Capitolul 24

108 7 2
                                    

Capitolul 24

Saptamanile au trecut rapid , iar acum boala s-a agravat si au aparut durerile  care ma sfasiau bucatica cu bucatica. Zambetul meu inca mai exista pe fata mea doar atunci cand il vedeam pe Jay jucandu-se si negandindu-se ca mama lui va muri in cateva zile. Nu se stia cand imi va putea fi sfarsitul. Putea fi maine, sau chiar peste 20 de minute, insa totul era pregatit. Stiu ca lupta mea cu cancerul va lua sfarsit , iar cel care castiga este el, cancerul. Priveam pe geam cum Jay se juca cu Daisy si un mic zambet a aparut pe fata mea, facandu-ma sa ma gandesc la toata viata mea plina de urcusuri si coborasuri. Si acum imi aduc aminte momentul in care l-am cunoscut pe Max. Speram sa fiu cu el pentru totdeauna dar nimic nu e pentru totdeauna si am inteles asta. In toti acesti ani cat am stat langa el , mi-as fi dorit sa am o familie alaturi de el dar nu s-a putut. Max nu era genul de barbat care sa fie legat de o femeie printr-o casatorie. Pentru el nu conta casatoria.

Usa s-a deschis incet, iar in camera si-a facut aparitia Max care tinea la spate un buchet mare de  trandafiri rosii.  S-a uitat la mine, iar un zmabet trist si-a facut aparitia pe chipul lui angelic.

„ Scpumo , aceste flori sunt pentru cea mai minunata femeie care chiar si cheala arata la fel de sexy, poate mult mai sexy.” Spune facandu-mi cu ochiul” Poate ca acum tu te crezi invinsa dar pentru mine mereu vei fi o invingatoare. Ai luptat cu aceasta boala si inca lupti ceea ce nimeni nu ar fi putut. Chiar daca nu ti-am fost mereu alaturi, vreau sa stii ca te iubesc enorm si singurul motiv pentru care te las sa pleci de langa mine ,este ca vreau sa fii intr-un loc mai bun si mai frumos. Stiu ca dupa ceva timp o sa ne reintalnim acolo si o sa fim din nou impreuna. Te iubesc scumpo si vreau sa fii sotia mea” spune el asezandu-se in genunchi in fata mea.

„ Max…” spun eu uitandu-ma la el cu lacrimi in ochi” Nu accept” spun uitandu-ma trista la el.

„ Ce? De ce?” spune el ridicandu-se

„ Max, suferi destul ca in cateva zile eu voi muri, daca ne casatorim o sa suferi si mai mult. E mai bine asa. Eu te iubesc enorm si nu vreau sa suferi din cauza mea.” Spun eu managaindu-i obrazul

„ Bella, nu te mai gandi atata la mine. Imi este greu ca ma parasesti acum dar ..” spune el dar il intrerup eu apropiindu-mi buzele de ale lui

„ Max, te iubesc , sa nu uiti asta niciodata” spun eu

Max m-a luat in brate si din ochii lui a inceput sa curga mii de lacrimi pe care am incercat sa le sterg cu palma mea palida dar nu puteam.

„ Stii Max, mereu mi-am dorit sa stau pe plaja si sa vad apusul cu persoana iubita. Dar pana acum nu am putut sa o fac” spun eu uitandu-ma in gol

„ Scumpo, stai aici ok? Ma intorc repede” spune el iesind rapid din camera.

Orele au trecut , iar Max nu s-a mai intors asa ca m-am pus in pat adormind imediat.

„ Hey iubire, trezeste-te” spune Max zambind „ Haide sa te leg la ochi”

„ Dar unde mergem?” spun eu

„ Secret”

Dupa ce Max m-a legat la ochi , m-a ajutat sa ies din casa si sa intru in masina. Dupa cateva minute de mers am ajuns undeva dar nu vedeam nimic. Max m-a ajutat sa ies din masina si m-a indrumat spre un loc unde mi-a dat esarfa jos de la ochi.

„ Max…e..minunat. Nu pot sa cred ca m-ai adus pe plaja” spun eu plangand de fericire

„ Vroiam sa te vad fericita..dupa mult timp in care te-am facut nefericita” spune el sarutandu-ma

Max m-a luat de mana si ne-am asezat pe nisipul fin , uitandu-ne la marea linistita . Durerile incepeau din nou sa apara, dar nu vroiam sa ii spun lui Max. Nu imi doream sa distrug acest moment . M-am uitat la Max incercand sa zambesc.

„ E cel mai frumos loc pe care l-am vazut vreodata” spun eu incercand sa vorbesc clar

„ Bella, te simti bine?” spune el ingrijorandu-se

„ Max, te iubesc enorm si te rog din tot sufletul sa nu suferi dupa mine si sa ai grija de Jay” spun eu sarutandu-l

„ Nuu, nu zice asta. Iti interzic.” Spune el incercand sa nu planga

„ Imi pare  rau Max. Nu planuisem asta..idiotule” spun eu zambind

„ Te iubesc mult , idioato” spune el sarutandu-ma

Auzind aceste cuvinte am zambit si am inchis ochii lasand corpul meu in voia sortii. Max imi prinsese corpul si incerca sa ma readuca la viata dar nu putea.. nimeni nu putea. Simteam cu lacrimile lui inca curgeau pe fata mea , iar mana lui imi mangaia incet corpul. Orice ar fi, Max voi fi sus si te voi proteja!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 09, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Atentie pericol !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum