Rozespale jsem otevírala oči a protáhla jsem se. Když jsem se zvedala z postele došlo mi, že všechen nábytek který jsem si koupila, je postavený. Tak to je příjemný překvapení. Pokračovala jsem po schodech dolů, rovnou do obýváku, po cestě jsem ucítila barvu, kterou jsem nedávno koupila. Došla jsem do obýváku a viděla jsem Liama, jak dává štětec do bílé barvy a nanáší ji na zeď. Potichu jsem se otočila abych se vydala zpět nahoru do pokoje, ale prozradila mě vrzající podlaha. ,,Ta podlaha by taky potřebovala vyměnit,'' prohlásil Liam a zasmál se. Otočila jsem se na něj a popřála mu dobré ráno. ,,Díky za ten nábytek.'' ,,To nestojí za nic, dáš si něco ?'' Zeptal se a ukázal na stůl, kde bylo kafe ze starbuck a pár ovocných košíčků a muffiny. ,,Nemusíš se o mě tak starat,'' řekla jsem s trochou ironie. ,,Ale já..'' ,,Co ty ?'' podívala jsemse na ně něj s úsměvem. Neodpověděl a šel ke mě i se štětcem od barvy. Stoupnul si naproti mě a namaloval mi knírek. Nadechla jsem se abych se ho na něco zeptala, ale on si znovu vzal slovo dřív než já. ,,Máš to hezky vymyšlený,''řekl a vytáhl ze zadní kapsy papír, který následně rozložil. ,,Jé můj plánek, kde jsi ho našel ?'' ,,Tajemství.'' zašeptal a následně na mě mrknul. ,,Nech si toho, počkej teď mi došlo...Že jsi si půjčil moje auto ?'' Vytrhla jsem mu kapající štětec z ruky počmárala jsem mu obličej. Pak jsem šla štětec rychle odožit zpět do kýble, aby toho nezneužil. ,,Hele, já se teda nasnídám a pak ti půjdu pomoct.'' ,,To nemusíš, klidně si jdi vybalit svoje věci, aby ses už mohla zabydlet. Nasadila jsem úsměv a šla jsem ke stolu. Snědla jsem dva ovocné košíky a jeden muffin, do toho jsem vypila vlažné kafe.
*
Převlékla jsem se do černých tepláků a do barevného trička, pak jsem začla s vybalováním věcí. První jsem vybalila oblečení, které jsem ještě jednou protřídila, pak jsem šla vybalit další krabice s drobnostmi. Úplně nahoře v krabicích byly rámečky s fotkama, ty jsem následně dala na poličky. A pak věci do koupelny, sprcháče a tak. Když už jsem měla všechno vybalený, šla jsem se podívat do pokojů pro hosty. Tak mě napadá, že bych ještě mohla jet koupit nějaký povlečení navíc, když už mam tolik pokojů. Seběhla jsem schody a šla jsem za Liamem. ,,Nebude ti vadit, když zajedu do města pro nějaký povlečení a nějaký jídlo ?'' ,,No jasně, jen jeď. Zapojím ledničku jo ?'' nahodil Liam, když už jsem stála u hlavních dveří. ,,Jasně, do hodiny jsem tu.''
*
Vzala jsem si košík a vešla jsem do obchodu, jako první jsem zamířila k pitím. Vzala jsem dva kartony pomerančovýho džusů a dvoje balení perlivých limonád. Pak následovalo pekařství, kde jsem vzala do papírového sáčku pár obložených housek. Vedle regálu s obloženýma houskama byly i mléčný výrobky a uzeniny. Od každýho jsem vzala něco, prostě normální nákup. Zaplatila jsem a nákup jsem odvezla do kufru. Auto jsem potom opět zamkla a přešla jsem silnici, kde byl obchod s vybavením do bytů. Rychle jsem čapla osm stejných povlečeních a šla jsem zaplatit.
*
Slyšel jsem motor auta, tak jsem se šel podívat kdo přijel. Otevřel jsem dveře a zahlédl jsem Alex jak otevírá kufr. Vzal jsem si boty a šel jsem za ní. ,,Tak co jsi mi koupila ?'' zvědavě jsem se zeptal. ,,Uvidíš,'' odpověděla a vrazila mi tašky do rukou. Vešla jsem do obýváku a málem mi vypadly oči z důlku. Obývák byl vymalovaný vínovou barvou a na zdech byly fotky. Vypadalo to úžasně. ,,Wow.'' ,,Líbí se ti to?'' zeptal se Liam. S otevřenou pusou jsem zakývala hlavou a šla ho obejmout. Když jsem položila mojí hlavu na jeho rameno, do ucha jsem mu potichu zašeptala ,,děkuju.''
_____
9. díl je za námi, doufám že se vám to líbilo :), děkuju za votes i za pěkný komentáře O:) . Další díl přidám další pátek. :)