2. kapitola -Těžká dřina

847 34 0
                                    

Pomalu jsem otevírala oči, z hlubokého spánku. Kdo to jsem ?V nemocnici ? Pomalu jsem se chtěla zvednout, abych si mohla prohlédnout barevný pokoj, ve kterém byly balónky a spousta kytek, ale neměla jsem dostatek síly, moje svaly na nohou a na rukách byly ochablé. Po chvíli jsem uslyšela otevírat dveře, tak jsem se koukla směrem k nim. Ve dveřích stála sestřička s doktorem. ,,Slečno Alex, jak se cítíte ?'' optala se doktor soucitně. ,,Všechno mě bolí. Kolikátého je ?''

,,Dnes je 22.12.''  ,,2014,'' dodala sestra, která stála za doktorovými zády.

,,Cože ?! To není možný ! Už je to...''

,,Ano Alex, už je to rok, kdy se to stalo. Mrzí mě to, ale jste v pořádku a to je hlavní nemyslíte ?'' usmál se nadějně doktor.'' Se slzami jsem zakývala hlavou a koukla se z okna ven. Byl nádherný zimní den, padal sníh a svítilo ostré slunce, cítila jsem, jak mi sluneční paprsky dodávají něco jako naději, sílu, cítila jsem, že to všechno zvládnu.

Uběhlo dalších pár týdnů tvrdé rehabelitace. Už byl pomalu únor, a já jsem mohla jít domů. Dala jsem si poslední kousek oblečení do kufru a zavřela ho. Naposledy jsem se ohlédla do prázdného pokoje a pak jsem hned šla. Vešla jsem dlouhou chodbu, kde byla recepce, tam jsem podepsala nějaké papíry. ,,Nashlednou,'' pozdravila jsem sestru a s úsměvem jsem se vykračovala k výtahu. Výtah přijel a já nastoupila. Na poslední chvíli přiběhl nějaký muž, nějak jsem si ho neprohládla, ale nemohla jsem přehlédnou tetování na jeho levé ruce. Ve paměti se mi zablesklo, že takové tetování jsem už někde viděla, ale nedokázala jsem si vzpomenou kde. Když najednou...Došlo mi to, po celým těle mi naskočila husina, srdce mi začlo tlouct jak nikdy před tím. Odložila jsem kufr a pomalu jsem se otáčela. Cítila jsem, jak mě jeho oči probodávají skrz na skrz, už jsem se mu koukala do očí, chtěla jsem něco říct, ale nevěděla jsem co, vlastně jsem ani nevěděla jestli chci něco říct. Když se dveře od výtahu otevřeli, on se zasmál a zmizel z dohledu.

___

Doufám, že vás to aspoň trochu baví :) . Další díl přidám nejspíš příští týden. :)

I run for life (Liam Payne CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat