Písnička ZDE :) ----------------------------------->>>
,,Nehorázně mě bolí nohy,'' unaveně jsem prohásila na lavičce, která příjemně hřála od sluníčka. ,,Nejsi sama. Myslím, že bychom mohli jít.'' usmála jsem se a kývla hlavou, potom jsem se zhluboka nadechla a opřela si hlavu o jeho rameno. ,,Nechci aby dnešek skončil.'' Otočil ke mě hlavu a políbil na mě čelo, ,,neboj, ještě bude hodně takových dní.''
O týden později...
,,Chtěl bych ti někoho představit,'' řekl Liam do ticha, které nás obklopovalo. Překvapeně jsem se na něho podívala a pak zase zpět do mého šálku čaje, který jsem držela v rukou. ,,Koho ?'' uchechtla jsem se a pak se napila. ,,To je překvapení, i když, možná bych ti to přeci jen měl říct. Aby ses mohla připravit...''
Zvedla jsem jedno obočí na znamení, že má pokračovat. ,,No, nevím jestli to budeš brát jako překvapení, ale myslel jsem, že tě představím rodičům,'' klesl Liam v hlase. ,,Co blbneš, to je super !'' ,,Vážně ?'' zeptal se nejistě. Přikývla jsem na jeho otázku. ,,Dneska je ten ples, nezapomněla jsi ?''
,,Ne, zrovna jsem nad tím přeýšlela,'' usmála jsem se nad tou myšlenkou...
,,Zkusím si ještě tyhle,'' ukázala jsem na šaty, které byly vystavěné u vchodu. Paní mi je ochotně podala a dovedla mě ke kabinkám. Vklouzla jsem do kabinky a pokoušela si je obléct, musím říct, že to byl boj, ale nakonec jsem ho vyhrála. Otevřela jsem dveře od kabinky a šla se podívat k zrdcadlu. Byly to už třetí šaty které jsem si zkoušela a musí říct, že v těhlech jsem se cítila nejlíp, i cena byla přijatelná, tak mi nic nebránilo v tom, abych si ty šaty nevzala. Vždycky jsem si přála mít takový princeznovský šaty. Nakonec zbývalo si vybrat boty ve vedlejším obchodě.
Liam:
,,Alex, jdu si něco zařídit, přijdu tak za hodinu, pak se obléknu a vyrazíme,'' ,,Dobře,'' odpověděla mi Alex, a já vyrazil. Měl jsem namířeno někam do zlatnictví. Chci Alex dokázat, jak moc jí miluju, a myslím, že dnes je ten pravý den. Vešel jsem do prvního zlatnictví které bylo po cestě, vůbec jsem nevěděl co mám vybrat, tedy jaký mam vybrat prstýnek, bylo jich tam tolik... Požádal jsem paní za pultem, aby mi vyndala první plato, kde byly stříbrné prstýnky s kamínky. Každej prstýnek jsem si prohlížel pět minut, a přemýšlel jsem, jaký by se jí líbil. Nejvíc se mi líbil ale ten s jedním velkým kamínkem. Paní mi ho uložila do červené krabičky, kterou jsem si hned dal do kapsy od bundy a následně zaplatil. Potom jsem šel rovnou na hotel se připravovat na kouzelný večer. Když jsem dorazil do pokoje, Alex už byla skoro připravená, ale ještě nebyla obléknutá.
Alex:
,,Kde jsi vlastně byl ?'' Zvědavě jsem se zeptala. ,,To ti nemůže říct, to by potom nebylo tajemství,'' ušklíbl se a šel si pro oblek do skříně.
Nervózně jsem se pokoušela zapnout si šaty, ale byla jsem naprosto bezmocná..,,Pomůžeš mi to zapnout ?'' požádala jsem Liama, který se upravoval u zrdcadla v předsíni. ,,To znamené že si tě můžu prohlédnout ?'' Zasmál se. ,,Hm, tak co mam dělat.''
,,No...'' řekl, když vešel do místnosti, kde jsem byla. ,,Co no ?'' Zopakovala jsem to co řekl a podívala se na něho neutrálním pohledem. ,,Nemůžu najít slovo, který vystihuje to, jak moc jsi krásná.''
,,Jé, pojď sem,'' usmála jsem se a dala mu pusu na čelo.
*
Vešli jsme do velkého sálu, který byl součástí hotelu. Sál by vyzdoben do červena, všude byly červené růže, bylo zhasnuto a po místnosti byly rozestavěné svíčky, sedli jsme si k našemu stolu, kam nám přinesli večeři, jídlo bylo perfektní, jako vždy. Jako dezert jsme dostali palačinky s karamelovou polevou a s nějakým likérem, bylo tam toho určitě víc, ale nedokážu posoudit co. Ples obsahoval mnoho zábavních částí, skvěle jsme se bavili. Už se blížil konec večera a my jsme si šli zatančit. ,,Alex, zatančíš si se mnou ?'' Zeptal se Liam, který si stoupl přede mě a uklonil se. ,,S radostí,'' odepověděla jsem a následovala jeho krok, došli jsme na parket a on mě chytnul kolem pasu a za druhou ruku, já jsem mu položila ruku na záda a chytla jeho volnou ruku. Tančili jsme skoro sami, většina lidí už odešla, nebo si mezi sebou povídali. My jsme nic neříkali, jen jsme se na sebe usmívali a užívali si tuhle chvíli.
,,Pojď se mnou,'' oznámil Liam, aniž by něco vysvětloval. Chytnul mě za ruku a vedl mě na velký bálkón, kde byla z dálky vydět osvícená eifellova věž. Stoupnul se naproti mně a chytnul mi obě ruce. ,,Alex Carter,'' začal a kleknul si na koleno. ,,Vím že jsem mnoho věcí pokazil a někdy jsem se nechoval fér, ale i přes to všehno...''
Liam:
Z hluboka jsem se nadechl a dořekl jsem to co jsem říct chtěl ,,Vezmeš si mě ?''
,,Já...Vlastně ano, jo !'' zasmála se a povyskočila si, potom jsem vyndal krabičku z kapsy a otevřel jsem ji, hned jsem vyndal prstýnek a nandal jsem jí ho na pravou ruku. Překvapeně se usmála a dala si ruku před pusu, asi na znamení, že to vůbec nečekala. Ani si nedoážete představit jakou jsem měl radost, a doufal jsem, že stejnou radost má i ona.
Alex:
Stála jsem před Liamem a on mě požádal o ruku. Byla jsem z toho tak překvapená ! Bylo to jako v nějaké pohádce. Hned jak mi Liam navlekl prstýnek na prst, skočila jsem mu do náruče a šeptem jsem mu do ucha poděkovala.
*
,,Vážně si to měl dokonale naplánovaný,'' pochválila jsem Liama, který ležel naproti mě s opřenou hlavou, potom jsem se koukla zpět na svou ruku na nádherný třytící se prstýnek. ,,Doufám, že ti ten prstýnek není velký.'' ,,Ne, sedí úplně dokonale.''
,,Přišla ti esemeska,'' poznamenala jsem, když nás mobil vyrušil. ,,Jo, slyšel jsem, ale jsem moc línej se obrátit,'' zavtipkoval. ,,Třeba je to důležitý.'' ,,Máš pravdu,'' dořekl a sáhl po mobilu. ,,Když si otevře zprávu, netvářil se nejlépe. ,,Co se stalo ?'' ustaraně jsem se zeptala. Nic neodpověděl a koukal se dál na obrazovku. Začínala jsem se bát a tak jsem mu mobil vzala z ruky a začala číst zprávu, která nám pravděpodobně změní dosavadní život. - Sleduju tě, sleduju každý tvůj krok, nikdy se přede mnou neschováš. NIKDY Z.-
___
Už nám začínají trable, co myslíte že se stane ? Vůbec se mi něchtělo psát tu poslední větu, ale bylo by to o ničem :D :) . Omlouvám se, že sem díl přidala až dneska, ale vůbec mě nenapadlo co bych tam měla napsat. Omluvám se za ty chyby co tam jsou ! :D)) Tak zase za týden (doufám) :).