23.kapitola- Někdy je lepší nevědět

226 16 3
                                    

   ,,Tak jsem tady,'' ozval se Danny když přišel zpět domů. ,,Jo,'' zamumlal jsem do ticha. ,,Kde je Alex ? Spí ?'' zeptal se starostlivě, i když jsem mu ten starostlivý hlas moc nevěřil. ,,Spí, je unavená. Asi ta změna času. Napadlo tě za tu dobu kdo by to mohl být ?'' Neodepověděl mi, tak jsem se na něho podíval, koukal na zem a vypadal dost nervózně. ,,No, když jsem byl venku, přišla mi zpráva. Pamatuješ jak jsem jednou podfoukl toho jednoho...''

,,Koho si podfouknul Danny ?!'' Zvýšil jsem hlas a postavil jsem se. ,,Neříkal jsem ti to ?''

Zvednul jsem obočí a naklonil hlavu na stranu. ,,Hele, buď v klidu, není to nikdo od Zayna,'' řekl Danny, pak se otočil a zase odešel. Nemohl jsem to nechat bezz vysvětlení a tak jsem šel za ním. ,,Počkej !'' Snažil jsem se neznít naštvaně, ale moc se mi to nedařilo. ,,Nech to být, nic se přeci nestalo, jen se u nás prostě válel nějakej cizý chlápek, nikomu se nic nestalo, už se v tom nevrtej jo ?'' 

,,Děláš si ze mě srandu ? Že se nic nestalo, máš v tom snad prsty ?'' 

,,Fajn Liame, jak chceš ! Jo, mam v tom prsty ! To já jsem ho v noci odprásknul, už po mě šel dlouho chápeš, jsi spokojenej ?!'' Zakřičel a skopnul popelnici na zem. ,,A proč si ho tady nechal ležet ? Víš co se mohlo stát ?!'' Neodpověděl, jen mávl rukou a šel dál, pryč. Já jsem šel zpět domů přichytat nějaký jídlo. 

   ,,Alex, vstávej, máš tu pozdní oběd, pojď se najíst.'' Pošeptal jsem jí do ucha a dal já pusu na čelo. Potom otevřela oči a opětovně se na mě usmála. ,,Už jdu,'' odpověděla mi a pomalu se zvedala z houpací sítě. Něž se Alex zvedla, ,mezitím jsem jídlo nanosil na stůl a roztáhl jsem velký deštník, který byl na terase. ,,Mňam,'' prohlásila Alex ospalím hlasem když se došourala ke stolu. Když jsme dojedli, Alex se mě zeptala, kdo byl ten chlap... ,, S tím si nedělej starosti, nebyl to nikdo od nás, už se tím netrap princezno, ano ?'' Uklidňoval jsem jí a položil ji mojí ruku na tu její. Mam pocit, že mi Liam nechce něco říct, ale já to chápu, někdy je lepší nevědt všechno. Už toho vím víc než dost.

Tohle je zbytek, který jsem nechtěla dávat do 22. kapitoly, myslela jsem, že to bude delší díl, ale nechci to všechno cpát do jednoho :P :) .Ale během týdne se pokusím přidat další díl, který mam rozepsaný. Tak si užijte to krásný počasíčko a poslední dny školy!!!! :D :) .

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 07, 2014 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

I run for life (Liam Payne CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat