Capitolul 3.
Stateam pe terasa de pe bloc si ma relaxam. Mereu veneam aici ca sa uit de tot si sa ma relaxez. M-am ridicat dupa scaun si am vazut ca panza alba ma astepta sa o umplu cu mii de culori. Mi-am luat pensulele si culoriile si am inceput sa pictez. Fara sa vreau culorile din tub au ajuns pe mine. Nu stiu de unde , Max a venit in spatele meu si si-a pus bratele in jurul meu sarutandu-ma pe gat.
„ Max ma gadili” spun eu chicotind
„ A da? Ia sa vedem „ spune Max luandu-ma in brate gadilandu-ma
M-a lasat pe podeaua de pe tereasa si a inceput sa ma gadile si mai tare, eu razand din ce in ce mai tare. L-am daramat dupa mine si am inceput sa il gadil la randul meu , el fiind mai puternic M-a darmat si s-a pus din nou pste mine dominandu-ma din nou. Si-a pus fruntea pe fruntea mea si am putut sa ii simt respiratia si bataile inimii lui puternice. Si-a sprijinit mainile in ale mele si si-a apropiat capul de mine eu deschizandu-mi incet buzele. El a inceput sa rada , iar eu l-am dat la o parte si m-am ridicat.
„ Vezi? Sunt irezistibil, vroiai sa ma saruti” spune el razand
„ Esti un prost , idiot ..”
Nu am apucat sa termin ca Max s-a apropiat de mine sarutandu-ma.
„ Acum mai sunt?” spune el uitandu-se la mine dulce si plimbandu-si mana prin parul meu.
„ Da” spun eu zambindu-i.
Am inceput din nou sa ne gadilam pana cand Max a primit un telefon si a plecat nervos fara sa imi zica nimic. Mi-am strans lucurile si am plecat la mine in apartament. Am facut un dus cald si dupaia m-am imbracat cu un maieu alb si un pantalon gri larg. Mi-am prins parul intr-o coada si am iesit din bloc . Am mers in parc unde am alergat o ora si jumatate timp in care am incercat sa il sun pe Max dar nu raspundea. M-am oprit din alergat si am mers spre locul unde ma intalneam cu grupul , in speranta ca il voi gasi acolo, dar din pacate nu era . I-am intrebat pe toti de Max, dar nimeni nu stia nimic. L-am vazut pe Jack care a facut ochii cat cepele cand m-a vazut si a vrut sa plece , stiind ca il voi intreba de Max.
„ Unde e Max?” spun eu apucandu-l pe Jack de tricou.
„ Nu stiu..” spune el evitand sa se uite in ochii mei.
„ Ba stii. Zi unde e!”
„ Chair nu stiu nimic”
„ Uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu stii” ii spun eu uitandu-ma la el.
Jack tot evita sa se uite in ochii mei, am dat dezamagit din cap si m-am indepartat de el. I-am luat motocicleta si m-am urcat pe ea.
„ STAIIII, unde pleci?” intreaba Jack venind dupa mine.
„ Daca tu nu imi zici unde e Max, ma duc sa il caut eu singura” spun eu pregatindu-ma sa plec.
„ Nu te las „ spune el
„ De ce?” intreb eu iritata dandu-ma jos dupa motocicleta.
„ Numai pune intrebari si du-te acasa” spune el impigandu-ma si urcandu-se pe motocicleta.
M-am uitat la el urat si am vazut ca prietena mea cea mai buna Lena a venit asa ca i-am luat motocicleta si l-am urmarit pe Jack. Stiam ca el stie unde este Max. L-am urmarit pana am ajuns la iesire din oras. M-am ascuns undeva unde nu ma putea vedea si am vazut cum Jack se asigura ca nu l-a vazut nimeni si a intrat intr-un fel de fabrica. Am lasat motocicleta acolo si l-am urmat pe Jack. Am deschis usa incet si am intrat in interiorul acelei fabrici. Stateam dupa un colt ascunsa si l-am vazut pe Max cu alti 4 baietii . Max era nervos si mai avea putin si se lua la bataie cu ei.
„ Sefu o vrea pe Bella.” Spune unul dintre cei 4 baieti.
„ Nu o vrea pe ma-sa? Zii sefului tau ca o sa primeasca altceva de la mine daca Bella pateste ceva” spune Max
„ Daca nu renunti la ea , seful o va face friptura” spune alt individ.
Ascultand aceasta conversatie frica m-a cuprins si mai tare. Am inghitit in gol si am incercat sa imi revin. Am simtit o mana care ma strangea strans de brat. Mi-am intors privirea si am vazut unul din cei 4 baieti.
„ Ooo i-a uite pe cine avem noi aici” spune el cu un zmabet prostesc pe fata.
„ Ia mana dupa mine” spun eu
Tipul a inceput sa ma traga si m-a dus unde era Max si ceilalti. Max cand m-a vazut s-a uitat la Jake confuz si dupaia a vrut sa se apropie de mine dar ceilalti trei au inceput sa il atace.
„ Frumusetea asta vine cu mine” spune cel care ma tinea de brat in timp ce m-a luat in brate iesind cu mine din acea fabrica.
Am incercat sa tip dupa Max , dar tipul mi-a astupat gura cu mana. Am inceput sa ii dau pumnii si palme , ceea ce l-a enervat si mi-a dat o palma peste fata care m-a facut sa imi pierd cunostinta.