Capitolul 13.
Stateam in pat cu Max , iar el se juca in parul meu si din cand in cand ma saruta pe frunte. Momentul a fost deranjat de Jay care a inceput sa planga. M-am ridicat din pat si am putut auzi un oftat din partea lui Max. Nu prea ii placea ideea ca Jay trebuie sa stea cu noi. Il tineam pe Jay in brate si incercam sa il calmez. Max se uita la mine si tacea din gura. Privirea lui era una dura si rece. Stiam ca ura copilul asta deoarece era a lui Don Fabio, dar era si al meu.
Dupa ce am linistit copilul l-am pus in patutul lui si dupaia m-am pus din nou in pat langa Max care inca se uita urat la copil. Am vrut sa il sarut dar el nu imi raspundea si m-am oprit.
„ Ce naiba ai, Max?” il intreb serioasa
„ Tu chiar ai de gand sa pastrezi copilul asta?” spune el uitandu-se spre copil
„ E copilul meu, Max”
„ Dar e facut cu Don Fabio” spune el uitandu-se la mine.” Nu poate sta aici. „
„ Maxxxx”
„ Nu Bella. Stiu ca e copilul tau, dar ai suferit enorm cand l-ai facut si nu merita sa stea aici”
„ Dar Max, e doar un copil, nu are nicio vina „
„BELLA, AM ZIS COPILUL DISPARE SI GATA . NU MAI DISCUTAM” tipa el
„ Atunci plec si eu , idiotule” spun eu iesind din camera cu Jay.
Am coborat jos unde mi-am luat jacheta si geanta si vroiam sa deschid usa dar am fost oprita de glasul lui Lidi.
„ Hey, unde pleci?” spune ea?
„ Departe de idiotul de Max” spun eu nervoasa
„ Oh , iar va-ti certat?” spune ea asezandu-se pe canapea
„ Daca e idiot. „ spun eu intorcandu-ma spre ea.
„ Oh haide, nu trebuie sa pleci, mai este putin si vine Craciunul. Unde vei sta? Stii doar cum e Max.” spune Lidi mangaindu-mi copilul
„ Eu cu idiotul ala numai pot sta, intelegi?”
„ Poti sa stai la mine in camera, Jake nu se supara” spune ea zambind.
„ Stai linistita, o sa vad unde o sa dorm, dar la el in camera numai pun piciorul”
„ Ohh sunteti asa niste prosti” spune ea luandu-mi copilul din brate. „ Ma duc sa stau cu el sus, tu linisteste-te”
Ma uitam la Lidi care urca scarile cu Jay in brate, si am oftat . Avea dreptate. Chiar suntem niste prosti, eu cu Max. Mereu am fost. M-am asezat pe canapea si am dat drumul la televizor.
„ Nu ai mai plecat?” se aude vocea ragusita a lui Max care cobora scarile
„ Nu. Daca vrei sa scapi de mine, omoara-ma” spun eu indiferenta
„ Cum sa te omor, iubire?” spune el sarutandu-mi gatul.” Nu as putea face asta”
A venit langa mine si a inceput sa ma sarute pasional si punandu-si mainile pe mine mangaindu-ma tandru. Deodata in capul meu a aparut figura lui Don Fabio si am sarit de pe canapea lasandu-l pe Max cu multe intrebari. M-am intors cu spatele la el si am inceput sa plang. Max s-a ridicat dupa canapea si a venit la mine imbratisandu-ma dar l-am respins.
„ LASA-MAAAAA. IA MANA DUPA MINEEE” spun eu plangand
„ Bella, calmeaza-te. Sunt eu Max, scumpo” spune el luandu-mi capul in maini.
M-am uitat la el si m-am calmat. M-a luat in brate si ma sarutat dulce pe frunte. Ne-am sezat din nou pe canapea si eu mi-am pus capul pe picioarele lui , uitandu-ma in gol. Sper ca mosul ala sa putrezeasca in inchisoare.
Max se juca in parul meu facadu-ma sa zambesc. Cateodata Max este cel mai iubitor si dulce baiat din lume, dar alteori e un idiot. Bineinteles , momentul asta nu putea dura mai mult de 3 minute deoarece Max s-a ridicat de pe canapea ceea ce ma facut pe mine sa cad cu capul pe canapea. M-am uitat urat la el, iar el radea si dadea din umeri.
„ Idiotule , numai rade „ zic eu arucand cu o perna in el
Daca ar fi sa zic ce uraste Max cel mai tare, este sa arunci cu lucruri in el sau sa ii strici freza. A prins perna si s-a uitat dur la mine. A lasat perna pe jos si a venit incet spre mine, cu aceeasi privire. Cand a ajuns apropape de mine s-a uitat la mine cu atentie si dupa aceea a inceput sa ma gadile ceea ce ma facut sa cad din pat razand.
Am inceput sa radem ca doi prosti si dupaia ne-am ridicat dupa jos .
„ Vrei sa mergem sa ne distram ?” spune el ridicand din sprancene
„ Normall” spun eu luandu-mi geanta
Am iesit din casa si ne-am urcat in masina lui Max . in cateva minute am ajuns in fata unui club. Am intrat inauntru impreuna. Toata lumea dansa de mama focului. Ne-am gasit o masa si ne-am luat niste bauturi . De data asta am hotarat sa raman langa Max, chiar daca o sa trebuiasca sa ma duc cu el la baie. Dupa cateva pahare, eu cu Max am inceput sa dansam , si sa radem ca doi prosti deoarece niciunul dintre noi nu stia ce face. Dup mult dans si multaaaa bautura , am hotarat sa ne intoarcem acasa, dar acum venea marea problema. Cine conduce? Eu cu Max eram beti morti si nu puteam conduce in starea asta. Ne uitam unul la altul si nu stiam ce sa zicem.
„ Haide. Intra o data” spune Max
„ Ba idiotule, nu poti conduce” spun eu tinandu-ma de masina
„ Vezi ca plec fara tine” spune el bagand cheile in contact
Ma uitam la el cum incerca sa porneasca masina, si nu reusea. Am intrat in masina si i-am luat cheia din mana, iar el se uita la mine.” CE CREZI CA FACI, FEMEIE?” spune el incercand sa imi ia cheia.
„ DA STAI DRACULUI CUMINTE, BOULE” spun eu dandu-i un pumn in fata
Se uita la mine furios si s-a apropiat tare de mine luandu-ma de par.
„ TU VREI BATAIE, FATO?” spune el nervos
„ Ia-ti mana din parul meu, cine stie ce ai facut cu ea „ spun eu scotandu-i limba
„ Iesi din maisna, ACUMMMMMM” spune el
„ Bine, nu trebuie sa tipi, turbatule” spun eu iesind din masina.
Am iesit din masina razand. Idiotul a uitat ca inca am cheia de la masina. Am inceput sa ma indepartez de masina , iar el s-a dat jos , venind dupa mine.
„ STAIII, urca in masina” spune el
„ Pai ori urc, ori cobor. Hotaraste-te , bai pantaloni flausati” spun eu dandu-l la o parte si intrand in masina.
i-am dat cheia , iar el a pornit masina.