Capitolul 8

184 10 2
                                    

Capitolul 8.

Ajuta-ma cu bagajele, porc lenes ,ce esti”, spun eu tragand de bagejele mele si a lui Max.

„ Dar tu nu poti singura?” spune el asezandu-se pe un scaun de masaj din holul hotelului unde trebuia sa ne cazam.

Ti-se pare ca pot?” spun eu uitandu-ma urat la el.

„ La cat de puternica esti, cred ca poti.”

 Am lasat bagajele jos si m-a apropiat de el .

„ Asculta aici, idiotule. Daca nu te ridici dupa scaun si nu iei bagajele alea idioate iti dau cu ceva in cap si dupaia te arunc in mare sa te manance rechinii. Ai inteles?” spun eu incruntata.

„ Auzi papusa, tu crezi ca te poti pune cu mine? Crezi ca nu pot sa te iau si sa te duc la iesire din oras si sa te las acolo legata de un stalp sa faca toata lumea ce vrea cu tine?” spune el ridicandu-se.

Fata mea s-a schimbat , iar din privire plina de ura acum ma uitam trista si dezamagita la el. Nu puteam sa cred ca asta gandea el. M-am dat un pas inapoi si mi-am luat bagajul dupa jos.

„ Stai Bella. Nu am vrut sa sune asa. Iarta-ma” spune el luandu-ma de mana.

„ DAR CUM VROIAI?” tip eu  la el abtinandu-ma sa nu plang.

„ Imi pare rau. Haide sa trecem peste asta te rog.”

M-a luat de mana si ne-am dus sa ne cazam. Dupa ce receptionista ne-a dat cheia de la camera noastra ,ne-am luat bagajele si am plecat.

Am inceput sa imi asez lucrurile , in timp ce Max se uita la televizor. Dupa ce am terminat m-am uitat la Max care adormise. Mda doar asta stie sa faca. Sa frece menya si sa doarma. M-am ridicat dupa marginea patului si m-am dus spre baie. Am dat drumul la apa si dupaia mi-am dat hainele jos. Am intrat sub dus , iar apa calda a facut cunostinta mediat cu corpul meu. Usa s-a deschis si l-am vazut pe Max dezbracat. Se uita pervers la mine si facea pasi mici spre mine. A intrat in dus langa mine si a inceput sa ma sarute.

„ Ce vrei Max?” il intreb eu indiferenta

„ Vreau sa fac dus , pisi” spune el tragandu-ma spre el.

„ Atunci eu ies, disperatule”

„ E mai amuzant in doi, iubire”

A inceput sa ma mangaie si sa ma sarute in acelasi timp. Momentul a fost intrerupt de cineva care batea la usa. Max ,nervos, a iesit din baie punandu-si un prosop in jurul lui, lasandu-i  abdomenul bine facut la vedere. Dupa ce Max a iesit din baie m-am clatit repede cu apa si dupaia mi-am pus un halat pe mine si am iesit din baie. Chiar cand am iesit din baie, Max vroia sa intre. Cand ma vazut fata lui s-a schimbat .

„ Ce faci? Nu era vorba ca facem dus amandoi?” spune Max.

„ Eee , dar ce crezi ca te astept eu pe tine ? „ l-am dat la o parte si m-am dus sa ma schimb.

Mi-am dat halatul jos si am inceput sa imi caut haine cu care sa ma imbrac.

„ Ahh , pisii ce sexy estiii „ spune Max uitandu-se la mine.

„ Mai usor ca ti-se apleaca, dragule”

Dupa ce m-am imbracat mi-am luat geanta si m-am uitat la Max care statea gol in pat.

Tu o sa stai asa toata viata ta?” spun eu

„ De ce pisi? Nu iti place ce vezi?” spune el ridicand din sprancene.

„ Esti penibil frate” spun eu aruncand o perna peste el.

„ Ai grija cu ce arunci in mine , tarfo” spune el punandu-si camasa pe el.

„ CUM MI-AI ZISSSSSSSS?” spun eu rosie de furie.

„ Um.. Bella. Nu am vrut sa sune asa… „

„ O pe buneee?! M-am saturat de tampeniile tale , eu plec” spun eu indreptandu-ma spre usa.

„ Staiii. Unde pleci?” spune Max speriat.

„ In oras. M-am saturat sa ma uit la tine „

Am iesit din camera nervoasa. Cum a putut sa ma numeasca asa? Ahh. Am iesit din hotel si m-am indreptat spre un restaurant . Imi era atat de foame incat as fi mancat si un elefant. Ajunsa la restaurant m-am asezat la o masa , iar un chelner mi-a adus meniul. Dupa cateva minute la mine la masa se aseaza cineva. Mi-am ridicat capul din meniu si m-am uitat la cel care statea langa mine. Era nimeni altul decat Max.

„ Masa pentru idioti e dincolo „ spun eu uitandu-ma urat la el.

Aoleu, dar nu poti sa taci o data din gura?” spune el nervos.

Cum vrei sa tac, daca nu ma lasi in pace?”

„ Daca nu furai din magazinul ala blestemat , nu eram aici „ spune el si mai nervos.

„ Daca nu ma bagai in problemele tale nu eram in Irlanda , idiotule”

Da. Poate nu trebuia sa te intalnesc acum 2 ani. Poate viata mea ar fi fost ca inainte . Sa nu stau dupa fundul tau tot timpul . Sa te apar si sa imi fac griji pentru tine.”

„ Auzi stii ceva? Du-te dracului si lasa-ma in pace. Nu am nevoie de protectia ta ok? Pleaca idiotule” spun eu aratandu-i degetul din mijloc.

„ Uite asta fac. Vezi bunaciunea aia de acolo? O sa fie a mea in seara asta” spune el ridicandu-se si asezandu-si camasa.

Tot un idiot esti” spun eu luand o gura de apa din paharul meu.

S-a indepartat de masa mea si s-a dus la o fata cu parul blond scurt care statea singura . Cat de patetic era. Aia cand l-a vazut s-a topit toata. Avea un zambet tamp pe fata si se vedea ca Max avea puteri asupra tuturor fetelor , chiar si asupra mea. Ma uitam la ei si in interiorul meu ardeam de furie. Imi venea sa ma duc sa o iau de par si sa matur podeaua restaurantului cu ea. Chelnerul a venit cu comanda ceea ce ma enervat si mai tare.

„ Astea-s paste?” spun eu uitandu-ma la portia mea cu paste.

D-Da” spune chelnerul balbaindu-se.

„ Atunci mananca-le tu „ spun eu ridicandu-ma si punandu-i pastele in cap.

Mi-am luat geanta si jacheta si m-am indepartat de masa.

„ Pai si nu platiti?” spune chelnerul

„ Ohh.. plateste baiatul de la masa aceea” spun aratand spre Max.

Am iesit din restaurant si am intrat intr-un taxy care ma dus imediat la hotel. Am intrat in camera si m-am trantit in pat. Inca eram nervoasa din cauza lui mMx. Cum poate sa stea cu stearsa aia? Sunt geloasa? Poate sunt dar nu imi place sa impart ce e al meu ,cu nimeni.

Plina de nervi am adormit dar am fost trezita de un zgomot. Am deschis somnoroasa ochii si l-am vazut pe Max cum intra in camera cu tipa din restaurant. Aia era agatata de gatul lui si se sarutau patimas. In drumul lor spre pat au daramat tot din drum.

„ Ce naiba?” spune Max observand ca s-a pus peste mine.

„ Stii nu am chef sa aud galagie „ spun eu punandu-mi perna pe cap.

„ Cine e asta, iubitule?” spune tipa

„ Iubitule?” spun eu razand.” Tipa asta ti-a spus iubitule?” spun eu serioasa.

Da. Acum pleaca avem treaba” spune Max deschizandu-mi usa.

 M-am uitat urat la el si dupaia am iesit nervoasa din camera. Dezamagita, somnoroasa si nervoasa ma plimbam prin hotel ca o nebuna. 

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum