32. Bölüm Uğraşma artık!

202 12 12
                                    

Multi:Kıvanç//Bölüm şarkısı:Mavi Gri ben sende yandım.....

  Sabah gözlerimi zar zor açtım çok uykum vardı,O kadar yorgun hissediyordum ki birden kapının açılmasıyla hafif aralık olan gözlerim kapıya kaydı.

"Günaydın, hadi kalkta okula hazırlan kahvaltı hazır," Akalp ben hemen size ne olduğunu söyleyeyim;

     Sınıfta yere çöktüğümde Akalp benim yanıma yaklaşmasıyla ona yaklaşmamasını söylemiştim daha sonra yanıma bir kız gelmişti o bana yardım etmişti , Akalp'e uzak durmasını söylemişti ve benim iyi olmadığımı , sakinleşmem gerektiğini,beni dışarıya çıkartıp bir banka oturttu.ama ondan yardım isteyemedim çünkü Akalp pencereden izliyordu maalesef sonra yanıma gelip özür diledi ama tabi ki de affetmedim.Sonra zaten eve gelmiştik.

"Çağla , hadi bak tamam özür dilerim yapmamalıydım ama sen onu bana savununca,öyle bir anda vurdum ne olur affet" ona bakıp gözlerimi devirdim. kendime gelmiştim nihayet.

"Defol ,çık dışarı hazırlanacağım."dedim .Bana bakıp kaşlarını çatsa da hemen dışarı çıktı ha şöyle adam ol!Hızla yerimden kalkıp dolabı açtım .Giyinecek kıyafet seçmeye çalışırken elime kot bir şort aldım kısaydı baya aklıma Berk gelmişti burukça gülümsedim.Aklıma şort giyip voleybol oynadığımız an geldi.

           Anı;başlangıç;;;

"Bu t-shirtle oynamana izin vereceğimi mi? sandın"töbe yarabbim

"Kör müsün be bak şort bak bak ".birden bacaklarıma baktı.

"Dikkatimi dağıtıyorsun böyle basketbol oynayamam".

"Zeki sevgilim benim saha nerde biz nerde görmezsin hadi git oyununu oyna bakalım"bana tek  kaşını kaldırdı

"Ne dedin"

"Sevgilim dedim ,sevgilim değil misin" sırıtarak.

"Bulandırma kafamı git değiştir şu üzerini"ona takmadan omuz silktim

"At hadi Nilay ".Nilay smaç attı ve bende manşetle aldım ve ona gönderdim aynı şekilde bana topu kaldırınca kanatlanıp sıçrayarak smaç vurdum .Nilay da karşılasa da biraz sert vurmuş olabilirim top yamuk gitti ve Nilay getirmek için peşinden gitti.

"Ha beni takmıyorsun güzel sen kaşındın"beni omzuna attı sinirle sırtını yumruklarken

"Hayvan indir beni  vallahi mahvederim seni duydun mu?" beni sallamıyordu bile bizim eve geldik ve odama çıktık ,dolabımı karıştırırken küfür mırıldandı.

"Bunlar ne lan hiç uzun bir şey yok mu  , sen beni delirtecek misin sorabilir miyim."dedi.

"Delirmek için beni bahane etme , bak burası yazlık doğal olarak bunlar var ama bizim orada tabi ki bu kadar çok kısa giyinmiyorum " bana bakıp gözlerini devirdi.

"Çok sağol içime su serptin gerçekten , bunları yakmamak için sebep söyle bana "ciddi ciddi demişti kaçık ya

"Yakamazsın çünkü  onlara para verdim ve ayrıca seni çok seviyorum " saçmalayarak

"Onu biliyorum çirkinim ama vazgeçiremedin "

"Ne istiyorsun, yakma ne olur ya "

"Öpeyim  mi?"dedi.

"Hayır , onları yakmayacaksan öpebilirsin"

"Bak ya gel buraya tamam yakmayacağım." beni kendine çekip öptü.......

Bizim Tayfa (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin