8. kapitola- Děkuju

515 29 5
                                    

Liam se zvedl, a pak mi podal ruku, aby mi pomohl vstát. ,,Alex, co kdybych zatopil v vkrbu ?''

,,Skvělí nápad, jinak do ráno zmrzneme.''

,,Tak já jdu pro dřevo a ty mezitím vyber nějaký film a vymysli, co si objednáme k jídlu. Mezitím co se Liam pokoušel rozdělat oheň v krbu, já jsem objednávala čínu a velkou pizzu. Když už to chytlo a vycházelo příjemné teplo, sedla jsem si na měkký koberec, který byl kousek od krbu a Liam se sedl vedle mě. Začali jsme si povídat snad o všem, došlo na pláč,  i na smích. ,,Alex, promiň že tě přerušuju, ale někdo klepe.''

,,To bude někdo s tím jídlem,''

,,no jo vlastně, zajdu tam.''

,,Ne seď, já tam zajdu,'' vzala jsem si peněženku která ležela nedaleko mě a šla jsem otevřít. ,,Dobrý večer, tady máte dvakrát čínu a jednu velkou pizzu,''

Ten hlas je mi povědomý. Zvedl jsem se z podlahy a šel jsem se podívat, kdo to je. ,,Harry ?'' zašeptal jsem. ,,Co jsi říkal ?'' zeptala se Alex a v zápětí se na mě otočila. Já jsem se nervózně usmál a zvedl ramena. Ona nadzvedla obočí a otočila se zpět. ,,Kolik to bude ?'' zeptala jsem se roznašeče. ,,Alex já to zaplatím,'' navrhnul jsem a vyndal jsem peněženku z kapsy. ,,Ty zatím běž to jídlo nandat.''navrhl jsem a ona souhlasila. ,,Harry vypadni !''

,,Klídek kámo, jen jsem tě přišel zkontrolovat, jestli neděláš blbosti.''

,,Jak sis všimnul, tak ne, měj se. A už se tu neukazuj !'' zvýšil jsem hlas a strkl Harryho ze zápraží.

*

Když jsem se vracel do obýváku, jídlo už bylo na stole. Jen Alex seděla u krbu a upřímně se koukala do barevného plamene. Nechal jsem ji být, já jsem se opřel o rám dveří a sledoval ji. Po dlouhé době se pomalu otočila a naše pohledy se střetli. Chvíli jsme se na sebe koukali, pak odvrátila pohled a šla ke stolu. ,,Tak co si pustíme ?'' zvědavě se zeptal. ,,Našla jsem Rumový deník, je to celkem pěkný, už jsem to viděla.'',,Dobře, půjdu to pustit.'' Zapnul jsem televizi a DVD, než jsem stačil přepnout na DVD, vypadl proud. ,,A jsme bez elektřiny.'' prohlásil Liam ve dveřích. ,,Fuj, já se tě lekla. No jo všimla jsem si, to se tu prý stává často.''

*

Jídlo jsme snědli u krbu, protože jedině tam bylo světlo. ,,Budeš to ještě jíst ?'' zeptal se a ukázal na poslední kousek pizzy. ,,Ne nebudu, pizzu jsem vzala do ruky a podala mu jí. ,,Děkuju.'' Zatím co jedl jsem si lehla vedle něho a na chvilku jsem zavřela oči. ,,Alex, děkuju že mi věříš. Jsi úžasná holka, a máš krásný úsměv, ne krásný dokonalý.'' Neodpovídala, tak jsem se na ni nejistě podíval, spala.. Vzal jsem ji do náručí a odnesl ji do jejího pokoje. ,,Dobrou noc Alex, mám tě rád,'' řekl jsem a dal jí pusu na čelo.

___

Omlouvám se že jsem sem ve středu nepřidala díl, ale tenhle týden byl docela náročnej. Jinak děkuju za VOTES, minule jich bylo hodně moc ! DĚKUJU  O:) (teda pro mě hodně moc :D :) )

I run for life (Liam Payne CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat