Bölüm 20 Bunu nasıl yapabildin?

919 46 21
                                    

Multi;Rüya /bölüm şarkı: Sezen Aksu:Ben de yoluma giderim.

Çağla'nın ağzından;

   Gözlerimi açınca yanımda Berk'i görünce tebessüm ettim .Çok özlemiştim ona elim saçlarına gitti ordan da yüzüne sakalları çıkmaya başlamıştı,elime değen pürüz hoşuma gidiyordu derin uyuduğu için  dokunmamla uyanmayacağını biliyordum.Aniden kapı açılınca sıçradım resmen;Ödüm kopmuştu.

"Vış aneyy ne oluyi yav burda höst lağğğğğğnnn Tayfun Tayfun koş koş kızımız elden gidiyor lililili aneyy başımıza gelenler".Kuzey'in odaya hayvan gibi dalmasıyla ,Berk kıpırdanıp gözlerini açtı ben ise kahkaha atıyordum bu çocuk normal değil gerçekten hangi gerizekalı odaya öyle girerdi ki ...Berk sinirle Kuzeye döndü.

"Sus artık sus kafamı siktin yeter lan birde Tayfun kim ,salak mısın oğlum  bir uyutmadın".Berk'in bunu demesiyle daha da çok gülmeye başladım. Çok komikti ben kahkaha attıkça Berk bana ölümcül bakışlarını gönderiyordu ta ki odanın içi dolana kadar tabi ki oda dolunca yanımdan kalkıp karşıdaki kanepede yayıldı.

"İyi misin cadı"

"İyiyim teşekkür ederim."Meriç gelip saçımı karıştırdı ve Berk'in yanına geçti Berk ona yers ters bakıyordu.

"Ne var lan dövecek gibi bakıyorsun."

"Kavgalıyken sarıldığınızı unutmadım gözlerime baka baka çirkinime sarıldın şimdi de saçına mı dokunuyorsun keserim ulan seni"diye dalga geçti.

"Sen ne hatsiz bir insansın be"dedi ve Berkin koluna vurup omzunu sıvazladı.Salaklar Kuzey yanıma geldi.

"heyt be kankeyto nabersin "dedi ve beni sarstı acıyla inledim.Canım acımıştı.Berk ayaklandı. 

 "Oksijen israfı ,Kuzey müsvettesi sen gerizekalı mısın uzak dur Çağla'dan ,ebene selam yollamayayım dedi.Berk,Kuzey bana dönüp 

"Özür kankeyto sen böylecanlı kanlı yanımda durunca neyse  yaf ben açım ve kantine iniyorum gelen var  mı demeyeceğim çünkü yemeğimi paylaşmam hadi bay"dedi ve gitti.arkasından sadece baktık .Nilay yanıma gelip oturdu.

"Yengeciğim ,barışmışsınız hayırlı  olsun" yanağımı öptü. Berk'e baktığımda telefonuyla ilgileniyordu.

"Evet barıştık nasıl ne oldu diye detay sormayın "ve ekledim"Polisler ifade için geldiler mi?"

"Uzay ilgilendi birtanem sen merak etme dinlen ağrın var mı? "dedi Rüya ,başımı olumsuz anlamda salladım. Destanla Melda'yı yeni farkediyordum.

"Bebeklerim sizin nasıl haberiniz oldu" 

"Kujum daha iyisin inşallah çok korkuttun bizi Meldayla oturuyorduk dedik arayalım seni Berk telefona çıktı ,apar topar geldik bizde ,merak etme Nazlı teyzenin haberi yok "

"Anladım kuzum ,annemi telaşa sokmadığınız iyi oldu"

"Kız sana öldü dediler biliyor musun aklı dengesi bozuk olan biri ameliyata girmiş senin dosyanı falan almış dışarı çıktı ve öldü dedi."Melda  olanlara güldüm ciddi olamazdı.

"Ciddi olamazsın tam da benim başıma gelecek bir olay "dedim ve yatakta doğrulmaya çalıştım ama başaramadım.Berk e dönüğümde göz göze geldik,gülümsedi bana 

"Yardım edeyim yoksa sen beceremeyeceksin gel bakalım çirkin"dedi ve yanıma geldi.Ensemden tutup yavaş yavaş kaldırdı iyice doğrulttu.Tam dibimdeydi fısıldayarak konuştu.

"Çakma Romeo he konuşacağız Çirkin Hanım"dedi ve göz kırptı.

"Sen - telefonum sende değil mi?"dedim , tekrar göz kırptı Allah kahretmesin telefonumu karıştırmıştı.kapı açıldı ve odaya doktor girdi.

Bizim Tayfa (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin