Sevgili dostalırm yeni bölüm geldi hepinize keyifli okumalar.
Multide bölüm şarkısı var . Bu aralar fena sardım bu şarkıya. Asif Meherremov- gece gece.
Bölüm itafı en başından yorumlarını eksik etmeyem canım okuyucularımdan birine gidiyor.
Prenses987654321 ( önümüzdeki bölümlerde de okurcanlarıma itaf gelicek)
Karşımda oturan iblisi umursamadan etrafı süzüyordum. Arafla tartışmamızdan sonra, bana her şeyi ispat edeceyini söylemiş ve çıkmıştı. Ben de odada beklemekten sıkıldığım için salona inmiştim ama burda da kızıl iblis karşılamıştı beni. Gerçekten bu kadından hiç haz etmiyordum. Erkeklere bir garip bakıyordu , özüllikle de Arafa.
Çok geçmemişti ki içeri Yusuf girdi. Başıyla selam verip boş koltuklardan birine oturdu. Alev Yusufu gelişi güzel süzdü.
(Bu da Yusufumuz)
" Eee Yusuf... görmeyeli nasılsın? " cilveli çıkarmaya çalıştığı ses kulağıma kapı gıcırtısı kadar itici geldi. Kadının her hali beni yatağa at diye bağırıyordu. Üstelik erkek dolusu salonda bacak bacak üstüne oturup, mini olan eteğiyle görsel şölen sunuyordu.
Hiç utanman yokmu senin kadın!
Bu kadını Araftan uzak tutmalıyım.!
Yusuf sanki hiç duymamış gibi, cevap vermedi. Kızıl sürtük baya bozuldu."Yenge..." İlyasın kulağımın dibinde fısıldaması beni daldığım yerden çıkardı.
"Efendim? "
" Aleve bir az daha ateş fırlattığın gözlerle bakarsan kadın gerçekten alev alacak. " alayıcı bakışlarını atıp önüne döndü. Bense yakalanmanın utancını yaşıyordum.
Hıh alev alacakmış. Kadın yanıyorum, beni söndürün diye bas bas bağırıyor resmen, benim yakmama gerek mi var ki?
İçimden söylediyimi zannetmiştim ama ben zeki kız yine sesli söylemiştim. Ve bir çift şaşkınlıkla bana bakan İlyas öylece donup kalmıştı.
Peki ben ne yapmıştım . Hade ama tahmin etmek o kadar zor değil... evet domates akrabalarımı yad ediyorum. Kaynımın yanında edepsiz şeyler söylemiştim . Ah! Tanrım! Ölmek istiyorum!
Yanımdakı centilmenlikten yoksun adam kahakayı basmıştı ve salondakıların dikkati bize çevrilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kızın Sert Adamı
General FictionKüçük, masum kızımız Elif. Sert, karanlık adamımız Araf. İki insanın sürükleyici aşkı. Her şeye rağmen sevdiyi adama tutunan kız. Arafın karanlık hayatı, Elifin karanlık geçmişi. Her şeyin başladığı yerde ya onlar bitecek, ya da her şeyin bittiyi y...