Písnička a obrázek zde :) --------------------->
,,Chtěla by si se jít ještě projít před večeří ? Nebo po večeři ?'' Navrhl Liam. ,,Myslím, že bychom mohli jít až po večeři.'' odpověděla jsem na jeho otázku. ,,Správná volba,''zavtipkoval a potom mi ohlásil, že se půjde vysprchovat. Já jsem mezitím vybalila věci z kufrů, aniž bych věděla, jestli to má vůbec cenu. Když už jsem všechno dostatečně srovnala ve skříni, začala jsem přemýšlet o tom, co si na sebe vezmu, přeci jen, je tenhle hotel na trochu jiný úrovni... Moc věcí jsem si s sebou nevzal, tak jsem si ani z ničeho nevybrala, nakonec jsem prudce zabouchla dvířka od skříně a naštvaně jsem si sedla na postel. ,,Co se stalo ?'' zeptal Liam, který právě vyšel z koupelky. ,,To bys nepochopil,''řekla jsem a mávla jsem si rukou před obličejem. ,,Budu hádat jo ?'' Zakývala jsem hlavou a čekala, co z něho vypadne. ,,Máš tady málo věcí na výběr, co ?''
,,Ty mi čteš myšlenky viď ?'' řekla jsem podezíravě s přimouřenýma očima, který hleděli jen na něho. ,,Pojď, půjdeme si dolů něco koupit, jsou tam značkové obchody, určitě si tam něco vybereš.''
,,Zlato, ale já to neříkám proto, aby si mi něco kupoval.''
,,Alex, ale já ti něco chci koupit.....A sobě taky.'' dodal.
*
,,Wow,'' vypadlo z Liama, když jsem rozhrnula závěs. ,,Líbí se ti ?'' nejistě jsem se zeptala. ,,Jestli se mi líbí ? Jasně že jo, strašně ti sluší ! Ty si musíš vzít.''
Ještě jednou jsem se na něho nejistě podívala, a pak jsem se prohlédla ještě jednou v zrdcadle, které stálo naproti mně. Pak jsem se na sebe do zrdcadla usmála, měl pravdu ty šaty jsou krásný. Byly bez ramínek, od hořejška do pasu byly třpytivé kamínky do růžova, byly uplý a od pasu ke kolenům byly podebíraný, čistě bílé. K tomu jsem si později vybrala lesklý boty na platformě a psaníčko. Po mém výběru přišel na řadu Liam, ten si vybral nový oblek ve vedlejším obchodě gucci. Nechápala jsem, kde pořád bere ty peníze.
,,Jdu první do koupelny !'' Oznámila jsem, když Liam odemknul dveře od našeho apartmánu. V koupelně jsem se vysprchovala, když už ten den byl tak náročný... Ještě jsem si umyla havu, když jsem vylezla ze sprchy, sáhla jsem po fénu a po kulmě na vlasy, všechno jsem si připravila na umyvadlo, teď jen zbývalo, aby mi ty vlasy alespoň trochu uschly. Taky jsem musela čekat na to, až pára z koupelny zmizí, bylo to tam jako v sauně a o i když jsem otevřela malé okno, které bylo naproti zrdcadlu. ,,Hotovo ?'' zeptal se Liam, po zaklepání. ,,Ne, ale pustím tě.'' Vzala jsem si župan, který byl pověšený na dveřích a vyšla jsem ven, aby do koupelny mohl jít on. Po dobu co byl v koupělně jsem se v pokoji nalíčila...
O půl hodiny později.
,,Můžeme,'' vyrušila jsem Liama, který seděl na gauči u televize. Otočil se a projel si mě očima. ,,Myslím, že nám to tam bude slušet úplně nejvíc.'' zasmál se. ,,Taky si myslím,'' začervenala jsem se nad jeho lichotkou. Vypnul televizy a šel ke mně. Nastavil ruku na znamení, abych se ho chytla, a tak jsem také udělala.
*
Liam mi otevřel dveře, které vedly do hotelové restauraci. Lhala bych, kdybych řekla, že se na nás nikdo nepodíval, vlastně ty lidi nás sledovaly až k našemu stolu. ,,Víš že se na nás všichni koukají ?'' zešeptala jsem mu do ucha. ,,Jo všiml jsem si.''
,,Sluší jí to že ?'' zavtipkoval nahlas Liam a projel si všechny obličeje, které směřovali směrem k nám. Většina lidí se zasmála a zakývala hlavou. ,,Co blbneš,'' zachechtala jsem se a šťouchla ho loktem do žeber.
Když už jsme se po večeři chystali jít, přišel k nám čišník a položil nám na stůl dopis, ale nic nám k tomu neřekl. Vzala jsem ho do ruky a otevřela. Bylo tam napsáno: Vážení hosté, srdečně Vás zveme na neobvyklí ples pod Eiffelovou věží, který se bude konat dne 21.4.2014. Bude nám ctí, uvítat vás na této akci. S pozdravem Shangri-La Hotel. S otevřenou pusou jsem dopis podala Liamovi, který si dopis přečetl. ,,To je skvělí !'' prohlásil nadšeně Liam. ,,Počkej a to znamená, že tu chceš tak douho zůstat ?'' znejistěla jsem. ,,Dlouho ? Vždyť je to je osm dní.''
*
,,Páni, to je krásný,''prohlásila jsem, když jsme společně došli pod eifellovku. Zastavili jsme se a Liam mě chytl za ruku. Potom se kouknul na hodiny a překvapeně se usmál, když zjistil kolik je hodin. Nechápavě jsem na něho zírala. ,,Nedívej se na mě tak,'' usmál se a pak pokračoval v jeho proslovu k této 'události' . ,,Zachvilku budeš mít takovou radost jako já.'' No to určitě, uchechtla jsem se v duchu. Vylekalo mě, když eifellovka nachvilku zhasla, ale hned po tom, se na ní objevilo zářivé blikání, které sahalo daleko od ní. Zaujatě jsem jí pozorovala, aniž bych si všimla, že na mě Liam kouká. Otočila jsem hlavu a zvedla obočí. ,,Říkal jsem ti, že se budeš tvářit jako já,'' prohlásil výtězně Liam.
*
,,Vstávej ospalče,'' pošeptala jsem mu jemně do ucha větu, která ho měla vzbudit. ,,Už je půl dvanáctý, mám hlad a chci do Disneylandu !'' Zvýšila jsem nadšeně hlas, když tu byl den B. aneb cesta do pohádkového světa. ,,Až se obléknu, už tě chci vidět připraveného u dveří,'' pohladila jsem jeho otlačenou tvář od poleštáře a šla jsem se připravovat. Nijak jsem to s malováním nepřeháněla, řasy jsem obtáhla černou řasenkou a vlasy jsem si svázala gumičkou, nakonec jsem si vzala kraťasy a do nich si zastrčila kostičkovanou košily. ,,Můžeme ?'' zeptal se Liam, který stál u dveří.
Taxík nás přivezl k hlavní vchodové bránně, Liam mu zalaplatim za cestu a ředič zase odjel někam do neznáma. ,,Prosím dvakrát dospělí,'' požádala jsem starří paní o vstupenky, které mi podala okýnkem, já jsem jí zase podala peníze a pak jsme KOnečně vyrazili. ,,Podívej !'' nadšeně jsem vykřikla a ukázala na velké plyšáky Mickey Mouse a dalších postaviček. ,,Pojď se s nima vyfotit,'' navrhnul Liam a chytl mě za ruku. Podal obsluze svůj mobil aby nás mohl vyfotit s Mickey Mousem. ,,Merci,'' poděkoval Liam a pak věnoval upřímný úsměv. Po focení jsme se šli projít, cestou jsme se zastavili v rychlém občerstvení na oběd jelikož jsme nesnídali. Já jsem si dala velký cheesburger a k tomu velkou porci hranolků s pomerančovým džusem. Liam si poručil kýbl kuřecích nugetek a malou porci hranolků a colu. ,,Děkuju za tak skvělí výlet,'' nadšeně jsem mu poděkovala a položila ruku na tu jeho, kterou měl položenou na stolu. ,,Já děkuju, že jsi se mnou jela.'' mrknul a propletl naše prsty do sebe.
___
Ahojtéé, vím že jsem měla přidat díl v pátek, ale neměla jsem vůbec čas, mam toho teď hodně. Vím že je to teď nudný, všimla jsem si, ale už jsem táměř v polovině příběhu a čeká nás hlavní zlom :P :). Tak zase v pátek. (doufám) :D :)