Chapter thirteen - Evol & Zayn
Aseara l-am sarutat. Cu atata foc. Pentru o secunda atingerile lui m-au facut sa uit de mine, de boala, de parinti si cel mai important lucru ca il urasc. De fapt, nu il urasc, dar nici un sentiment de bine n-am pentru el. Totusi, a fost atat de placut cand i-am inhalat mireasma pielii in combinatie cu parfumul barbatesc. Ce se intampla acum, nu e bine. Deloc. Zayn e un necunoscut pentru mine si cu siguranta o persoana periculoasa, iar eu sunt o simpla victima in ghearele lui. Cu toate astea simt ca ma atasez de el. Mi-e frica sa nu ajung sa il iubesc. As vrea ca orice fata sa iubesc un astfel de barbat, dar simt si o frica. Oare orice fata are teama asta? Am nevoie de mama mea. Vrea s-o vad si sa vorbesc cu ea. Mi-e dor de ea. Dar cum voi ajunge la parintii mei? Sigur daca il voi ruga pe el, nu ma va duce. Sa fug, ar fi in zadar, m-ar prinde. Poate daca l-as ameninta...
Da, da, ameninta-l, cu siguranta va face ce ii spui ca un catelus ascultator. Haha, m-ai facut sa rad Ev.
Constiinta tampita. M-am invartit in pat ne avand stare si asteptam ca el sa iasa din baie si sa-l infrunt. M-am mai rostogolit o data in pat simtind in jurul meu cearceaful strans si imobilizandu-ma imediat la pamant. Am scapat un tipat din cauza durerii din cot, dar imediat am uitat de durere cand usa dormitorului s-a deschis si doua picioare umede s-au afisat in fata mea. Cu gura cascata mi-am ridicat usor privirea analizand corpul din fata mea. De la genunchi pana la trunchi statea strans un prosop gri. Urcand mai sus cu privirea pana ce simteam ca-mi va cadea capul, eram hipnotizata de acel piept acoperit de picaturi de apa. Oh, Doamne. Cazatura asta m-a trimis cumva in Rai? Pentru ca il vad pe Zayn drept un Zeu al Grecii Antice. In lipseste doar coroana de frunze din jurul capului. Mi-am scuturat capul cand spranceana lui ridicata m-a trezit. Am lasat capul jos incercand sa ma concentrez pe cearceaful ce ma tinea nemiscata. Ma simteam ca un fluture gras care nu putea sa iasa din cocon. Doua maini m-am apucat de brate si cu o putere nedescrisa m-au ridicat in sus lasand cearceaful sa alunece de pe mine. Mi-am ridicat privirea spre barbatul antic si puteam sa imi dau seama usor ca e intr-o dispozitie buna. M-a privit cateva clipe intens si dupa a trecut pe langa mine spre dulapul lui. Incercam sa aranjez patul, dar ochii mei fugeau spre spatele umed al nesuferitului.
Ce noroc pe tine Evol ca nu te vede cum salivezi.
Taci! Mi-am spus in gand. Dar constiinta avea dreptate. M-am trezit scarpinandu-ma in barbie in timp ce ii analizam spatele. Ce spate incordat si sexy.
- Sa inteleg ca iti place tatuajul meu. Am incremenit cand s-a intors brusc spre mine.
- Ce?! A da. Tatuajul...ce tatuaj? Am soptit.
- Adica te uitai la curul meu? Mi-am simtit obrajii lund foc.
M-am intors cu spatele la el si imediat am fugit din camera in baie. Cu capul lipit de usa, mi-am tras sufletul incercand sa imi revin. Ce idiot. Auzi la el. "Te uitai la curul meu?" Dar cine se crede? Se vede vreun naucitor de femei?
Dupa ce mi-am facut toaleta, am dat de cateva ori si cu peria prin par. Cand am intrat in dormitor el nu mai era. Mi-am ales de imbracat un tricou si un colan si parul mi l-am prins intr-o coada de cal. Am iesit din dormitor cu ochii cautandu-l. In living nu era, dar am auzit zgomot din bucatarie. Masa era ocupata cu mancare, iar el era jumatate intrat in frigider. Mi-am pus mainile pe marginea mesei si analizam fiecare farfurie. Cele mai multe dintre ele erau umplute cu fructe si legume. Pe langa corpul meu au aparut cele doua maini de mai devreme, dar acum aveau un pahar de apa si o tableta de pastile.
CITEȘTI
End ~ A Year To Live? // z.m. PAUZĂ
FanfictionEa: Luceafarul lui. Lumina ce-i va arata iesirea din tunelul intunecat. Ea, in ghearele mortii. O simpla fata saraca. El: Protectorul ei. Sansa la o noua viata pentru ea se afla in mainile lui. Salvatorul ei. Un recuperator de bani. Ei doi impreuna...