa ťažšie oplodnia, ale dá sa to. No musia brať nejaké injekcie. Počul ako si Louis odfrnkol.
Večer, keď dával malú späť Niallovi ju niekoľko krát pobozkal na čielko a líčka. Najprv ich presviedčal. aby im ju tu nechali, no Niall so smiechom povedal, že nabudúce. Liam iba prikyvoval a pritom niečo šepkal Niallovi do ucha načo sa začervenal. Neskôr v noci s Harrym začali pracovať na ich malom bábätku. Bolo im jedno, že Zayn nezobral ani jednu injekciu. Aj to, že je isté, že neotehotnie.
Nedeľnejšia časť je na svete!
Dúfam, že sa vám páči a zanecháte svoj názor :)).
Q: Čo hovoríte na Zayna ako ocka? Myslíte si, že Louis niečo podnikne, aby Harry nebol tato?Budem rada ak mi to napíšete dole :3
-Ria
YOU ARE READING
Obliged //Zarry; A/B/O//
Fanfiction„To nemôžeš," pokrútil hlavou a sadol si na stoličku, čo najďalej od neho. „Môžem a urobím to, pokiaľ naňho nezabudneš," keď si všimol slzy v černovláskových očiach povzdychol si, „zlato, ja som sa pokúsil ísť na teba jemne. Ale ty celkom ignoruješ...