Capitoul 4
Ma uitam pierduta prin camera intunecata in care eram. Stateam langa un perete legata de maini si de picioare . Eram furioasa si speriata in acelasi timp. De ce trebuie sa mi-se intample ceva?
O lumina puternica a patruns in camera, orbindu-ma imediat. O mana puternica m-a ridicat dupa jos si m-a scos din acea incapere. Am observat ca era tipul care m-a rapit. Un idiot. M-a dus catre o camera foarte mare si foarte frumoasa. M-a asezat pe un scaun si a iesit din camera. Am incercat sa ma dezleg la maini si la picioare si cand vroiam sa ies din acea camera un barbat inalt a intrat in incapere.
„ Pleci asa repede? Nici nu am facut cunostinta , frumusete” spune acel barbat cu un zmabet pervers pe fata.
„ Tu cine esti?” spun eu facand cativa pasi in spate.
„ Prea multe detalii scumpete” spune el venind spre mine.
Atunci mi-am dat seama. El este cel care a zis sa fiu rapita. M-a prins de mana si m-a tras spre el incercand sa ma sarute dar eu nu ii raspundeam. Suparat ca nu ii raspundeam la avansuri m-a aruncat pe pat si s-a pus peste mine incercand sa imi rupa maieul dupa mine. Incercam cu toata forta mea sa il imping dar nu puteam. Am vazut ca langa pat era o vaza. Am luat-o si l-am lovit pe acel individ in cap pana si-a pierdut cunostinta. M-am ridicat din pat si am deschis usa usor asigurandu-ma ca nu era nimeni afara. Am vazut ca holul era liber asa ca am mers pana cand am vazut o usa. Chiar cand vroiam sa ies am auzit niste impuscaturi si tipete. M-am uitat pe geam si am vazut ca era Max cu Jack care se bateau cu altii. Max si-a ridicat privirea si m-a vazut ca stateam la geam speriata cu maieul rupt. Fata lui capatase o culoare de un rosu ca sangele si a inceput sa ii bata pe acei tipi si mai tare. Cand toti erau intisi pe jos in balti de sange , Max a intrat in casa si m-a luat de mana scotandu-ma din casa. S-a uitat la mine si m-a luat in brate. Si-a dat jacheta dupa el si a pus-o pe mine. Am urcat pe motocicleta si am plecat de la acel loc mizer.
Cand am ajuns la apartament am fugit imediat spre baie unde am dat drumul la apa. Am intrat sub dus asa cum eram, imbracata. Ma simteam murdara. Mi-am adus genunchi la piept si am inceput sa plang. Numai suportam viata asta. De ce trebuie sa mi-se intample toate mie. De ce? Usa de la baie s-a deschis si a intrat Max.
„ Esti bine Bella?” intreaba el venind spre mine
„ Nu..”
A venit la mine si m-a luat in brate dar l-am respins imediat.
„ NU MAI PUNE MANA PE MINE!” tip eu.
„ Scumpo, imi pare rau pentru..”
„ TACIIIIII. M-am saturat de tine, de viata asta, de pericolele astea in care sunt bagata doar din cauza ta. M-am staurat de tot. Vreau sa pleci si sa ma lasi dracului in pace pentru totdeauna. Te urasc Max, te urasc. „ Zic eu iesind din baie.
Mi-am dat hainele jos si m-am imbracat in pijamale si m-am pus in pat plangand
„ Bella, uite iti promit ca nu voi lasa nimic sa ti-se intample. Ca nu vei mai trai in pericol. Bella te rog uita-te la mine”, spune Max intrand in camera mea.
„ Pleaca Max. „
„ Dar Bella… te iubesc” spune Max asezandu-se langa mine.
M-am intors spre el si l-am vazut pentru prima oara plangand.
„ Tu..plangi?” il intreb eu
„ Da. Esti prima fata care m-a facut sa plang. Nu vreau sa te pierd Bella. Nu vreau” spune el apropiindu-se de mine dar eu m-am ridicat.
„ Pleaca acum Max. Numai vreau sa traiesc asa. „
Max s-a ridicat din pat si a iesit din camera trantind usa. M-am trantit in pat incepand si mai tare sa plang. Azi a fost prima data cand Max mi-a spus ca ma iubeste. Daca ar sti ca mor dupa el . Ma doare sufletul ca i-am zis toate aceste lucruri dar numai pot trai asa.