Capitolul 7

208 10 0
                                    

Capitolul 7

„ Tu esti prost? Cum adica am ramas fara motorina?” tip eu la Max.

„ Nu mai tipa nebuno. Toata lumea ramane fara motorina” spune el nervos.

„ Esti un idiotttt. Acum ce facem? Suntem in mijlocul pustietatii si nici semnal nu am. Idiotule” spun eu facand un pas mare in fata lui.

„ Nu e vina mea „

„ Ba este”

Max s-a apropiat de mine si m-a prins cu bratele lui puternice si si-a apropiat buzele de a mele. El se lupta pentru control , dar nu il avea. Cine se crede? Un tigru? O sa vada el cine este leoaica. L-am tras de tricou si l-am aruncat pe iarba si m-am pus peste el muscadu-i buza . El a scos un gemat de placere si dupaia m-a intors pe mne si a inceput sa domine el. Si-a strecurat mainile pe sub bluza mea si in cateva secunde a dat-o jos. S-a oprit pentru cateva secunde pentru a se uita la sanii mei pe care ii atingea ferm si tandru.

„ Ce? Te-ai oprit? Si eu  care credeam ca esti barbat, dar esti un vierme” spun eu uitandu-ma la el  serioasa

„ De abia am inceput baby” spune el sarutandu-ma .

Mi-a pus mainile pe abdomenul sau si i-am rupt ca o bestie tricoul dupa el. A scos un maraiat si dupaia m-a pus in poala lui punandu-si mainile pe fundul meu . I-am dat drumul la curea si dupaia i-am dat pantalonii jos si el a procedat la fel cu ai mei.  

In momentul cand amandoi eram in costumul Evei si al lui Adam , Max si-a inceput treaba. Nu era prima data cand noi faceam asta impreuna, dar acum era diferit. Imi placea mai mult. Simteam cum ura si iubirea se unesc intr-o simpla sintagma si de la sexul salbatic care era la inceput acum aveam parte de un moment de dragoste . Max se uita in ochii mei , bland si tandru, cum nu  l-am vazut niciodata. 

S-a asezat langa mine si mi-a luat mana intr-a lui si m-a sarutat dulce pe frunte.

„ Te iubesc Bella” spune el uitandu-se la mine si plimbandu-si degetele pe corpul meu.

„ Si eu te iubesc Max” spun eu luandu-l in brate.

Vantul a inceput sa apara , iar noi ne-am ridicat dupa iarba si am inceput sa ne imbracam. Din pacate Max trebuia sa ramana fara tricou . Masina tot nu avea motorina si nu stiam ce sa facem . Ne-am luat de mana si am inceput sa ne indepartam de masina pana am intrat intr-un oras. Ne-am dus la un hotel si acolo l-am sunat pe Nall sa ii spun sa ne aduca haine . Nall era destul de ingrijorat si trist deoarece trebuia sa plec. Nu puteam sa risc sa ma intorc acolo unde politia ma poate aresta. M-am pus in pat si am adormit imediat.

„ Iubire trezireaa” tipa Max

„ Ce vrei?” spun eu somnoroasa

„ Au venit hainele” spune el

M-am ridicat din pat si i-am vazut pe Nall si Lidi.

„ Dar nu vreau sa pleciiiiii” spune Lidi plangand

„ Ohh . Lidi dar numai pot ramane aici. Imi pare rau daca v-am facut probleme dar..Max e viata mea . „ spun eu luandu-o in brate pe Lidi.

„ Dar nu o sa ne uiti nu?” spune Lidi

„ Normal ca nu o sa va uit” spun eu luandu-l si pe Nall intr-o imbratisare.

Momentul  a fost stricat de Max care mi-a zis ca trebuie sa plecam. Mi-am luat ramas bun de la Nall si Lidi si am plecat impreuna cu Max. In fata hotelului era Jake cu o masina. Jake si Max si-au luat ramas bun si dupaia Max a intrat in masina si a pornit-o.  Acum urma sa avem o viata noua, doar eu cu Max. 

„ Si unde mergem?” intreb eu

„ Peste tot.” Spune el

I-am zambit , iar el mi-a raspuns la zambet si a continuat sa conduca. 

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum