Chapter 12 - Zayn

990 46 13
                                    

                                                 Chapter twelve     -     Zayn  

 

     As putea spune ca viata e o curva. Dar nu, pentru ca tot ce se petrece acum in jurul meu nu ma deranjeaza, nu in totalitate. Se pare si se intampla ca ce are legatura cu Evol, sa nu ma deranjeze, cu nimic. Da, totul se petrece prea repede, mai repede si decat viteza masinii mele. Ma bucur ca pot tine pasul. De doua luni, viata mea a devenit un film dramatic. Pana acum saizeci de zile, lasam totul la voia intamplari si, daca ceva nu imi convenea, cu o singura miscare rezolvam. Acum insa sunt atent si la gesturile mele, totul, doar, pentru ca fata de langa mine sa fie bine. Nu ma imaginam ca voi ajunge sa ma simt ca un fraier sub papucul unei fete, mai ales unei fete bolnave. Sunt un idiot. M-am mintit atatia ani ca fac doar ce vreau si de fapt, toate feptele mele erau facute din ordinile destinului. Hm, am ajuns sa imi fie frica ca nu cumva fata de langa mine sa pateasca ceva.

Sa facem o scurta recapitulare.

     Zayn Javadd Malik, baiatul transformat intr-un monstru din  cauza ca parintii i-au fost luati prea devreme. Totul perfect. A invatat singur sa isi lege sireturile, a invatat singur sa supravietuiasca si sa se razbune. A reusit sa-i construiasca un scut in fata sufletului pentru a se proteja de loviturile puternice. Fara sa se gandeasca, a inceput sa isi foloseasca acel scut si impotriva lucrurilor ce i-ar fi facut si bine. Respingea orice urma de iubire si de fericire, accepta doar puterea periculoasa, razbunarea si suferinta altora il bucura. Iubea distractia interzisa. Puterea lui in fata unei femei il bucura. El peste o femeie, provacand-o sa tipe si sa urle, ii oferea mai mult curaj sa isi arate puterea. Cand toate aceste actiuni ale lui, provocau doar durere. Dar, nu conta pentru el, el nu vedea durerea din spatele acelor priviri. Atata timp cat el se simtea bine, nu conta altceva. Odata ce pleca, totul ramanea in urma, dat uitarii.

Acum insa, pentru el conta ea. O fata necunoscuta, care totusi nu il deranja. Nu era nevoie sa o cunoasca pentre a recunoaste ca se simte atras de ea. Simte ca lund-o in brate, sarutand-o si privind-o adanc in ochii tot mai decolorati, poate sa revina la vechiul Zayn. Nu vrea sa devina din nou un sufletist, dar stie ca ea acolo in va aduce si totusi nu reactioneaza cu proteste. Vrea asta, dar nici el nu realizeaza.

De fapt, vrea sa fie o persoana buna, cu inima si sclipiri de fericire in ochi, dar nu in fata tuturor. Isi iubeste si statutul pe care il detine, acela de om periculos. Iubeste sa se simta sprem in fata celorlalti. Senzatia ca celor din jurul lui le este frica de el, ii ofera siguranta. Dar vrea sa se arate si cine a fost inainte de toate astea, vrea sa iti arate adevarata infatisare doar in fata ei. Nu ii pasa de parerea nimenui, dar ii pasa de parea fetei care i-a zguduit scutul din fata inimii. Privind-o isi da seama ce fel de persoana e. Si prin asta simte ca o cunoaste. Dar ea nu il cunoaste si el trebuie sa ii arate mai multe.

El e precum un ou, un ou oarecare. Din exterior nu arata nimic, si nu iti poti da seama ce este in interior. Necesita timp si rabdare. De aceste doua arme trebuie sa se foloseasca Evol, pentru al cunoaste pe Zayn. Dar pe zi ce trece armele ei cedeaza si probabil nu va ajunge sa isi indeplineasca misiunea fata de el.

M-am invartit in pat simtindu-ma satul de atata somn. Sunt convins ca am dormit prea mult decat deobicei. M-am intins pentru a ma dezmorti si un sunet de raget mi-a parasit adancul plamanilor. Aproape ca m-am speriat si eu de el. Mi-am intros capul spre dreapta mea si printre asternuturi, mica faptura ce mi-a lovit scutul inimii, dormea linistita. M-am intors cu totul spre ea si mi-am sprijinit capul in palma dreapta. Am apucat marginea paturii, lasand-o putin mai jos. Acum puteam sa-i vad clar chipul palid. I-am apucat cateva fire de par jucandu-ma cu ele intre degetele maini stangi. Le-am dat deoparte, dupa urechea acesteia si aproape ca am simtit-o foarte calda. Zambeam precum un tampit analizand-o fara a clipi. I-am atins cu varful degetelor obrazul fin si fierbinte. M-am incruntat stiind ca aceasta caldura emanata de corpul ei, nu e una normala. M-am lasat capul aproape de al ei si fara sa ma gandesc de doua ori mi-am lipit buzele de fruntea ei. Mult prea fierbinte.

End ~ A Year To Live? // z.m.   PAUZĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum