Capitolul 12

161 7 0
                                    

Capitolul 12

„ Doamna, doriti ceva?” spune menajera intrand in camera.

Mi-am intors capul de la oglinda si m-am uitat la femeia destul de tanara din fata mea cu chipul ei bland care ii arata frica fata de  tot ce se intampla in aceasta casa. M-am ridicat dupa scaunul meu si am inceput sa ma plimb prin camera.

„ Nu, multumesc Dayla, poti pleca” spun eu uitandu-ma in oglinda.

Ma uitam in oglinda la felul cum aratam. Aratam ca o doamna in adevaratul sens al cuvantului. Cu toate ca stau cu Don Fabio pentru al satisface si pentru al proteja pe Max , el vrea sa arat bine. Oh Max, oare ce o face? A trecut 1 an de cand nu l-am mai vazut, imi este atat de dor de el, cat as vrea sa il strang in brate si sa ii spun ca il iubesc. Don Fabio a intrat in camera mea si s-a apropiat de mine incepand sa ma pipaie si sa ma sarute.

„ Te rog , du-te sa ai grija de Jay” spune el sarutandu-ma

„ NU!” spun eu dandu-ma un pas inapoi.

„ Ce ai zis? Nu uita ca viata lui Max e in mainile mele” spune el uitandu-se la mine nervos

„ TU CHIAR CREZI CA O SA FIU MEREU MARIONETA TA? TE INSELI, NU O SA FAC CE VREI TU „ spun eu nervoasa

„ Bine frumusete, o sa vezi cu cine te-ai pus” spune el incepand sa ma sarute cu forta si sa imi rupa rochia dupa mine.

A inceput sa ma pipaie si sa ma sarute peste tot. M-a trantit in pat si mi-a legat mainile de pat , iar el a inceput sa se miste inainte si inapoi , ceea ca imi provoca o durere imensa. Am inceput sa plang dar el nu inceta. Dupa ceva timp s-a oprit si s-a dat jos incepand sa isi puna hainele pe  el. S-a uitat la mine cu o ura in ochi si dupaia mi-a dat drumul la maini lasandu-ma asa in pat. Distrusa si murdara.

Cu lacrimi in ochi am luat un cearșaf si m-am acoperit si m-am dus in baie unde m-am pus in dus dand drumul la apa rece sa curga peste mine.

„ Ce ai ajuns Bella?” imi spun eu in gand.

Am iesit din baie si m-am schimbat si dupaia m-am machiat in asa fel sa nu se vada ca am plans. Am luat telefonul si l-am sunat pe Jake.

„ Alo?” spune Jake cu o voce fericita

„ Jake, sunt Bella” spun eu

„ Bellaaaaaaa? Ce faci esti ok?” spune el cred ca a sarit dupa scaun

„ Jake, vreau sa ma ajuti sa plec din casa asta. Am destule dovezi pentru politie despre Don Fabio”

„ Sigur vin deseara sa te iau de acolo . Stai linistita” spune el

Am inchis telefonul si dupaia mi-am pregatit lucrurile pentru diseara si dupaia m-am dus in camera la Jay. Ma uitam la el cum dormea linistit ca un ingeras. Cum puteam sa il urasc doar pentru  ca e facut din cauza unui viol? M-am apropiat de el si l-am luat in brate .

Am coborat jos unde era Dayla, care facea curat ca intotdeauna.  Mi-am luat un mar si m-am asezat pe canapea.

„ Fabio a plecat?” intreb eu indiferenta

„ Domnul a plecat la o intalnire de afaceri” spune Dayla

„ Multumesc. Lasa curatenia si du-te si pregateste-l pe Jay. Ies in oras cu el” spun eu

„ Doamna, imi pare rau, dar domnul a zis sa nu iesiti nicaieri”

„ O sa ma tina sechestrata in casa toata viata mea?”

M-am ridicat dupa canapea si m-am intors la Jay in camera

„ O sa te scot de aici, scumpule. Iti promit.” Spun eu sarutandu-l dulce pe frunte

Timpul a trecut si a venit noaptea. Mi-am luat lucrurile si pe Jay si m-am uitat sa vad daca e liber drumul. Aud un zgomot si intepenesc imediat. Ma opresc in dreptul canapelei si respir greu.

„ Pune copilul pe canapea acum” spune Don Fabio care era in spatele meu.

„ Nu”

„ Pune-l acum” spune el.

L-am pus usor pe canapea si dupaia am revenit in pozitia mea initiala. Usa s-a deschis imediat si dupa ea au aparut Jake si Max. Cand l-am vazut pe Max am inceput sa plang . Max a vrut sa vina spre mine dar Don Fabio a venit repede la mine si m-a tras spre el si mi-a pus pistolul  la tampla.

„ Daca te apropii o omor si dupaia te omor si pe tine” spune Don Fabio

„ Ia-ti mainile dupa ea acum” spune Max care vroia sa inainteze dar nu era lasat de Jake.

Max s-a infuriat si a inceput sa il injure pe Don fabio. Jay a inceput sa planga , iar Don Fabio a strigat la Dayla sa il ia. Toate gorilele lui au venit si au inceput sa se bata cu Max si Jake. Unul din oamenii lui Don Fabio l-a luat prin surprindere pe Max si la lovit tare , iar el s-a prabusit la pamant. Cand am vazut aceasta scena am inceput sa tip iar Don Fabio mi-a dat cu pistolul in cap , iar eu am cazut la pamant. Inainte sa inchid ochii am auzit vocea lui Don Fabio:” Acum o sa muriti amandoi . Chiar credeai ca o sa ma fraieresti papusa? Sa vedem cine pe cine „ spune Don fabio si dupaia un miros de fum mi-a invadat narile. Incercam sa nu inchid ochii si sa rezist dar mirosul era prea puternic. Am incercat sa ma ridic si sa ma duc spre Max. Cand am ajuns in dreptul lui Max , am inceput sa tusesc. Am inceput  sa ii trag palme sa il trezesc si intr-un sfarsit s-a trezit. L-am luat de brat si am iesit cu greu din casa in flacari. Cand am ajuns afara am vazut  ambulanta ,masini de pompier,  si masini de politie cum veneau spre noi.  Am facut ochii cat ceapa cand am realizat ca in casa e Jay.

„JAYYYYYYYYY” tip eu incercand sa intru din nou in casa da nu am fost lasata de Max.

Pompierii au intrat in casa si au incercat sa opreasca flacarile , iar politistii au inceput sa ne puna o gramada de intrebari. Am spus totul despre Don Fabio si dupaia am observat ca pompierii imi scosese copilul care era teafar. L-am luat in brate si dupaia m-am asezat pe iarba imbratisandu-l cu toata puterea mea.

Max a venit si m-a ridicat si dupaia m-a sarutat dulce. Am urcat in masina lui , si in cateva minute am ajuns in fata unei case imense. Am deschis usa si am vazut-o pe Lidi jucadu-se cu o fetita blonda creata. M-am uitat la ea si mi-am dat seama ca e Daisy. Lidi cand m-a vazut a inceput sa planga si sa alerge spre mine luandu-ma in brate. S-a uitat la mine si a inceput sa planga si mai tare , ceea ce ma facut si pe mine sa plang.

„ De ce plangem ca doua proaste?” intreaba ea suspinand

„ Nu stiu, tu sa-mi spui „ ii spun eu

„Plangacioase mai sunt fetele, nu?” spune Max si Jake razand

M-am intors spre ei si le-am aratat limba rautacios si dupaia am sarit si la ei in brate.

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum