Bölüm 11 KÖY

1K 62 3
                                    

multi;Berk-Çağla   Bölüm şarkısı:Maran Marangoz:Aşık oldum ben sana


 Masada oturmuş hep birlikte kahvaltı yapıyorduk.Annem ve babamda vardı.

"Kızım duydum bugün köye gidecekmişsiniz"dedi ve güldü babam .

"Ya baba sorma"dedim ve göz devirdim geçen gittiğimizde arı sokmuştu ayağımdan ve acısından üç gün sızlanmıştım.

"Köyü seviyor enişte sadece arı soktuğu için böyle tepki verdi ne canı acımıştı ama"dedi Arzu.

"Üç gün boyunca dinmedi ya"dedim Berk'e baktım sessiz sedasız oturmuştu.Babamın haberi yoktu çünkü galiba belli etmemek adına konuşmuyordu.Yoksa şimdiye çoktan dalga geçmesi lazımdı.

"Uzay oğlum Rüya kızımla pek yakışıyorsunuz ,Rüya kızım bu hergele seni üzerse haberim olsun kulağını çekerim"dedi bizimkiler güldü.

"Olur tabi Tarık amcacım"dedi.

"E yavrum sende bir şey yok mu?"diye sordu babam hissetmiş gibi bana 

"Ne alaka şimdi ben anlamadım."

"Öyle sordum ,bak bana küpeli falan getirme he dövmeli falan"dedi .Bunu demesiyle gülmemek için kendimi zor tutsam da Sıla kahkaha atmıştı.Ters ters baktım ona 

"Neden baba sonuçta kızın seviyor ama dövmeye küpeye mi takılacağız"dedim Berk ,Kuzey'e öldürücü bakıyordu ağzını açmasın diye

"Ayh Tarık buna takılma sen kızını mutlu eder mi düzgün bir çocuk mu ona bakacağına takıldığın şeye bak"diye annemde konuştu.

"Bir şey demedim sakin "dedi babam Rüya da sohbete katıldı.

"Tarık amca ,Berk 'in dövmesi var mesela küpe de takıyor böyle eli yüzü düzgün bir çocuk olsa yine de mi hayır diyeceksin "dedi ah benim salak arkadaşım.

"Berk gibi olacaksa kabulüm canım "dedi Berk'te gülümsedi.

"Teşekkürler Tarık amca"dedi.

"Enişte biz iznini isteyelim hazırlanıp köye gideceğiz"dedi ve annemle babamı öpüp yukarı çıktı hazırlanmaya ardından biz de kalkıp yukarı çıktık.Berk hemen odama girdi.

"Yemin ediyorum bir an dövmelerim yüzünden seni alamayacağım sandım."

"Saçmalama be o işin şakası"

"Öyle mi küçük prenses"dedi ve birden kendisine çekti.

"Ne yapıyorsun Berk"

"Sevgilimi öpeceğim"dedi ve öpmeye başladı. Eli tişörtüme gelince geri çekildim.

"Şimdi Arzu gelir haydi diye çıkar mısın  üzerimi değiştireyim."

"Tamam bebek kızma hemen"dedi ve burnuma dokunup çıktı.

Ben de ne giyinebilirim diye bakındım.Sonunda bulmuştum.

Kot şort ve çizgili üstümü giyindim altına da beyaz nike ayakkabım yanına da çanta ve gözlüğümü aldım makyajımı da yapıp saçımı tarayıp açık bıraktım güzel olmuştum.

Kot şort ve çizgili üstümü giyindim altına da beyaz nike ayakkabım yanına da çanta ve gözlüğümü aldım makyajımı da yapıp saçımı tarayıp açık bıraktım güzel olmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Bizim Tayfa (düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin