Capitolul 17

125 6 0
                                    

Capitolul 17

„ Bella, scumpo, imi poti aduce dosarul acela , te rog?” spune Cooper

„ Mda” spun eu dandu-i dosarul

„ Hey Bella. Vrei sa iei cina cu mine?” spune el

„ Ca ultima data?” spun eu zambind fals

„ Acum va fi diferit. Tu nu mai esti cu idiotul ala de Max.” spune Cooper

„ Da asa e. Bine la ce ora ?”

„ La 7 „

„ Ok”

Am iesit din biroul lui si m-am asezat la birou incercand sa ma concentrez la treaba mea, dar nu puteam. Ma gandeam la Max si la Jay. Au trecut doua saptamani de cand m-am despartit de Max si Jay se simte tot mai rau . Am incercat tot felul de medicamente dar il fac sa se simta si mai rau.  Imi este dor de Max, dar numai suport sa ma cert cu el din orice.  Mi-am luat lucrurile si am plecat spre casa. Cand am ajuns acasa l-am vazut pe Jay stand pe canapea uitandu-se in gol .

„ Hey puiule, ce faci?” il intreb eu asezandu-ma langa el

El s-a uitat la mine si dupaia a plecat la el in camera. Am inceput sa plang vazand ca Jay se simte atat de rau.

„ Bella, iar plangi?” intreaba Lidi venind din bucatarie

„ Jay tot nu vorbeste cu mine” spun eu lasand capul in jos

„  Nici acum? Dar au trecut doua saptamani”

„ Stiu ..”

 M-am ridicat dupa canapea si m-am dus in camera la Jay. M-a asezat langa el si l-am luat in brate. El a inceput sa planga si mi-a raspuns la imbratisare.

„ Scumpule, imi pare rau ca suferi din cauza mea. Stiu sunt o mama rea . Te rog nu mai fii trist si vorbeste cu mine, scumpule” spun eu stergandu-i lacrimile

„ Mami, te iubesc”

„ Aww si eu scumpule”

Dupa ce l-am linistit am plecat sa ma pregatesc pentru cina cu Cooper. Dupa o jumatate de ora eram gata si am iesit din casa unde ma astepta Cooper.

Am mers impreuna pana la un restaurant retras rezervat doar pentru noi doi ca sa numai ne deranjeze nimeni.. absolut nimeni.

Ne-am asezat la o masa si am inceput sa vorbim si sa radem. Cooper ma facea sa ma simt mai bine si sa uit de toate problemele. Era diferit fata de Max.

„ Umm.. Bella , de mult vroiam sa te intreb , iar acum ca esti libera te pot intreba. Vrei sa fii iubita mea?”

Iubita? Nu , nu pot fi iubita lui. E un om minunat dar nu pot.

„ Sigur Cooper” spun eu

 Staiii ce am zis? Bella esti o idioata. Unde e Max sa imi dea o palma?

„ Asta e minunat” spune el zambind si punandu-si mana peste a mea

Dupa ce am termiant de mancat am platit si am plecat impreuna sa ne plimbam. Acum ca am 25 de ani , plimbarile prin parc si filmele nu mi-se mai par romantice.. bine doar cu Max. Max? De ce naiba inca ma gandesc la el? Scoateti-l din cap Bella, esti cu Cooper acum.

Dupa 3 luni.

 „ Nu te poti casatori cu el. Tu nu il iubesti. Esti indragostita de Max” spune Lidi

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum