Capitolul 18
„ Trezirea motanel. Trebuie sa ne intoarcem acasa „ spun eu mangaindu-l pe Max tandru pe fata.
„ Off dar pisicuta nu vreau sa plecam. Nu ne simtim bine amandoi aici?” spune el uitandu-se dulce la mine
„ Ba da iubire, dar Jay?”
„ Off baiatul meu..”
„ Ma duc sa fac un dus si plecam ok? „ spun eu ridicand-ma din pat si indreptandu-ma spre baie
„ Vrei sa vin cu tine , iubire?” spune el chicotind
„ Nuuuu. Stai acolo „ spun eu intrand in baie
Dupa un dus cald am iesit din baie si l-am vazut pe Max ingandurat.
„ Ce ai , motanel?” il intreb asezandu-ma langa el
„ Bell.. stii atunci cand ne-am certat..”
„ Off haide sa nu ne uitam in trecut”
„ Nu Bell, trebuie sa iti zic. Atunci cand am plecat era din cauza ca.. Don Fabio a scapat de la inchisoare”
„ C-Ceeee? Nuu. Asta inseamna ca..”
„ Tu si Jay sunteti in pericol. De aceea te-am lasat libera, ca Don Fabio sa stie ca tu nu esti cu mine „
„ Si acum?”
„ Nu m-ai lasat sa termin. Eu mereu eram unde erai tu , te protejam chiar daca ma durea ca nu te puteam lua in brate. Si o data Don Fabio a vrut sa il fure pe Jay dar eu l-am salvat.”
„ Si unde e Don Fabio acum?”
„ A murit…”
„ Mai bine..”
„ Eu l-am omorat, scumpo. „
„ Ce? Max ..”
„ Scumpo, stii ca te iubesc enorm, esti totul pentru mine, daca o sa intru la puscarie …ia-l pe Jay si plecati departe de aici si nu te mai intoarce ..eu voi fi bine „ spune el trist
„ Ceee? Nu Max. Nu te voi parasi am nevoie de tine sa respir , sa traiesc. Daca intri la inchisoare , as fi in stare sa dau totul numai ca sa iesi de acolo.”
„ Bella, stii ca totul din mine te iubeste pe tine si doar pe tine nu? Niciodata nu voi renunta la iubirea ta chiar daca asta va insemna sa mor intr-o celula.”
„ Max, mi-as dat si inima numai ca sa fii bine.”
Max m-a luat in brate si a inceput sa ma sarute. Fara sa vreau am inceput sa plang , iar el mi-a sters lacrimile. Ne-am imbracat si am plecat spre casa lui Lidi. Timpul petrecut doar eu cu Max a fost de neuitat.
Cand am ajuns la Lidi , Jay a venit bucuros si l-a imbratisat pe Max si apoi pe mine. Lidi se uita fericita la noi si dupaia m-a imbratisat si mi-a zis ca ma iarta pentru toate prostiile mele .
Ma bucur ca nu am facut prostia de a ma casatori cu Cooper , acum sunt mult mai fericita alaturi de Max si copilul meu . Ne-am luat bagajele si ne-am intors la vechea noastra casa.
„ Ugh.. lucrurile au mers cam rau pe aici” spun eu vazand sticle de bautura sparte
„ Mda..” spune Max
„ Acum nu o sa va mai certati nu?” spune Jay cu o fata inocenta
„ Nu , scumpule” spun eu
Dupa 10 minute
„ Idiotule unde naibi ai pus uleiul? „ spun eu
„ Ce ma intrebi pe mine, idioato?” spune Max uitandu-se la televizor
„ Atunci nu mananci nimic , prostule”
„ Ma duc in oras, proasto”
„TATIII, MAMIIII. A-ti zis ca fara cearta” spune Jay tipand din camera lui
Am lasat capul jos si dupaia m-am dus la Max si l-am sarutat, iar el mi-a raspuns la sarut. Ne uitam amandoi unul la altul zambind ceea ce m-a facut sa uit ca aveam mancarea pe foc. Am plecat de langa Max si am incercat sa salvez mancarea inainte de a fi prea tarziu.
„ Masa..e gataaaaa” spun eu putin nesigura privind rezultatul.
„ Umm, scumpo.. „ spune Max dezgustat
„ Mami, pe cine ai omorat?” spune Jay uitandu-se ciudat la mancarea din fata lui
Max a inceput sa rada cu Jay si dupaia am inceput si eu.
„ Mai bine comand o pizza” spun eu chicotind
„ Mult mai bine” spune Max jucandu-se cu Jay.
Mi-am cautat telefonul , iar dupa multe cautari l-am gasit si am sunat la pizzeria noastra preferata. In timp ce asteptam sa vina comanda , stateam cu Max si Jay pe canapea si ne uitam la televizor pana cand am fost deranjati de soneria usei.
„ Cred ca a venit baiatul cu pizza” spun eu ridicandu-ma
Am deschis usa si am ramas stana de piatra cand am vazut ca in fata mea erau doi politisti. Am inghitit in sec si pe moment nu stiam ce sa fac , doar am inchis usa repede si am intrat in casa rasufland din greu.
„ Scumpo, ce s-a intamplat” intreaba Max
„ Iubitule, nu vreau sa te ia de langa mine” spun eu sarind la el in brate plangand
„ Oh nu..” spune Max dandu-si seama cine ar putea fi la usa
„ DESCHIDE-TI ! POLITIA” se aude din spatele usii pe care chiar nu vroiam sa o deschid.
Max a deschis usa , iar la auzul celor doua cuvinte :” Esti arestat” am cazut din picioare , iar lacrimile au inceput sa curga peste obrajii mei.
„ Scumpo, ai grija de tine si de Jay, si nu uita ce am vorbit” spune Max inainte sa il scoata din casa politistii.
Ma uitam pe geam nestiind ce sa fac , cu multe intrebari in minte. Ce ii voi spune lui Jay?
„ Mami? Unde e tati?” spune Jay venind langa mine
„ Scumpule, tati a plecat intr-o calatorie mai lunga” spun eu zambind fals