Bölüm 12 Hayaller kurduğun kişiyle güzeldir.

884 62 5
                                    

multi  ARZU; Bölüm şarkısı:  Manga -Yine yeni yeniden 

Sabah uyandığımda Berk'i beni izlerken buldum.

"Günaydın Berk'im "

"Günaydın Çirkinim "dedi ve yanağımdan öptü.Ne güzel gözleri vardı lan .Elimizi yüzümüzü yıkadık ve üzerimizi değiştirdik ben Arzu'nun odasında değiştirdim.Aşağıya indik.Herkes uyanmıştı mübarek kahvaltı hazırlamak için mutfağa girdik ve kahvaltı hazırladık.Bahçeye kahvaltıyı kurup oturduk.

"Yengem bugün ne yapıyoruz "dedi Nilay

"Ne istersin Nilaycım bana yenge deme ya deme"

"Neden yengemiz değil misin"dedi Kıvanç ordan "

"Sabır Allah'ım sabır "dedim ve kahvaltımı yapmaya başladım.Sohbet ede ede kahvaltımızı bitirdik ve sofrayı toparlayıp bizimkilerin yanına bahçeye çıktık.

"Ne yapacağız bugün "

"Bilmem ki aslında evimin tadını çıkarmak istiyorum yarın size katılırım ve gezeriz olur mu"dediArzu.

"Peki o zaman bugün evdeyiz gençler film falan izleriz "dedim .Sonra da görev dağılımı yaptık önce etrafı temizlememiz lazımdı .Tozlar benle Nilay'da ,Arzu lavaboları banyoyu halledecekti.Gamze ve Gece de biri yukarıyı biri de aşağı katı silecekti.Rüya da bahçeyi düzenleyip silip süpürecekti Sılayla beraber.Erkek kısmı da ayak altında dolaşmayacaktı.Hemen işe koyulduk .Tozları almaya üst kattan başladık. Harıl harıl çalışıyorduk kısa sürede el birliğiyle bütün işleri bitirdik ve salonda oturup yorgunluk kahvesi içtik. Bir ara mutfağa geçip pasta yaptım .Onu dolaba koyup salona geçtim.Berk'in yanına oturdum.Yorulmuştum.hemen sarıldı.

"Film gecesi yapacaksak Berkle Çağla markete gidip abur cubur alsınlar  biz de içecekleri hazırlayalım."dedi Arzu 

"Emir alınmıştır , haydi hatun kalk bakalım."dedi ve ayaklandık.Berk cüzdanını alıp geldi.Dışarı çıkınca biraz yürüyünce yine gözler bize dönmüştü gelin beni dövün diyen kızlara kötü kötü baktım.

"Berk beni kollarının arasına al ya bu kızlar anlamıyor."dedim bana gülerek baktı.

"Ne kıskanç çıktın be hatun olmaz ama böyle "dedi .

"Bak bak şu hallere iyi o zaman ben önden gidiyorum."dedim ve elini bırakıp yürüyecektim ki elimden tuttu yine film izler gibi bakıyorlardı.

"Senin neyin var ya şaka yapıyorum "

"Bir şeyim yok ,sinir ediyorsun beni KIZLAR NASIL BAKIYOR YA ÇILDIRACAĞIM !!"

"Sakin ol güzelim"dedi ve elimi tuttu.

"Of gidiyorum ben "dedim ve tam yürüyecekken"

"Gel bakalım "dedi ve ayaklarım yerden kesildi.Kendimi kucağında buldum.Deli adamım benim.

"Ne yapıyorsun ya şimdi de teyzesi amcası dayısı yengesi bakmaya başladı of ya"

"Sen istedin bunu bana trip atmayacaktın "dedi ve yürümeye başladı.

"Bırak beni ya yürürüm kendim."Bir tane teyze yanımıza geldi.

"Oğlum bıraksana kızı"

"Bırakamam teyze "dedi çatlak bu çocuk.

"Berk indir beni ya"dedim ve şükür indirdi.

"Teyzem kusura bakma "dedi ve yolumuza devam ettik.Markete girip abur cubur kuru yemiş vs. aldık ve kasaya bıraktık.Adam fiyatları hesap makinesine yazdı .

Bizim Tayfa (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin