Capitolul 2
Eram in fata scarii asteptandu-l pe Max sa vina sa ma ia. Azi trebuia sa mergem la o petrecere a unui prieten. Cand Max a ajuns , mi-am ridicat capul de jos si am urcat pe motocicleta.
„ Ce sexy esti azi” spune Max uitandu-se inainte
„ Mda.”
Cand am ajuns la locul petrecerii, Max m-a ajutat sa cobor . Am intrat in casa prietenului nostru de mana. Chiar daca ne tineam de mana , noi nu eram impreuna. Nu oficial. Toata lumea dansa si fuma. M-am dus cu Max sa bem ceva si dupaia m-am dus sa dansez cu un baiat. Max ma privea in continu . Privirea lui nu era una dulce si calda, ci una rece. A lasat paharul cu bere din mana si a venit spre mine. L-a dat pe acel baiat la o parte si m-a luat de solduri incepand sa dansam. S-a apropiat de mine .
„ Esti doar a mea” imi sopteste el la ureche.
M-am uitat la el si m-am indepartat de el. Am luat un pahar dupa masa si i l-am turnat in cap.
„ NU SUNT NICI A TA, NICI A ALCUIVA. CLAR?” spun eu tipand
El s-a enervat imediat si a venit spre mine luandu-ma de brat tragandu-ma spre o camera goala.
Se uita la mine nervos si isi pregatea pumnii. Ma uitam la el stiind ca vrea sa ma loveasca.
„ Ia-ti mainile dupa mine. Ma doare” spun eu masandu-mi bratul
„ Ti-am zis ca tu nu te pui cu mine, fetito” spune el uitandu-se la mine.
S-a apropiat de mine si m-a luat in brate . A iesit cu mine in brate din camera si a mers spre curtea casei unde era o pisicina.
„ Haide iubire, facem o baita” spune el sarind cu mine in brate.
Am inceput sa ii dau palme si sa il injur, dar el radea de mine. Am iesit nervoasa din piscina , incercand sa imi asez rochia care acum era transparenta.
„ Ti-ar fi stat mai bine fara „ spune Max facandu-mi cu ochiul
„ Tu sa taci” ii spun eu intrand in casa.
Toti de la petrecere se uitau la mine si fluerau ca niste idioti. Unul dintre ei s-a apropiat de mine si mi-a pus mana pe fund . M-am intors imediat spre el si i-am dat o palma peste fata si un genunchi intre picioare, asta ca bonus. In spatele lui l-am vazut pe Max care ma privea mandru. De cand m-a atacat Scoica, Max m-a invatat sa ma apar. M-am dus spre o camera sperand sa gasesc un prosop , sau ceva cu care sa ma sterg dar nu am gasit nimic. Max a venit in spatele meu si si-a pus mainile in jurul meu.
„ Vreau acasa” spun eu
„ Haide iubire” spune el luandu-ma de mana.
Am iesit din casa si am urcat pe motocicleta. Cand am ajuns la apartament am intrat imediat in camera mea schimbandu-ma de hainele ude. Max a intrat la mine in camera si s-a asezat pe patul meu urmarindu-ma cum ma schimbam.
„ Ti-am mai zis ca ai un fund sexy?” spune el dar am incercat sa nu il bag in seama.
Dupa ce m-am imbracat in pijamale m-am pus in pat, iar Max m-a tras spre pieptul lui punandu-si mana in urul meu.
„ Noapte buna Bell” spune Max
„ Noapte buna Max”
Am adormit repede din cauza fumului si oboselei de la petrecere. Mana lui Max se plimba pe mijlocul meu provocandu-mi o senzatie de placere.
M-am trezit din somnul meu adanc si m-am uitat la ceas si era ora 3 dimineata. M-am dus la bucatarie unde mi-am luat un pahar de apa si dupaia m-am pus inapoi in pat unde mana lui Max incepuse sa ma caute. Atunci cand m-a simtit langa el, Max s-a calmat si a adormit la loc. am inchis ochii si am adormit instantaneu.
Am auzit niste zgomote si m-am ridicat imediat in sezut. Max inca dormea asa ca am inceput sa il trezesc. Zgomotele ma speriau. Max s-a trezit si s-a uitat la mine somnoros.
„ Ce e Bella?” spune el somnorors.
„ Sunt niste zgomote in sufragerie”
Max s-a ridicat din pat si a luat o bata in mana iesind incet din camera. Eu stateam in spatele lui mergand incet. Cand am intrat in sufragerie am vazut o umbra mare . Frica ma cuprindea si mai tare si l-am apucat pe Max de spate. Max m-a luat de mana si am inceput sa mergem. Am ajuns aproape de umbra aceea si cand Max era pe cale sa il loveasca pe intrus , ne-am dat seama ca acel intrus era Jack, prietenul lui cel bun. Am rasuflat usurata si i-am dat drumul la mana lui Max asezandu-ma pe canapea.
„ Tu esti prost? Ce intri frate asa?” intreaba Max nervos
„ Scuze , dar m-am certat cu Alissa si m-a dat afara din casa, si acum nu am unde sa stau. „ spune Jack
Max s-a uitat la mine care inca eram in stare de soc si s-a apropiat de mine si s-a pus in genunchi in fata mea.
„ Hey Bell, e totul bine acum, ok/? Nu te speria nu s-a intamplat nimic” spune Max luandu-mi mana si saruntand-o.
M-am ridicat dupa canapea si i-am tras o palma lui Jack ca m-a speriat si dupaia m-am dus sa ii aduc niste perne si o patura.
Eu cu Max ne-am intors la mine in camera iar Jack a ramas singur in sifragerie. Max m-a luat din nou in brate si cand mai avem putin si adormeam , Jack a intrat peste noi cu perna in brate.
„ Scuze, dar mi-e frica sa dorm singur, pot sa dorm cu voi?” spune el asezandu-se in pat.
Max s-a uitat urat la el si dupaia si-a intors privirea spre mine. Am adormit din nou in bratele lui uitand ca Jack e langa noi.