Sezonul 2
Capitolul 15.
Te-ai fi gandit vreo data ca lucrurile s-ar schimba atat de repede incat nu iti poti da seama? Ca tot ce credeai ca era al tau dispare dintr-o data si ramai fara nimic. Atunci cand ura incepe din nou sa iti acopere tot corpul si descoperi ca esti o alta persoana iti dai seama ca , viata ta s-a schimbat atat de tare din toate punctele de vedere.
Stii acel moment cand regreti ca ai avut incredere totala in cineva ? Ca acel cineva care era pentru tine tot , iar tu pentru el nimic. Acel cineva care te tradeaza pe la spate fara sa iti dai seama.
Acum imi dau seama ce mult s-au schimbat lucrurile in ultimul timp , privind prin gandurile mele aruncate de acolo-acolo, realizez ce fraiera am fost.
Dupa 5 ani.
„ M-AM SATURAT SA TE ASTEPT CA O PROASTA ACASA , IN TIMP CE TU UMBLI CU TOATE PARASUTELE POSIBILE. M-AM SATURAT.” Spun eu nervoasa
„ DAR CE? NUMAI TU AI VOIE SA TE VEZI CU IMBECILUL ALA DE SEFU TAU? CURVO” spune Max nervos.
Il priveam cu atata ura si fara sa realizez mana mea i-a atins dur fata. Imi venea sa urlu dar nu puteam face asta. Ceva ma oprea.
„ Mami…” ma uitam in dreptul usii unde am vazut un mic suflet trist cu lacrimi in ochi..Jay.
M-am indepartat de Max si m-am dus la Jay. L-am luat in brate si l-am sarutat dulce pe frunte stergandu-i lacrimile.
„ Mami, de ce va certati?” intreaba el cu ochii in lacrimi
„ Nu ne certam scumpule. Avem o discutie mai.. vulgara” spun eu incercand sa il linistesc.
L-am luat de mana si l-am dus la el in camera. Ma uitam la el cum se juca singur si imi era mila ca trece prin ce am trecut eu. O mama tanara cu un iubit idiot, un copil facut dintr-un avort. Ma uitam in gol si ma gandeam la copilaria mea. Mama mereu se certa cu tata , iar eu cu sora mea stateam in camera noastra si plangeam. Mereu , dar mereu ei se certau, de atunci , mama a incpeut sa ma urasca si sa imi faca viata un calvar..pana a aparut Max si am hotarat sa plec.
Am fost trezita la realitate atunci cand Max a intrat in camera si mi-a zis ca pleaca sa se vada cu Jake.
Stiam ca nu se duce sa se vada cu Jake, dar l-am lasat sa faca ce vrea. Se vedea ca relatia noastra numai merge de cand m-am angajat la o firma” Avon” . Seful meu , Cooper, imi facea mereu avansuri dar il refuzam. Dand la o parte avansurile, chiar ma inteleg bine cu el si petrecem mult timp impreuna dupa serviciu , iar asta il face gelos pe Max. Nici nu mai stiu ce simt pentrtu Max. Ura? Dragoste? In ultimii 4 ani ne simteam minunat impreuna si totul era perfect pana acum un an cand m-am angajat la aceasta firma. De atunci am inceput sa ne certam in fiecare zi. Max nu prea mai venea noptile acasa, iar uneori venea beat mort si tot ce facea era sa doarma . Singurul lucru care ne mai apropia era Jay , care ne aducea un zmabet in fiecare moment din zi.
M-am ridicat de langa Jay si am iesit din camera. In timp ce coboram scarile am primit un telefon de la seful meu. Nu am vrut sa ii raspund asa ca i-am inchis, dar el insista.
„ CE VREI?” ii raspund eu iritata din cauza insistentei lui
„ Bella, sunt eu Cooper, nu trebuie sa tipi” spune el chicotind
„ Glume de sef idiot. Ce vrei?” spun eu
„ Vroiam sa iti spun ca am doua bilete la..” spune el dar nu l-am lasat sa termine
„ NU!” spun eu repede
„ Dar nici nu m-ai lasat sa continui.” Spune el
„ Pentru ca nu trebuie” spun eu vrand sa inchid
„ Staii Bella” spune el
„ Zi repede” spun eu
„ Te rog, vrei sa vii sa iei masa cu mine? Te rog.” Spune el
„ Cooper, intelege ca din cauza ta am probleme cu iubitul meu.” Spun eu asezandu-ma pe scari
„ Stiu, si imi pare rau dar chiar vreau sa ne vedem. Ia-o ca pe o intalnire de afaceri” spune el
„ Intalnire de afaceri?” spun eu razand
„ Daaa. Deci accepti sa iei masa cu mine?”
„ Ok, dar imi maresti salariul?” spun eu cu o fata de copil inocent
„ Ohh, dar ti l-am marit acum o luna” spune el
„Am glumit, ne vedem la 7 . Pa” spun eu inchizandu-i telefonul.
M-am intors la mine in camera si am inceput sa imi pregatesc cu ce sa ma imbrac pentru la cina .
Stateam pe canapea asteptand ca seful meu sa vina sa plecam o data sa mancam, dar pe usa a intrat idiotul de Max mai beat ca niciodata.
„ De data asta cu ce te-ai imbatat? Sampanie de copiii?” spun eu serioasa
„ Tu..Tu ai o sora geamana?” spune el uitandu-se la mine cu o fata ciudata
„ Da si o sa primesti de la amandoua cate o palma, idiotule” spun eu ridicandu-ma si dandu-i palma
„ Auuu. Asta a durut” spune el
„ Ma bucur. „
Am iesit din casa si am realizat ca masina sefului meu era deja in fata casei, asteptandu-ma. Am urcat in masina , iar Cooper a vrut sa ma sarute dar am intors fata lasandu-l sa ma pupe doar pe obraz. A pornit masina si a inceput sa conduca pana la un restaurant din centrul orasului.
Cand am ajuns , Cooper mi-a deschis usa de la masina si m-a ajutat sa ies. In restaurant , nu era foarte multe lumea, ceea ce ma bucura. Uram galagia si aglomeratia.
Ne-am asezat la o masa si am inceput sa ne uitam pe niste meniuri, iar dupa cateva minute a venit un chelner care ne-a luat comanda. Am inceput sa vorbim, mai mult Cooper , eu doar ma uitam la el si il ascultam.
„ CE DRACU FACI CU ASTA AICI?” se aude vocea nervoasa a lui Max care tocmai ce a intrat in restaurant
„ Max, calmeaza-te” spun eu ridicandu-ma dupa scaun
„ Sa ma calmez? Cum sa am calmez cand tu esti cu idiotul asta aici” spune el
„ MAX, TERMINA CIRCUL . Ma faci de ras. Vorbim acasa idiotule” spun eu
„ Chiar acum mergem acasa” spune el
„ Nu merge nicaieri cu tine” spune Cooper
„ Tu sa taci,fraiere” spune Max
Max a inceput sa se enerveze si mai tare si a inceput sa dea in Cooper. Am intervenit intre ei si l-am luat pe Max de langa Cooper. Am inceput sa il linistesc , dar el mai mult se enerva si vroia sa se bata cu Cooper.
„ Tu esti a mea. Esti doar a mea. Te iubesc prea mult si nu vreau sa fii cu asta” spune Max plangand
L-am luat de mana si am plecat de acolo. Cand am ajuns acasa, el m-a luat in brate si m-a sarutat lung pe buze .
„ Stii ca imi pare rau pentru tot ce ti-am spus si pentru toate certurile, nu? Dar nu vreau sa te pierd pentru nimic in lume” spune el.