Chapter 2 - Evol

1K 51 14
                                    

                                                  Chapter two     -     Evol   

        Ma holbez la tavan in loc sa ma pregatesc de scoala. Dar imaginea aceea rosie din vasul toaletei de seara trecuta, imi revine in minte si simt ca vreau sa vars iar si iar.  Ce ar trebuii sa fac? Nu vreau la doctor, si nici sa raman cu semnul intrebarii la ce mi se intampla. Voi astepta, si daca nu se va intampla nimic, ma voi calma. Ma ridic din pat si cu niciun chef de dus, ma imbrac de scoala tot la fel ca ieri si intru in baie pentru a ma spala pe dinti si pe fata.  Ma sterg pe fata si inainte sa ies din baie, arunc in treaca o privirea veceului. Fac ochii mari cand vad ca am ratat o mica pata rosie seara trecuta, cand am incercat sa sterg repede, ca mama sa nu vada. Rup repede o bucata de hartie igienica si o asez sub robinet, pentru a o uda putin. Ma las in genunchi si frec sangele uscat. Ies din baie cand sunt asigurata ca totul e curat. Imi iau geanta, si ies din camera.  Asezata in genunchi, imi incalt ghetele si zambesc cand vad umbra mamei mele langa mine. Ridic capul pentru a o vedea privindu-ma cu dragoste, dar totusi trista. In mana tine o cana din care iese aburi. Cafea nu bau, asa ca-mi ofera ceai cu lamaie. Stie ca am stat mult prea mult azi in pat, asa ca nu insista cu micul dejun. Dupa ce mi-am baut ceaiul, ies din casa, dar nu inainte de ai oferii mamei un pupic pe obraz. Cand ajung afara din bloc, sunt lovita in plin de un aer rece, frig. In jurul meu este o ceata deasa, dar zambesc, stiind ca imi place ceata. Ma misc putin mai repede de cat de obicei spre scoala, pentru ca sunt in intarziere. 

        Dupa minute bune ajung pe coltul scolii, pasii imi sunt repezi, dar cat pe ce sa cad cand simt ca sunt cuprinsa de o ameteala teribila. Ma prind cu mana de gardul liceului, si cu mana libera imi masez fruntea. Ameteala e persistenta, si simt cum apare si o senzatie de voma. Ma las pe o parte pana ce obrazul stang sta lipit de o bara a gardului. E rece si simt cum imi calmeaza starea. Respir adanc si reusesc sa deschid ochii. O femeie in varsta trece pe langa mine, dar cu o privire speriata, dand de inteles ca s-ar oprii sa vada ce am. Ii zambesc si trec pe langa ea, ajungand in curtea liceului. Curtea este goala, semn ca se sunase de intrare. Intr-un fel ma bucur, ca nu trebuie sa dau ochii cu toti rautacioasi.

  Trantesc usa dulapului, dupa ce-mi iau cartea de franceza. Intru in clasa si profesoara tocmai terminase cu prezenta. Stramb subtil din nas la gandul cat am intrarziat. Mana profei imi face semn sa ma asez in banca. Ochii elevilor sunt asupra mea, sunt cuprinsa de teama si cat pe ce sa cad cand piciorul lui Paul imi pune piedica. Beyon a stiu sa isi aleaga iubitul dupa cum este ea. Clasa rade si eu plang in mine. Profesoare tipa la ei, asa ca pot sa ma asez in banca a doua din randul de la mijloc.

***

        E ora pranzului, si pentru a evita privirea intregii scoli, am ales sa citesc o carte in biblioteca liceului. O carte despre iubirea dintre doi vampiri. Despre cat de periculoasa este. O fi periculoasa, dar macar e adevarata si vesnica. Sper... Ma ridic de la masa "tacerii", la care mai citesc inca trei copii. Ma apropii de dozatorul cu apa si fac o combinatie intre apa rece si cea calda. Apropii paharul din plastic de buze, si cand inghit o gura de apa, vreau sa scuip la loc. Un gust de fier. Imi ling buzele cu scarpa cand vad pe marginea paharului o dara rosie. De unde atata sange?  Ma aplec si arunc paharul in cosul de gunoi, pentru a nu observa cineva. Uit de cartea pe care o lasasem pe masa si fug afara din liceu. Merg greu, dar cu pasi apasati.  Pe langa mine trece un autobuz, asa ca o iau la fuga pentru a-l prinde. Faptul ca plec de la scoala ma supara, imi produce o senzatie de nedreptate. Dar trebuie sa aflu cumva ce mi se intampla.  Ma urc in autobuz si ma asez pe un scaun. Respir adanc si-mi duc mana repede la gura cand simt ceva umed. Din nas imi curge acelasi lichid din ultimul timp. Caut in geanta un servetal si il mototolesc la nas pentru a bloca continua scurgere. 

End ~ A Year To Live? // z.m.   PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum