Capitolul 11

167 5 2
                                    

Capitolul 11

„ Bella, du-te sa te odihnesti, stau eu cu el” spune Lidi.

„ Nuu. Nu il las singur. Unde e Daisy?” spun eu uitandu-ma somnoroasa la Lidi

„ E cu Nall, stai linistita”

Trecuse mai bine de o luna de cand Max era in coma. In fiecare zi veneam la el si stateam cu el. Nu vroiam sa il pierd. Nu il pot lasa sa plece am mai fost ranita in trecut si nu vreau sa fiu din nou. Am pus mana peste al lui si i-am zis :” Nu te pot lasa sa pleci! „

M-am ridicat de langa el si am iesit din salon . M-am dus la cantina spitalului si mi-am luat o cafea si dupaia am iesit afara incepand sa fumez. In fata mea se opreste o masina si imi dau seama ca e Jake. A iesit din masina si a venit la mine luandu-ma in brate.

„ Hey, esti ok?” ma intreaba Jake

„ Da. Cum ai calatorit?” il intreb eu

„ Bine. Vreau sa vorbim. Poti acum?” spune el serios

„ Sigur „

„ Nu aici. Haide undeva , unde sa fim singuri” spune el deschizandu-mi usa masinii

„ Jake..”

„ Stai linistita”

Am intrat in masina si dupaia Jake a inceput sa conduca. Dupa cateva minute am ajuns la hotel. Am intrat cu Jake in camera mea si am inceput sa vorbim

„ Uite Bella,ceea ce iti voi spune o sa te afecteze un pic.  Stii, la acea petrecere la care ai fost cu Max, tu ai fost drogata si seful lui Scoica a abuzat de tine. Ca sa poate abuza de tine, oamenii lui l-au imbatat pe Max si dupaia l-au batut , dar el si-a revenit si a venit dupa tine. Tu erai paralizata din cauza drogurilor ce ti-au fost administrate si nu simteai nimic. Max te-a luat de acolo. Oamenii lui Don Fabio, i-au taiat franele si asa a-ti facut accident. Scoica si oamenii lui Don Fabio au fost prinsi de politie, dar Don Fabio e inca in libertate si si-a schimbat identitatea. Nimeni nu stie pe unde poate fii, asa ca de acum inainte eu voi sta cu tine si te voi proteja, nu vrem sa se intample ce s-a intamplat.”

„ Multumesc Jake, dar vreau ca jegul acela sa plateasca pentru ce mi-a facut mie si lui Max. Vreau sa ma razbun pe el si vreau sa ma ajuti” spun eu

„ Te ajut cu ce ai nevoie”

„ Dar .. nu vreau ca Max sa stie asta”

„ De ce? O sa fie furios cand o sa afle ca vrei sa il infrunti pe Don Fabio singura”

„ O fac pentru mine si pentru el. Vreau sa il prind.”

„ Si ce o sa faci?”

„ ..O sa..o sa devin  jucaria lui” spun eu oftand

„ Cee? Nu poti face asta”

„ Scuze Jack, dar doar asa il pot salva pe Max. O sa ma dau pe langa Fabio si o sa incerc sa ii castig increderea si sa devin mana lui dreapta si sa ii aflu toate secretele si dupaia il dau pe mana politiei”

„ Bine. E un plan bun, dar ai grija ca o sa fii urmarita de oamenii lui. Eu te voi ajuta mereu.”

„ Mersi. Ohh stii pe unde e acum?”

„ E ascuns pe undeva dar o sa dau de el si o sa-ti zic” spune Jack.

 M-am schimbat de haine si dupaia m-am dus la spital cu Jake. Nu trebuia sa stie nimeni de planul meu, asa ca nici lui Lidi nu i-am spus. Ajunsa la spital am stat cu Max si dupaia am plecat cu Jake care aflase unde se afla Don Fabio.

 Am mers cu Jake pana la iesirea din oras unde era o casa destul de mare , iar pe langa ea erau gorilele lui Don Fabio. Jake a vorbit cu ei si m-au lasat sa intru. Am intrat intr-un birou unde era Don Fabio. Cand m-a vazut un zambet a aparut pe fata lui.

„ Oh frumusete, stiam ca va veni ziua cand vei veni singura la mine” spune el luandu-ma de mana

„ Am venit „ spun eu incercand sa ma abtin din ironie.

„ Atunci, jos textila, frumusete” spune el asezandu-se pe un fotoliu

Am inceput sa imi dau hainele jos, iar el se uita la mine ca la o zeita. Mos scarbos. Imi era scarba. Foarte scarba. S-a apropiat de mine si a inceput sa  ma sarute . Nu vroiam sa ii raspund la avansuri dar trebuia, altfel planul nu mergea. Oh Max, o fac pentru tine idiotule.  Mosul isi plimba mainile jegoase pe corpul meu si ma facea sa ma simt murdara, imi venea sa ii dau cu ceva in cap si sa plec de acolo dar nu puteam. Trebuia sa rezist , pentru Max.

Stateam langa jegul asta de mos, si priveam in gol. Ma simteam ca un rahat. M-am ridicat de langa el si m-am dus in baie sa fac un dus . Oricat m-as spala nu as scapa de mirosul bosorogului astuia. Dupa ce am terminat dusul m-am imbracat cu hainele mele si m-am intors la Don Fabio in camera.

„ Frumusete, de acum vei fi tratata ca o regina. Spune-mi ce vrei si iti voi da. Chiar si luna dupa cer”spune el mangaindu-ma.

Ma uitam la el si imi spuneam in gand :” Vreau sa mori si sa fiu cu Max, mos libidinos”. M-a luat de mana si m-a dus intr-o camera destul de mare si frumoasa.  S-a uitat la mine si mi-a zis ca asta e camera mea. Destul de frumoasa pentru un mos.

Am intrat in camera si am inchis usa. M-am pus in pat si am inceput sa ma gandesc la Max, la Daisy, la Lidi, La Nall si la Jake. Jake era singurul care stia unde sunt si ma bucur ca pot avea incredere in el. Am luat telefonul si am sunat-o pe Lidi.

„ Bellaaaa, ce faci? Unde esti? Esti bine? Imi este dor de tine. Vin-o acasa.” Spune Lidi

„ Sunt bine, nu pot vorbi mult. Te-am sunat sa te intreb de Max. Cum e?” intreb eu

„ E bine, s-a trezit din coma si intreaba de tine si nu stiu ce sa-i zic”

„ Nu ii zice nimic. Nu stii nimic, ai inteles? „

„ Dar ce ai?”

„ Nimic, trebuie sa inchid . Pa .Te iubesc Lidi „

Am inchis telefonul inainte ca Lidi sa mai poata zice ceva. Am ascuns telefonul undeva si dupaia am vazut ca usa camerei mele se deschide. Era una din gorilele mosului. Se uita la mine , iar eu plictisita i-am scos limba.

„  Ce naiba vrei?” il intreb eu

„ Sefu, vrea sa vorbeasca cu dumneavoastra” spune el serios

„ Si nu poate sa se miste pana aici?” spun eu indiferenta , dar cand am realizat ce am spus m-am ridicat si am plecat spre biroul lui.

„ Da?” spun eu intrand pe usa.

„ Frumusete, du-te la mall sa iti cumperi lucruri frumoase . nu te uita la bani cumpara tot ce vrei .” spune dandu-mi un card de credit

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum