Merhaba arkadaşlar. Sizi uzun süre beklettiyim için çok özür dilerim, fakat sağlık sorunlarım üst üste gelince yeni bölüm atamadım. Ama çok Şükür her şey hall oldu ve eski rütinimize geri dönücem. Hatta haftada iki veya üç bölüm bile gele bilir. Kurguya tam bu bölümle girmiş oluyoruz hayırlı uğurlu olsun.
Size iyi okumalar.Mültide bölüm şarkımız var , bölümün sonunda dinlemenizi rica ediyorum.
Bu bölüm sevgili okurcum emine61 e gelsin.
Biliyorum başınızı ağrıttım ama lütfen bunu okuyun. Ben azeriyim , bir sürü yazım hatalarım var. İlk bölümlerde "g" yerine "q" , bazı yerlerde de "ğ" yerine "y" yazmışım. Bunu usturuplu bir dille söyleyenler oldu ve ben saygıyla yanıtladım. Ama maalesef bazıları çirkin bir dille uyarıyor ve bu beni rahatsız etti. Birde yazdıklarının sonunda " yanıtla!" Diye emir kipi koymuş. Elimden geldiyince kendimi geliştirmeye çalışıyorum. Telefonuma sözlükler indirdim ve ordan kelimelerin doğru yazılışını öğreniyorum. Her zaman belirttiyim gibi yazım hatalarım varsa (ki var) affola. Rahatsız olanlar "LÜTFEN OKUMAYIN!LÜTFEN!".
Ben yazmaya, okumaya vurgun ve türkçeye aşık biriyim. Kim ne derse desin yazmaya devam edicem. İstemeyen okumasın ama lütfen eleştirirken bölümü dikkatle okuyun . Ben zaten ilk bölümlerde azeri olduğumu, yazım hatalarımın olduğunu söylemiştim. Bölümü tam okumayıp, sırf eleştirsin diye haddini aşan kendisini bilir. Şimdi ben sana sesleniyorum"YANITLA!"3 gün sonra...
Nihayet beklenen gün gelmişti. Bu gün yeraltı dünyasının en karanlık adamlarının bulunacağı davete gidecektik.
Üç günde Arafı sadece iki kez görmüştüm. Geceler geç geliyor, ya da hiç gelmiyordu. Nedenini çok merak etsemde sormamıştım. Zaten kendisi de çok tedirgin.
Bu davette Araf hem şirket olarak en büyük ihaleyi alacak, hem de baron seçilecekti. Nikolaydan ise hiç bir haber yoktu. Bu da fırtınadan önceki sessizlik demekti. Her ne kadar kimse bu konu hakkında konuşmasa da her kes çok gergindi.
Amcamları tamamen unutmuştum. Zaten onlarda çoktan geri dönmüşlerdir. Bu konuyu Arafa söylemedim, çünki yeterince bela var başında bir de onlarla uğraşmasını istemiyorum. Hem Arafın yanındayken bana bir şey yapamazlardı ki.
Aynanın karşısında kalan eksiklikleri tamamlayıp kalktım. Balkonun kapısından dışarıya baktım . Arafın arabası tam içeri girmek üzereydi. Saat yediye geliyordu. Bu da demek oluyordu ki, birazdan çıkacaktık.
YAZARDAN
Elif boy aynasından elbisesini süzerken bir az tedirgindi. Elbise dekolteliydi, aynı zamanda tüm vücudunu sarıp vücut hatlarını gözler onüne seriyordu. Her ne kadar elbiseyi Araf göndermiş olsada, bunu onun seçmediyi belliydi.
Kapının çalınmadan açılmasıyla Elif hafif sendelese de kendisini toparlayıp, gelen kişinin gözlerinin içine baktı. Tüm yakışıklığıyla karşısında duran adamın gözlerinden ayıramadı bakışlarını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Kızın Sert Adamı
Tiểu Thuyết ChungKüçük, masum kızımız Elif. Sert, karanlık adamımız Araf. İki insanın sürükleyici aşkı. Her şeye rağmen sevdiyi adama tutunan kız. Arafın karanlık hayatı, Elifin karanlık geçmişi. Her şeyin başladığı yerde ya onlar bitecek, ya da her şeyin bittiyi y...