15. kapitola

746 59 0
                                    

"Harry potrebujeme ťa vo firme!" počul krik z pracovne Zayn. Pevnejšie zovrel Simona v náručí a trocha sa odtiahol od dverí. Louis sa s Harrym hádal už cez hodinu a nejak to neustávalo. Jeho alfa bola v poslednej dobe strašne nervózna a na tom nepridával ani fakt, že Zayna už nemal len pre seba. 

Malý Simon sa na neho strašne naviazal. No naopak Harryho odmietal ako sa len dalo. Odmietal mu odpovedať, robil všetko len to čo mal nie. Zayn sa snažil svoju alfu upokojiť s tým, že je to ešte malinké dieťa a nerozumie tomu. No všetko vyvrcholilo, keď sa Simon zatúlal do Harryho kancelárie a popísal mu nejaké zmluvy. Simona vyhodil na chodbu a celý deň bol zatvorený v kancelárii, otvoril len vtedy keď prišiel Louis.

Zayn s povzdychom prešiel do hosťovskej a uložil malého do postele. Malého už mali niekoľko týždňov a on si stále nemohol zvyknúť na rolu rodiča. Pochyboval o tom, že Harry vôbec registruje, že tu majú malého, všetko necháva na ňom.

"Bolí ťa kolienko?" spýtal sa milo a jemne pohladil nožičku cez tepláky. Malý smutne prikývol na súhlas.

"Haly udlel," fňukol a Zaynovi sa trhalo srdce.

"Harry to tak nemyslel. Len si mu zničil dôležité papiere," pritiahol si ho k sebe a pevne objal.

"Nemam Halyho lád," šepol a zaboril tvár do Zaynoveho krku. Vždy mu tak zaspáva, alebo keď má túliacu náladu tak na ňom tak visí ako koala.

"Tak nehovor," pokarhal ho, "Harry by pre tebe urobil prvé aj posledné," šepol a povzdychol si keď zistil, že malý neposlúcha a už pravidelne oddychuje. Odtiahol sa od neho a jemne ho pohladil po hlavičke. Vedľa jeho ruky položil cumlík, keby ho náhodou chcel. Vyšiel s izby a s úľavou zistil, že Louis je už preč, lebo bolo počuť len ťukanie klávesnice.

Dvere do pracovne boli pootvorené a tak potichu zaklopkal. Nevedel akého Harryho má čakať.

"Ďalej," počul povzdych a tak nakukol dovnútra.

"Poď sa najesť Hazz, si tu zatvorený celý deň," zamrmlala omega a prešla pred jeho stôl.

"Nemôžem musím prepísať zmluvy, ktoré ten malý fagan počarbal," zamrmlal a ďalej niečo ťukal do klávesnice.

"Myslí si, že ho nemáš rád," smutne šepol a prešiel k nemu a jemne mu položil dlane na plecia a stisol ich. Začal ho jemne masírovať, aby sa aspoň trocha uvoľnil.

"Tak myslí správne," zamrčal a prestal na chvíľu písať. Oprel sa o operadlo a užíval si jemné ruky na svojom krku a pleciach.

"Si ako malý," povzdychol si černovlasý a posadil sa kučeravcovi na kolená.

"Odkedy je tu všetko sa kazí," namietne a nechá sa pobozkať omegou.

"Napríklad?" zamrmlala omega a pozrela mu do očí.

"Napríklad mi ničí zmluvy s mojimi zamestnancami, som ignorovaný svojou vlastnou omegou do pekla!" naštvane vyštekol a zatvoril unavene oči.

"Harry, vedeli sme že to príde. Chceli sme dieťa, a dostali sme ho. Síce nie takým spôsobom ako sme si ho priali, ale je tu. Je náš," snažil sa upokojiť Zayn a jemne ho pohladil po líci. 

"Vôbec so mnou nie si," zavrčal Harry a pritiahol si ho bližšie k sebe, "ešte aj s ním spíš!"

"Máva zlé sny," vysvetlil černovlasý a nechal sa objať okolo pása, "Nemôžem za to, že nechce byť sám Hazz. Skús byť s nami. Myslíš že ja vládzem? Nie som pripravený starať sa o dieťa, a ani ty! Ale ja sa toho malého nevzdám pretože má už len nás," pozeral sa do Harryho očí a šepkal.

Harry potom celý deň kašľaľ na papiere a poslal ich Louisovi nech ich prepíše. Miesto toho aby pracoval si Zayna zobral do spálne a po celý čas čo malý spal si vymieňali bozky. Občas dokoca zašli aj ďalej ako len bozky. 

"Idem k nemu," pousmial sa Zayn a jemne ho pobozkal na pery, "oblečiem ho a ty nás môžeš zobrať von, hm?" prehrabol mu dlhé  vlasy a nadšene sa usmial keď Harry prikývol a tiež sa začal obliekať.

Zayn prešiel cez chodbu a otvoril dvere do izby. Práve v čas malý sa preťahoval a pozeral naňho veľkými očami. Popýtal sa na ruky a Zayn mu vyhovel. Položil ho do kresla vedľa postele a začal ho prezliekať, spolu s vtipnými tvárami, aby ho zabavil.

"Ideme vonku zlatíčko," usmial sa naňho a obliekol ho aby mu nebola zima a jemne mu bozkával tváričku.

"Voňku s mamkou!" zasmial sa a skočil mu na ruky. 

"Och a kde vidíš mamku?"usmial sa sadol si s ním na posteľ, aby ho obul. 

"Ty ši moja mamka," šepol a spokojne sa o neho oprel. Od dverí sa ozval smiech, Zayn zdvihol zrak a pozrel na smejúceho sa Harryho. Zayn sa s úsmevom pozrel naspäť a otočil si malého čelom k sebe.

"Nie som mamina. Ale ak chceš môžem byť oc-"

"Nie! Simon, pokojne volaj Zayna mamina," usmial sa a sadol si k nemu na posteľ. Objal ho okolo pása a vtisol mu bozk do vlasov, "a ja môžem byť ocino," natiahol k nemu ruky. Simon trocha neisto natiahol tiež ruky a nechal sa vziať do náruče.

"Pôjdeme ku mne do kancelárie, hm? Mamina sa zatiaľ obliečie. Len tak medzi nami trvá mu to strašne dlho," šepol mu Harry popritom ako odchádzali do vedľajšen izby. Zayn sa iba pobavene zasmial a odobral sa do spálne. Zobral si džínsy spolu so svetrom.

Keď prechádzal do kúpeľne počul z kancelárie smiech spojený s radostnými výkrikmi. Nechápal to. Vošiel do kúpeľne a rýchlo sa prezliekol, začal si upravovať vlasy. 

Simon sa k Harrymu choval nepriateľsky, a teraz keď Harry konečne povolil z nich budú najlepší kamaráti? Zdá sa, že Zayn sa bude o deťoch toho naučiť ešte veľa.

Posledný krát si zalakoval vlasy a spolu s tichým pískaným vošiel do pracovne a prekvapene zdvihol obočie.

Nová časť je tu a ja som smrteľne unavená!

Ale ja napriek mojej unávy dnes vyjde ešte Surprise! Readers môžu nájsť na mojom prosile aj novú časť Just for fun!

Q: Ako sa vám páči Simon? S kým myslíte, že bude mať lepší vzťah? Zayn alebo Harry?

-Ria

Obliged //Zarry; A/B/O//Where stories live. Discover now