Capitolul 9

171 9 2
                                    

Capitolul 9

Porcarii. Porcarii si iar porcarii. Numai asta vezi la televizor. Eram lipsita de chef de viata. Vroiam sa stau si ma plang de viata mea ca o baba proasta de 69 de ani.  Telefonul a inceput sa sune si plictisita l-am ridicat dupa noptiera.

„ Amanda..” spun eu cu o voce plictisita. „ Mda ce vrei??” intreb eu.

„ Unde e Max?” spune ea cu o voce pitigaiata.

„ La ma-sa.” Spun eu si mai plictisita.

„ A plecat la mama lui si nu mi-a zis?” spune ea

Mi-am dat o palma peste fata si dupaia mi-am rotit ochii. Ce ..blonda(fara suparare pentru blonde)

„ Eram sarcastica” spun eu

„ Dar unde e?”

„ Si de unde vrei sa stiu?”

„ Nu stiu. Am intrebat”

„ Bine pa „ spun eu inchizandu-i in fata.

Ma enerva la maxim ca Max si cu fata asta, Amanda, tipa din restaurant, se intalneau si Max stia asta si ii placea sa ma vada asa.

M-am ridicat din pat si am iesit pe balcon sa fumez. Vremea era urata si ma enerva atat de tare ca ploua si batea vantul. Am inceput sa butonez telefonul si sa ii scriu mesaje lui Lidi. Imi era dor de ea. Nu imi raspundea ceea ce era cam ciudat, ea mereu imi raspunde. L-am sunat pe Nall si nici el nu raspundea. L-am sunat si pe idiotul de Max si nici el nu a raspuns. Ce au astia de nu raspund? Mi-am aruncat telefonul undeva prin camera si dupaia am continuat sa fumez. Uitandu-ma pe balcon am observat  o persoana cu un fel de cos in mana. M-am uitat mai atent si era o femeie. Acea femeie s-a asigurat ca nu o vede nimeni si a lasat cosul acolo si a plecat. Am intrat in camera si mi-am luat jacheta si dupaia am coborat in spatele hotelului. M-am apropiat si am vazut ca in acel cos era un copil. Era marisor cred ca avea vreo 8 luni . Avea ochii albastrii si se uita la mine dand din maini si din picioare. Am vazut ca pe el era un bilet.

„ Imi pare rau ca fac asta dar nu pot sa il intretin. Va rog, oricine il gasiti aveti grija de copilul meu . Numele copilului este Daisy. Va rog aveti grija de ea.”

M-am uitat la fetita din fata mea si am luat-o zambind din acel cos aproape ud din cauza ploii. Am acoperit-o cu geaca mea si am intrat in hotel. Ajunsa in camera, am pus copilul pe pat si m-am uitat la el. Era atat de draguta. M-am pus in pat langa ea mangaind-o incet si zambindu-i. Am luat-o in brate si am pupat-o pe frunte.

Usa se deschide si intra morocanosul de Max. Cand ma vazut cu copilul in brate a ramas blocat.

„ Ce naiba e asta? „ intreaba Max.

„ idiotule nu mai vorbi asa. E un copil” spun eu punand copilul in pat

„ Ce e cu copilul asta femeie?” intreaba el incruntat

„ L-am gasit intr-un cos in spatele hotelului” spun eu uitandu-ma la copil

„ Si trebuia sa il lasi acolo, nu am nevoie de copiii acum” spune el dandu-si geaca dupa el

„ Cum poti fi atat de crud, dobitocule?” spun eu ridicandu-ma in picioare.

„ Du copilul de aici” spune el facand pasi mari spre mine

„ Daca pleaca copilul, plec si eu . Ai inteles? Nu te las sa gonesti si copilul asta..” spun eu lasand capul in jos.

O lacrima si-a facut aparitia , iar fata lui Max s-a schimbat.

„ Imi pare rau scumpo, stiu ca inca te gandesti la ce s-a intamplat dar chiar trebuia sa actionez asa” spune el stergandu-mi lacrima.

„ BA NUU. NU ITI PARE RAU. MI-AI OMORAT COPILUL, ANIMALULE!” spun eu cazand pe jos si incepand sa plang.

Acum doi ani eu am ramas insarcinata cu Max, dar el nu si-a dorit acest copil si mi-a zis sa avortez. Bineinteles ca nu am vrut sa fac acest lucru si m-am certat foarte tare cu el, dar el a castigat si mi-a facut o injectie care mi-a provocat un avort spontan. De atunci am incercat sa uit ce s-a intamplat si sa il iert pe Max. Acum ca a aparut acest copil ma simteam atat de fericita simteam ca e copilul meu, dar Max vrea sa ma indeparteze si de el, dar nu o sa-i reuseasca.

„ Bella, nu era momentul potrivit. Stii doar.” Spune Max asezandu-se langa mine.

„ Lasa-ma sa tin copilul asta, te rog” spun eu uitandu-ma in ochii lui.

„ Bine scumpo” spune el uitandu-se la mine si dupaia la copil.

M-a imbrastisat si m-a sarutat usor pe frunte stergandu-mi lacrimile. M-am ridicat dupa jos si m-am pus in pat langa copil mangaind-o din nou. Max a iesit pe balcon sa fumeze in timp ce eu ma plimbam prin camera cu copilul in brate. Max se uita in continu la mine si zambea din cand in cand.

„ Apropo, a sunat Amanda” spun eu

„ Ce mai vrea si aia?” spune el

„ Ha? Parca pana acum va lingeati si acum vorbesti asa?” spu eu razand.

„ Hai taci si vezi ca , copilul ala imi murdareste camasa cu saliva” spune Max dezgustat.

„ Inseamna ca am invatat-o bine” spun eu

Max a venit dupa balcon si s-a pus in fata mea. Mi-a luat copilul din brate si la pus pe pat . S-a intors la mine si m-a tras spre el sarutandu-ma.

„ IUBITULEEEEEEEEE” se aude vocea pitigaiata a Amandei

„ O la naiba” spune Max in soapta

M-am indepartat de langa Max si el s-a intors cu fata spre iubitica lui. S-a dus spre ea si si-a strecurat mana pe obrazul ei mangaind-o bland si dupaia s-a apropiat de buzele ei. Au inceput sa se sarute chiar in fata mea. Ma uitam nervoasa la ei dar incercam sa ma abtin dar pur si simplu nu puteam. Am strans pumnii si m-am apropiat de ei doi. L-am tras pe Max de tricou si l-am impins in perete incepand sa il sarut patimas. As fi vrut sa ii filmez reactia Amandei care acum tipa ca o proasta. Dupa ce am terminat sarutul cu Max m-am intors spre Amanda care isi pregatea mana sa ma loveasca dar i-am prins-o si am lovit-o  eu, ea pierzandu-si echilibrul si cazand pe jos.Max statea si se uita la noi la ca un film cu gagici. Am luat-o de par si am dat-o afara din camera

„ Iesi afara si nu mai veni la iubitul meu. Ai inteles?” i-am spus trantind usa.

Max a inceput sa rada si sa ma priveasca pervers.

„ Stiam eu ca esti o bestie sexy, dar acum esti o bestie sexy si geloasa. Mrrr” spune el luandu-ma in brate.

„ Sa nu te mai prind cu aia ca iti rup capul . Ai inteles?” il intreb eu serioasa

„ Normal papusa” spune el sarutandu-ma.

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum