Capitolul 5 .
Stropii reci de ploaie cadeau unul cate unul pe pielea mea palida . Doar cafeaua calda ma mai incalzea in acest moment, nimic altceva. M-am ridicat dupa scaunul de pe balcon si am intrat in apartament asezandu-ma pe canapea si uitandu-ma la televizor. Erau aceleasi porcarii parca numai suportam toate idioteniile astea de la televizor.
M-am ridicat hotarata de pe canapea si m-am dus in camera mea unde mi-am facut bagajele. Mi-am pus geaca pe mine, si impreuna cu bagajele mele am iesit din apartament. Am iesit din bloc si am luat un taxy. Vroiam sa plec din acest oras.. din aceasta tara. Vroiam sa uit de tot. Taxy-ul m-a dus la aeroport. Mi-am cumparat niste bilete si am am plecat din tara asta.
Dupa multe ore de zbor am ajuns in Irlanda. Mi-am luat bagajele si am plecat spre un hotel. Mi-am aruncat bagajele prin camera de hotel si m-am trantit in pat. Deja imi lipsea Max. il vroiam sa fie aici cu mine , sa ma stranga la pieptul lui.
Ma plictiseam foarte tare asa ca m-am ridicat din pat , mi-am luat geanta si am iesit din camera. Jos la receptie era o multime de oameni dar nu am bagat de seama si m-am strecurat printre ei si am inceput sa ma plimb pana am ajuns la o cafenea . Nici bine nu am intrat ca toti oamenii din cafenea si-au intors privirea spre mine si m-au salutat zambind. Wow oamenii astia sunt prea ferciti. M-am asezat la o masa si am inceput sa ma uit pe un meniu cu bauturi. Dupa cateva minute a aparut in fata mea un chelner dragut, blond care imi zambea si astepta sa ii zic ce vreau sa comand. Mi-am comandat o cafea si dupaia am luat o brosura cu locuri de munca de pe masuta de langa mine.
„ Cauti un loc de munca?” ma intreaba chelnerul care imi luase comanda.
„ Da.”
„ Pai avem cateva locuri libere aici, daca vrei pot vorbi cu sefa si poate te angajezi aici.” Spune el zambind.
„ Stii eu nu am mai muncit ca chelnerita si nu prea stiu sa fac nimic…sunt praf.” Spun eu cu capul jos.
El a chicotit putin si dupaia m-a luat de mana si am mers spre un birou unde se afla o femeie.. mai bine zis o fata in jur de 22-23 de ani, cu ochii mari si caprui si parul saten. Cand m-a vazut s-a ridicat in picioare zambind si mi-a zis sa ma apropii. A venit spre mine , iar eu i-am intins mana dar ea m-a imbratisat. Ce primitor. Am vorbit cu ea despre angajare si de maine trebuia sa incep. Am iesit din birou si chelnerul acela m-a intrebat ce am facut.
„ De maine incep” spun eu luandu-mi geanta
„ Perfect, o sa te ajut sa te integrezi. Ce zici poate vrei sa iesim mai incolo” spune el lasandu-si carnetelul pe tejghea.
„ Poate.”
A iesit din cafenea si m-am intors la hotel .
„ Domnisoara Ray, v-a cautat cineva” spune receptionera.
„ C-C-Cine?” spun eu deja gandindu-ma la cine ar putea fi.
„ Un baiat. „
„ Multumesc” spun eu plecand repede spre camera mea.
Mi-am luat bagajele din camera si am venit la receptie unde am inapoiat cheile . Am luat un taxy si m-am intors la cafenea.
„ Hey , s-a intamplat ceva?” Ma intreaba chelnerul ingrijorat.
„ Crezi ca ma poti ajuta cu un loc unde as putea sta?” ii spun eu privindu-l in ochi.
„ Sigur . asteapta putin” spune el plecand spre biroul sefei.
Dupa cateva minute s-a intors, si-a dat jos sortul negru si a venit spre mine luandu-mi bagajele si spunandu-mi” Haide.” L-am urmat , iar in 10 minute am ajuns la el acasa.
„ Wow, ce casa mare ai” spun eu mirata.
„ Stiu. E prea mare pentru mine si Gasper”
„ Stai cu fratele tau? Daca nu vrea sa stau aici?”
„ Haha, nuu. E cainele meu „
Am intrat in casa , iar Gasper ne-a intampinat. Mi-a aratat o camera unde trebuia sa stau si dupaia am iesit la un restaurant unde am inceput sa vorbim despre noi.
Expresia fetei mele s-a schimbat atunci cand am vazut ca in fata noastra era Max cu Jake. M-am panicat , iar Nall a vazut asta. Mi-a dat esarfa lui de la gat si am pus-o in asa fel sa imi acopar o parte din fata.
„ Haide mai bine sa mergem „ spune el , iar eu il aprob.
Ne-am intors la el acasa si acolo i-am povestit toata viata mea.
„ Wow. E..uimitor prin ce ai trecut” spune el uitandu-se atent la mine.
„ Si acum o sa vrei sa fugi de mine?”
„ Nuu. Plus si eu sunt cam dirferit..”
„ Esti martian?” spun eu razand
„ Nuu” spune el chicotind. „ Sunt..Gay”
„ Unul dragut” spun eu zambind.
„ Nu o sa ma faci idiot nu?” spune el.
„ Nuu , fiecare are dreptul sa iubeasca indiferent de sexul pe care il are „
„ Ai dreptate „