Capitolul 10
„ Haide esti gata?”, intreaba Max intrand in camera.
M-am intors cu fata spre el si el mi-a zambind. M-am mai uitat putin in oglinda si dupaia l-am luat de mana pe Max iesind din hotel.
„ Oh doamne o sa-mi fie dor de Daisy” spun eu uitandu-ma la Daisy care statea in bratele lui Lidi. Mda Lidi s-a mutat aici in Londra ca sa fie mai aproape de mine. Acum eu trebuia sa ma duc cu Max la o petrecere . Eram imbracata cu o rochie rosie pana la genunchi si cu spatele gol. L-am luat de brat pe Max si am iesit din hotel. La iesirea din hotel ne astepta masina care avea sa ne duca la petrecerea lui Scoica. Mda. De cateva zile Scoica s-a mutat in Londra si a aflat ca suntem aici si ne-a chemat la o petrecere. Eu cu Max eram cam confuzi, stiind ca Scoica lucreaza pentru un om destul de periculos si putea fi acolo. Pe langa zambetul larg pe care il aveam, se ascundea o frica intensa. Il strangeam pe Max de brat gandindu-ma la ce se putea intampla. Ajunsi la petrecere, Scioca ne-a intampinat si ne-a condus spre o camera plina cu invitati. Toate persoanele aratau dubios. M-am asezat pe un scaun si mi-am luat un pahar de wishkey. Am observat ca Max disparuse si am inceput sa il caut. Ma simteam ametita si picioarele nu ma mai tineau. Ma tineam de un perete dar ma simteam din ce in ce mai ametita. Am simtit niste maini care ma ridicau dupa jos, dar nu puteam sa vad fata persoanei. Am crezut ca e Max si l-am urmat. Acea persoana m-a dus intr-o camera si m-a trantit intr-un pat. Fiind ametita nu constientizam ce se intampla in jurul meu. Acea persoana mi-a dat rochia jos si a inceput sa ma sarute si sa ma pipaie peste tot. Vroiam sa ii refuz sarutarile si toate mangaierile dar ma simteam lipsita de puteri.
„ Vai frumusete daca stiam ca esti asa buna , te luam de prima data” spune acel individ.
Nu puteam sa ma misc. Pur si simplu eram paralizata , dar puteam simti cum lacrimile in curg. Dupa ce individul si-a terminat treaba am auzit cum usa s-a deschis si cineva a inceput sa tipe la acest individ. Era Max. Max a inceput sa il bata pe acel individ , dar nu am vazut nimic decat auzeam tipetele lui Max. Dupa ce l-a lasat lat pe acel om , a venit la mine si m-a luat in brate .
„ Bella. Bella. Uitat-te la mine” spune el indreptandu-mi privirea spre el.
„ Imi pare rau scumpo” spune el plangand.
M-a starns in brate si dupaia m-a ajutat sa ma imbrac si m-a luat in brate scotandu-ma din acea camera. Am iesit din casa lui Scoica si am plecat spre masina. Max m-a pus in spate , iar el a inceput sa conduca pana cand si-a dat seama ca numai poate sa puna frana. S-a uitat la mine si mi-a soptit” Te iubesc Bella” si dupa aceea toata lumina a disparut.
….
Am deschis ochii incet si am vazut in fata mea o femeie in halat alb uitandu-se pe o fisa. Ma simteam atat de slabita si nu puteam sa tin ochii deschisi dar am incercat sa ii spun numele lui Max, asistenta a iesit alarmata pe hol si a anuntat doctorii.
Doctorul a inceput sa ma consulte si dupaia s-a asezat pe scaunul de langa mine.
„ F-fii sincer” incerc eu sa zic. „ C-Ce am?”
„ Din fericire, sunteti bine . Nu mai sunteti in pericol” spune doctorul
„ S-Si Max?”
„ El..El este in coma” spune doctorul ridicandu-se dupa scaun si iesind afara.
Am incercat sa ma ridic dar nu puteam. Nu imi simteam corpul deloc. Vazand ca nu simt nimic m-am panicat si am inceput sa tip. Doctorii au intrat in salon intrebandu-ma ce am patit. Cand le-am spus ca nu simt nimic s-au panicat si au inceput sa imi faca analize peste analize.
Dupa ce doctorii au iesit, am adormit dar am fost trezita de Lidi care a intrat disperata in salonul meu .
„ Bella, ce bine a esti bine. Mi-am facut griji credeam ca te voi pierde” spune ea luandu-ma in brate
„ Sunt bine, nu e ca si cand as fi putut muri” spun eu
„ Oh..” spune Lidi lasand capul in jos.
„ Ce e? tu imi ascunzi ceva”
„ Ohh Bella. Tu ai fost intr-o stare foarte grava. Max s-a trezit imediat cum la adus la spital dar cand a auzit ca tu ai putea muri daca nu ti-se face un transplant i-a venit rau si s-a agitat tare. Din toate persoanele, el era singurul compatibil cu tine, si a facut o operatie si acum nu se stie daca va supravietui.” Spune Lidi cu capul in jos.
„ CEEE? NUU. Te rog nu imi spune ca Max poate muri”
„ Trebuia sa afli , Bell. Uite. Max mi-a dat asta in caz de te trezesti” spune Lidi dandu-mi o scrisoare.
Am luat-o din mana ei si am inceput sa citesc:” Draga mea Bella, Vreau sa incep prin a spune ca imi pare extrem de rau pentru tot ce ti-am facut. Imi pare rau ca te-am bagat in toate prostiile astea si ca ti-am facut viata un calvar. Chiar daca nu ti-am aratat tot timpul , eu chiar te iubesc. Te ador esti singura fata care ma facut sa imi dau viata pentru ea. Te iubesc enorm si sper sa traiesti cu ajutorul rinichiului meu. Te rog, daca mor, sa nu plangi si sa nu suferi dupa mine. Vreau sa iti refaci viata alaturi de altcineva care sa te apare si sa te protejeze. Eu oricum voi fi sus Uitandu-am mereu la tine si o sa te protejez in tot ce o sa faci. Nu uita ca eu te iubesc enorm. Cu drag scumpul tau idiot, Max”. Am strans scrisoarea la piept si am inceput sa plang. Lidi s-a apropiat de mine si ma strans in barte.
„ Vreau sa merg la el” spun eu hotarata
„ Bella, nu cred ca e o idee buna” spune Lidi
„ Lidi, du-ma la el acum”
Lidi a iesit pe hol si a venit cu o asistenta. M-au pus pe un scaun cu rotile si dupaia m-am dus cu Lidi la Max in salon. M-am apropiat de patul lui si i-am luat mana intr-a mea.
„ Esti un idiot. Ti-am suportat toate injuraturile si insultele. Te-am sustinut in toate bataile tale si am facut tot ce ai zis tu. Dar fa si tu ceva pentru mine si rezista. Stiu ca tu esti puternic si o sa rezisti . Te rog. Nu ma lasa singura stii ca nu imi place singuratatea. Cu cine ma cert eu din nimicuri? Cu cine ma mai sarut? Cine o sa mai enerveze? Te rog, nu ma parasi. Te iubesc enorm”spun eu lasand o lacrima sa cada.
Am ramas langa el toata ziua pana cand a venit asistenta sa ma ia dar nu vroiam sa plec. Dupa un mare circ, doctorii ne-au pus in acelasi salon.