,,Teď se jdu najíst,'' oznámila a otočila se zády ke mně, ale já jsem ji chytil kolem pasu a zastavil jsem ji. ,,Myslím tím, co bude dál ?''
,,Já vím co jsi tím myslel, jen sem tě chtěla pozlobit. A moje odpověď zní, že bych ti nejspíš mohla dát šanci.'' ,,Nejspíš ?'' poznamenal jsem. Otočila ke mě hlavu a řekla to, co jsem si přál slyšet. ,,Určitě.'' usmála se, když v tom mi zazvonil mobil. Na displeji bylo Zaynovo jméno, tak mi nezbývalo nic jiného než to vzít. ,,Ano ?''
,,Kde jsi ? Potřebuju aby si přijel.''
,,No, teď se mi to nehodí takže..''
,,Já se tě neptám kdy se ti to hodí ! Přijeď teď hned !'' Vzteky jsem típnul hovor a smutně jsem se podíval na Alex. ,,Alex, volali mi ohledně nové práce, že prý mam přijet jestli tu práci chci.''
,,Ou, aha.'' řekla smutným hlasem a sklopila oči k zemi. ,,Je mi fakt líto, ale neboj, ještě budeme mít hodně času.''
,,Tak jdi, aby jsi tu příležitost nepromarnil,'' poznamenala a strkala mě ke dveřím, které následovně otevřela. ,,Vyhazuješ mě ?'' zeptal jsem se vážným hlasem, ale poté jsem vyprskl smíchy. Smích mě přešel hned, jak ty dveře zabouchla. Spadl mi kámen ze srdce když se dveře rychle otevřeli a ona mi skočila kolem krku. ,,Neboj, tebe bych nevyhodila.'' řekla a dala mi pusu na tvář. ,,V jednu chvíli jsem se ale docela bál. Brzy se zase uvidíme, večer ti zavolám.''
*
Dojel jsem před barák Zayna, tam jsem zaparkoval na malém parkovišti. Vystoupil jsem z auta a šel jsem asi dvacet metrů ke vchodovým dveřím. Bez klepání jsem vešel dovnitř. Šel jsem dlouhou chodbou která vedla až do velkého obýváku. ,,Ahojte.'' pozdravil jsem všechny kámoše kteří se rozvalovali na gauči a hráli nějaký hry na Xboxu. Všichni mě pozdravili zpět. Po chvíli jsem uslyšel Zaynův pozdrav. ,,Byl jsi u ní ?'' Zeptal se a šel si sednou do jeho koženého křesla které bylo přede mnou. Zakýval jsem hlavou a čekal jsem na další otázky. ,,A něco novýho ? Něco o čem bych měl vědět ?''
,,Ne nic, a co si chtěl ? Když to bylo tak naléhavý ?''
,,Jen jsem si chtěl pokecat, už jsem tě dlouho neviděl. A už s ní jsi ?''
,,Jen že jsi si chtěl pokecat ? Na to tady máš jiný ne ? Už mi to všechno leze na nervy !''
,,Tak padej a už se nevracej !'' okřikl mě a hodil na zeď sklenku která se poté roztříštila. Zakroutil jsem hlavou a šel jsem směrem po chodbě zpět ke dveřím. Sahal jsem na kliku když v tom mě zastavil Zaynův hlas. ,,Jestli odejdeš těma dveřma, tak víš co si poneseš za následky.''
Chtěl jsem odejít. Strašně moc, ale mělo by to tragický následky jak pro mě, tak i pro Alex. A já prostě nechtěl, aby se jí něco stalo. Už teď je vše na hraně.
,,Mám hlad, máš tu něco ?'' zeptal jsem se, aby změnil téma. ,,Jasně, jdi se podívat a něco si dej.'' usmál se a šel zpět do obýváku. V kuchyni jsem si vzal nějaké ovoce, které jsem si nakrájel na talíř. Tam jsem to také snědl. Když jsem dal talíř do myčky, šel jsem nahoru do mého pokoje. Sice jsem měl svůj byt, ale už se mi nechtělo někam jezdit. Lehl jsem si na postel a přemýšlel o tom, co Alex dělá, vzal jsem si mobil do ruky a vytáčel jsem její číslo. Nezvedla to ani po dlouhém vyzvánění a tak jsem šel dolů. ,,Kam jdete ?'' zeptal jsem Harryho a Zayna, když si obouvali boty. ,,Jedeme pozdravit tu tvojí Alex.''
,,Cože ! Zbláznili jste se ?!'' zakřičel jsem na ně.
,, Ne, a nekřič na nás.'' napomenul mě Harry. ,,Chcete to skoncovat ? Když už tak to nechte na mě !''
,,No jak myslíš,'' řekl Zayn klidným hlasem.
,,A dáš mi ještě pár dní ? Prosim.''
,,Když tak pěkně prosíš. Dávám ti...Čtrnáct dní.'' Odpověděl Zayn.
Na všechno kašlu, pojedu za Alex ještě teď. Musím jí varovat, nebo...No, já už fakt nevím, už bych jí to měl říct.
Počkal jsem až Zayn s Harrym vypadnou, aby mohl v klidu odjet. Po několik sekundách už byl z doslechu zvuk motoru a tak jsem mohl vyrazit.
*
V domě byla tma, docela jsem se bál, a tak jsem sáhl do kaslíku pro mojí P226. Hlavní dveře byly zamčené a tak jsem zkusil skleněné dveře, které byly na druhé straně. Přeskočil jsem plot a pak jsem ji uviděl. Seděla na plastové židli a něco popíjela z hrnku. Zbraň jsem si zastrčil za pásek a šel jsem za ní. ,,Ahoj.'' pozdravil jsem ji a ona se 'trochu' lekla. ,,Co tu děláš ?'' překvapeně se zeptala. ,,Já jen..Chyběla si mi.'' Asi po hodině jsme šli spát, ale já jsem nemohl usnout. Pořád jsem v ruce držel mobil, kde byla připravená smska, kterou jsem chtěl poslat Zaynovi. Že prostě končím, nakoc jsem se zhluboka nadechl a zmáčl jsem tlačítko odeslat.
___
Tak jaký máte názor ? :) ...Další díl bude příští pátek. :) Děkuju za každý VOTES a Komentíkyyy :)) .